Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

#465
http://www.camilleri.nl/2011/04/opa-henk-waldschmidt-langer-in-voorarrest/ Hij moet de family business runnen nu.

Zonder gekheid, oprecht zonde dat het op de een of andere manier niet goed is gegaan met die carrière. Net als Calderelli Toyota-coureur, maar daar waar de laatste werd uitgenodigd om naar Japan te komen (en momenteel zelfs racewinnaar in de Super GT is), was het voor Henki vrij snel klaar.

gloudiesaurus

Tsjah Henki testte nog wel voor Toyota in de Formule 1  :)
Maar hij kon het uiteindelijk niet maken in de autosport.

Max gaat goed en lijkt een heel groot talent te zijn. Maar een zwaluw maakt nog geen zomer.

Vergeet ook Frijns niet, won alles voor de Formule 1 maar is ook nog niet verder als testcoureur bij Caterham.

Max moet gewoon zo doorgaan en hij heeft volgend jaar nog een jaar nodig in de Formule 3 denk ik.
Dan de titel pakken en hup naar de World Series of GP2. Tel daar ook 2 jaar voor, en je bent als alles goed gaat zo 4 jaar verder  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 05 mei 2014 - 23:08:07
Boegbeeld, F1... allemaal erg op de zaken vooruit. Straks komen we hem weer tegen in het Bouwmarkt Kampioenschap der Kleine Auto's op Zandvoort. Je weet immers nooit hoe dingen lopen.
Uiteraard. Laat ik zeggen: ik hoop dat hij dat kan worden, zowel sportief als qua persoon ;)

0634

Hoppa, weer een goede kwali, al mist hij net pole. Op 0,02 seconde. Zal moeten starten vanaf P3 door een mij onduidelijke regel, maar nog altijd een mooie positie op Pau.

gloudiesaurus

Ze rijden op Pau, vanwege de smalle baan, in 2e kwalificatiegroepen. Die plekken worden dan om en om over de 2 groepen verdeeld. Daarom P3.
Maar de pace is er zeker!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Inderdaad een vrij gangbare regel. Snelste coureur start op 1, iedereen uit die groep vervolgens op 3, 5, 7, 9, etc. Overige groep bezet de even plaatsen.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 09 mei 2014 - 22:19:15
Ze rijden op Pau, vanwege de smalle baan, in 2e kwalificatiegroepen. Die plekken worden dan om en om over de 2 groepen verdeeld. Daarom P3.
Maar de pace is er zeker!
Ach ja, natuurlijk :-[

gloudiesaurus

Max had pech dat hij  in de groep zat met de Pole-man  :)
Maar goed de pace is er, het verschil met Ocon is minimaal.

Alleen is het op deze baan moeilijk inhalen en een foutje zit ook in een klein hoekje...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Jammer dat z'n inhaalpoging op Auer net mislukte, maar verder 'n snaarstrakke race van Maxie. Niks op aan te merken, welverdiende 3e plek. 8)
Ocon weer eens onaantastbaar. Mooiste actie komt op het conto van vd Laar. ;)

0634

Verstappen laat zich wel goed van voren zien tot nu toe! Lijkt toch een prima keuze te zijn geweest.

Perton

Qua prestaties wel, maar het kan nog altijd een Piquet-verhaal worden, maar dat weten we natuurlijk pas over een paar jaar.

0634

Kan natuurlijk, maar er kunnen ook andere scenario's worden bedacht. Maar die jongen moest nu een keuze maken en rijdt nu niet voor het beste team, maar wel in de voorhoede. Laat zichzelf toch erg goed zien momenteel.

gloudiesaurus

Jep zeker, hij rijdt zich behoorlijk in de kijker en dat goede ervaring op.
Hij laat zien het niveau aan te kunnen.
Goede keuze denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai


gloudiesaurus

Zonde in race 2 op plek 3 liggend gespind.
In de regen op een stratencircuit is ook niet makkelijk, het hoort bij het leerproces.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is