Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

Tsja als Hamilton al uitvalt door een mini scheurtje in een tube, dan zal een kabeltje in een F3-auto inderdaad ook redelijk essentieel zijn ;)

gloudiesaurus

True, hopelijk mist hij zo niet 2 Poles  >:(
Zou ook lullig zijn als zo'n kabeltje niet op voorraad is.

Dan maar uit de auto van je teamgenoot halen?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Verstappen gaat van start, elektronica is vervangen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Bij mij klapte de stream er net uit en wil die niet weer werken. Ben ik de enige?

Perton

Waarom lagen Van de Laar en Szymkowiak na de eerste ronde trouwens 24e en 25e? Heb ik gemist omdat de stream er toen dus bij mij uitlag.

Kootje

Citaat van: Perton op 04 mei 2014 - 15:56:08
Waarom lagen Van de Laar en Szymkowiak na de eerste ronde trouwens 24e en 25e? Heb ik gemist omdat de stream er toen dus bij mij uitlag.

Bij mij deed de stream het ook niet, dus ik heb geen idee.


Strakke winst voor Max 8)

NielsD

Citaat van: Perton op 04 mei 2014 - 15:56:08
Waarom lagen Van de Laar en Szymkowiak na de eerste ronde trouwens 24e en 25e? Heb ik gemist omdat de stream er toen dus bij mij uitlag.

Vroeg ik me ook af, maar ook geen idee. Later profiteerde ze beiden optimaal van de uitvallers..

Voor de rest vond ik de race niet heel geweldig, op de zege na natuurlijk! ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Doet t toch weer goed, ons Maxske.

gloudiesaurus

Netjes hoor, in je 1e seizoen al meteen winnen!  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 04 mei 2014 - 19:27:24
Netjes hoor, in je 1e seizoen al meteen winnen!  8)

En dat met een team wat als achterhoede team word gezien als ik het goed begrepen heb. Klasse van Verstappen!

0634

Nou inderdaad. Petje af. Door alle voorbeschouwingen had ik dit toch niet zo snel al verwacht.

Edwin90

Hopen dat hij de lijn door kan trekken en nog wat naar voren kan komen in het kampioenschap.

0634

Toch leuk, van Autosport.com

CitaatThe 16-year-old Dutchman became the youngest driver ever to win a race in the series in just his sixth weekend in car racing, after four 'warm-up' events in the Florida Winter Series earlier this year.

gloudiesaurus

Zeker leuk!

Ook de Telegraaf heeft vandaag een mooi artikel incl. reactie van Jos.
En ook NOS nieuws nam het bericht mee.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Jos heeft nog wat te goed van Honda, dus ik denk dat Max Verstappen over een paar jaar voor McLaren-Honda in F1 racet.
Peace out yo.