Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Miguel op 05 mei 2014 - 16:56:39
Jos heeft nog wat te goed van Honda, dus ik denk dat Max Verstappen over een paar jaar voor McLaren-Honda in F1 racet.

Haha dat Honda komt altijd weer terug  :)
Verstappen heeft destijds een mooie afkoopsom gekregen.

Verstappen is nog helemaal onafhankelijk, slimme keus van Jos denk ik.
Dus het kan nog alle kanten op  :)

Eerst maar eens volgende week in Pau succesvol zijn.
Leuk circuit is dat trouwens!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Miguel op 05 mei 2014 - 16:56:39
Jos heeft nog wat te goed van Honda, dus ik denk dat Max Verstappen over een paar jaar voor McLaren-Honda in F1 racet.
Dat weet ik wel zeker

0634


Franky R.


Kootje

Citaat van: Perton op 05 mei 2014 - 17:51:38
Citaat van: Miguel op 05 mei 2014 - 16:56:39
Jos heeft nog wat te goed van Honda, dus ik denk dat Max Verstappen over een paar jaar voor McLaren-Honda in F1 racet.
Dat weet ik wel zeker

Zoooo ... jij bent snel om. Nog geen maand terug riep je nog dat Verstappen de foute keuze maakte door direct in de F3 te debuteren. Nu, na slechts 2 weekenden, zie je 'm al in 'n McLaren zitten. Hoe bedoel je, meegesleurd worden in de euforie van de dag. ???

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zie 'm de F1 ook wel redden, maar laten we ons aub niet blindstaren op dat podium, die ene racewinst en 'n paar pole-positions. Uiteraard extreem knappe prestaties, maar daar tegenover staan evenveel knullige fouten en slechte starts.

Perton

Jij snapt de grap niet ;)

Toen dat hele Honda-project waar Verstappen (Jos) testrijder van was werd afgeblazen en Honda vervolgens als motorleverancier met BAR in zee ging, waren er stapels gefrustreerde Verstappen-fans die op het forum van Verstappen.nl serieus nog jarenlang hebben geroepen dat Verstappen iets tegoed heeft van Honda. En dat ook oprecht meenden. Het was behoorlijk lachwekkend. En daarom maken Miguel en ik een grapje.

Kootje

Zonder smileys ga ik ervanuit dat 'n post serieus bedoeld is, tenzij het sarcasme eraf spat.

Perton

Ok. Ik dacht dat het Honda-verhaal wel beetje algemeen bekend was, maar bij deze dan in ieder geval ;)

Kootje

Het verhaal is me wel bekend, maar het is mij ook bekend dat velen serieus menen dat Verstappen nog wat te goed heeft van Honda. Dat Miguel en jij dat niet serieus denken kan ik niet aflezen uit 'n post zonder smileys. ;)

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 05 mei 2014 - 16:53:11
Zeker leuk!

Ook de Telegraaf heeft vandaag een mooi artikel incl. reactie van Jos.
En ook NOS nieuws nam het bericht mee.

Ook 538 belde even met Jos.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Ruud de Wild:"Race jij nog Jos? Verstappen:"Nee, ik focus me volledig op Max". "Ja maar Jos, je trapt toch wel eens op een afrit van de snelweg even flink op het gas? Verstappen: Ja maar dat heeft niks met racen te maken.
:)
Tell them Jos!

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 05 mei 2014 - 21:09:09
Ruud de Wild:"Race jij nog Jos? Verstappen:"Nee, ik focus me volledig op Max". "Ja maar Jos, je trapt toch wel eens op een afrit van de snelweg even flink op het gas? Verstappen: Ja maar dat heeft niks met racen te maken.
:)
Tell them Jos!
;D ;D ;D

0634

Het is jammer dat ons Joske ook altijd zo'n uitstraling heeft gehad van 'wie maakt mij wat'. Toefje arrogant, afstandelijk en kil. En dat was eigenlijk nergens op gebaseerd. Hopelijk is Max een wat innemender persoonlijkheid, meer een boegbeeld voor de vaderlandse racerij. Meer zoals Lammers.

Jehoentelaar

Boegbeeld, F1... allemaal erg op de zaken vooruit. Straks komen we hem weer tegen in het Bouwmarkt Kampioenschap der Kleine Auto's op Zandvoort. Je weet immers nooit hoe dingen lopen.

Miguel

Henkie Waldschmidt was ook zo'n held, net als Robin Frijns, zij zouden het wel even gaan maken. Waar zijn zij nu? Oh, hier:

Peace out yo.