Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Kootje

KAK, stream voor race 3 doet 't niet. >:(

Sabai

Hij maakt wel erg veel indruk die Max  :D

gloudiesaurus

Indrukwekkend! Vooral in de race 2 in de regenrace was hij bloedsnel. Veel sneller dan de rest van het veld.
Met 10 seconde voorsprong over de finish komen en je 5e race op een rij winnen.... dan maak je indruk!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

#543
Hehe, eindelijk doet de stream het. Nu ff kijken hoe Max het doet. :-\

Oke ... die stevent dus weer op 'n overwinning af. Ruim 4 sec voorsprong op Ocon en nog 4 rondjes te gaan. 8)  Herstel ... nog 'n minuutje, dus die winst is binnen en dat is 6 op rij. ;D Hoezo F3 komt te vroeg?


Het gat naar Ocon nu nog maar 73 punten. Lijkt veel, maar met nog 5 raceweekenden te gaan (15 races, max 375 pnt) valt dat best mee. Zeker als hij zo door blijft gaan moet het mogelijk zijn om gemiddeld 5 punten per race van Ocon af te snoepen. :P

gloudiesaurus

Damn dominant op de Norisring.
Zeker geen makkelijk circuit voor een rookie.

6 op een rij nu.

Waar gaat dit heen  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje


Perton


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Jemig, die Max. Heerlijk hoe hij dat flikt. Vond de laatste race trouwens niks aan, alleen de eerste ronde was chaos. Die tweede wedstrijd prachtig.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Het was ook wel een ultra saaie lay-out op de norsering. Ik heb 4 bochten geteld. Maar een knappe prestatie van Max.

Perton

Die 4 bochten zijn normaal gesproken genoeg voor evenveel spektakel als 20 bochten. Als dr laatste race saai was, heeft hrt meer aan het laffe gedrag van de coureurs gelegen

FolkertE

Citaat van: Perton op 29 juni 2014 - 13:16:57
Het is dan ook niet waar, want de F3 Euroseries bestaat niet meer, dus die puntentelling is niet relevant.

Elke race is zoals F1-puntentelling.
Oh, ik heb dus de verkeerde punten telling gepakt?

Maar idd, die Max zeg. Net zijn vader, maar veel meer beheerst. Ik denk dat hij ongelooflijk veel leert van zijn vader en hij niet de fouten maakt die Jos wel maakte.
Maar Jos was denk ik ook wel gepiepeld door de verkeerde keuzes. 

Perton

Ja dat he. Je had niet eens de juiste raceklasse ;)

NielsD

Citaat van: Perton op 30 juni 2014 - 13:27:54
Als dr laatste race saai was, heeft hrt meer aan het laffe gedrag van de coureurs gelegen

Klopt. De tweede race werd verreden in natte omstandigheden en wat mij verbaasde, was dat veel coureurs juist toen meer risico namen, maarja in de regen kun je het verschil maken hé.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Met Jos heeft Max ook wel de ideale coach.
Niet de fouten maken die Jos wel maakte.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is