Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 11 mei 2014 - 13:26:52
Zonde in race 2 op plek 3 liggend gespind.
In de regen op een stratencircuit is ook niet makkelijk, het hoort bij het leerproces.

Daarom. Laten we vooral niet vergeten dat hij nog maar 'n autosportrooky is al is dat snel gedaan na z'n podia en winst in vorige races. Vanmiddag race 3, hopelijk gaat het daar weer goed. Waar start hij trouwens? En Dennis? Die zat er dit keer wel lekker bij zeg. Profiteerde maximaal van alle chaos.

Breaktest

1 ding is zeker: never a dull moment met Verstappen.

Kootje

Zo ... nog ff de laatste 10 rondjes van race 3 kijken. ;)

vd Laar momenteel 7e, maar waar is Max?

Breaktest

Citaat van: Kootje op 11 mei 2014 - 15:49:28
Zo ... nog ff de laatste 10 rondjes van race 3 kijken. ;)

vd Laar momenteel 7e, maar waar is Max?
1e ronde uitgevallen na te zijn gemangeld

Kootje

Hè ... zonde toch weer. :-\

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 11 mei 2014 - 15:25:25
1 ding is zeker: never a dull moment met Verstappen.


En dat geldt voor junior én senior... ;D ;D ;D
;)

Perton

Ik kijk nu pas, maar wat een ontzettende idioot was die Ocon bij de start.

Maikel0230

Dat was inderdaad veel te agressief, voor hetzelfde geld was max al iets verder gevorderd en knalde hij hem vol in de muur met alle gevolgen van dien.

Dat zal toch beter moeten van Ocon want tot nu toe was hij toch vrij indrukwekkend bezig.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Heb via verstappen.nl begrepen dat Ocon een waarschuwing heeft gekregen. Ik weet alleen niet of dat een waarschuwing tijdens de race was (wat elke F3-coureur wel een paar keer per seizoen meemaakt en dus echt compleet geen waarde heeft) of iets van een officiële reprimande.

NielsD

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het circuit van Pau niet kende ( :-[), maar wat is die baan ontzettend gaaf zeg. En tof om te zien hoe die jonge gastjes lekker agressief over kerbs gaan!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Jammer van race 3 ook...
Maar goed de snelheid is er wel en Max moet leren.

Op naar de Hungaroring waar hij tijdens de testen erg snel was.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Tja 1e race gewoon uitstekend van Max. Tweede race: stratencircuit --> regen --> spin --> kan gebeuren. Derde race mechanisch defect dus geen blaam.
Max zal flink balen dat hij tot 3 keer toe nét naast de pole greep, want dan waren het totaal andere races geweest.

gloudiesaurus

Jep het verschil met de Pole was echt heel klein.
En dan had hij nog de pech dat hij als derde moest starten. Eigenlijk reed hij de 2e tijd.

Maar hij leert hiervan en heeft de snelheid. Hij gaat de rest van het seizoen echt nog wel scoren.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 12 mei 2014 - 21:43:22
En dan had hij nog de pech dat hij als derde moest starten. Eigenlijk reed hij de 2e tijd.
Niet normaal hoeveel geklaag ik daarover gelezen heb. Terwijl het in mijn ogen de beste (lees minst slechte) oplossing is. De omstandigheden tussen groep 1 en 2 zijn altijd verschillend, dus door de tijden simpelweg onder elkaar te zetten benadeel je altijd 1 groep. Maarja, Max was 'benadeeld' dus moest diegene die deze kwalificatieopzet had bedacht publiekelijk worden gestenigd.

Kootje

Citaat van: Matthijs op 13 mei 2014 - 08:10:39
Citaat van: gloudiesaurus op 12 mei 2014 - 21:43:22
En dan had hij nog de pech dat hij als derde moest starten. Eigenlijk reed hij de 2e tijd.
Niet normaal hoeveel geklaag ik daarover gelezen heb. Terwijl het in mijn ogen de beste (lees minst slechte) oplossing is. De omstandigheden tussen groep 1 en 2 zijn altijd verschillend, dus door de tijden simpelweg onder elkaar te zetten benadeel je altijd 1 groep. Maarja, Max was 'benadeeld' dus moest diegene die deze kwalificatieopzet had bedacht publiekelijk worden gestenigd.

En dat terwijl je het ook andersom kunt zxien. Hij had het geluk in de polesitters groep ter rijden, anders had hij van P4 moeten vertrekken. ;)