Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Ik mij voorbereiden op mooie races op zondag, rijden ze het grootste deel op zaterdag. Kon ook niet missen met die WEC-marathon morgen, achteraf gezien.

0634

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 18:44:14
In die tweet staat ook ROOKIE 3rd place ;)

Maar ik moet bekennen, ik las daar de eerste keer ook overheen.
Ooo, ik las het eigenlijk wel, maar dacht eigenlijk dat ze bedoelde 'als rookie een derde plek...'

Bovendien werd ik op het verkeerde been gezet door die foto... weet ik veel dat ze daar ook een podium voor hebben. :-[

Perton

Ja, is nieuw denk ik. Is in Formule Renault 3.5 al jaren gebruikelijk.

Perton

Goede start, behoudt positie, pakt Latifi vervolgens, Laar 12e, Szymowiak profiteert van incidenten, maar staat nog steeds voorlaatste, dus vooral numerieke winst ipv daadwerkelijk posities.

Verstappen in 2e ronde voorbij Blomqvist, derde nu dus!

Perton

O nee niet voorlaatste, er zijn twee mannen achter hem, maar die hebben pitstops gemaakt vanwege schade. Dus effectief ligt ie gewoon laatste van alle coureurs zonder problemen

janke

Vecht nu voor plek 2. Knap.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

En daar was het foutje van Ocon!

janke

Yep. Maar hij loopt gelijk weg van Ocon.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Haha ... ben dus niet de enige die 2 races tegelijk kijkt. :D

Perton

Mijn record staat volgens mij op 3.

Mooie 2e plek, goed weggelopen bij Ocon, maar Fuoco (net als in Florida) toch nog een maatje te groot. Maar dat geeft niet, die man heeft ervaring en rijdt voor Ferrari's de facto juniorteam, dus het is niet zo verrassend dat hij goed materiaal krijgt, net als elke Franse GP2-coureur ooit ;). Max mag trots zijn.

Kootje

Hoorde de commentator nog wel iets zeggen over dat Max under investigation is. Hij had geen idee waarvoor, net als ik, maar hoop niet dat hij z'n 2e plek nu kwijtraakt. Zou zonde zijn na zo'n mooie race.

0634

Hij heeft zich iig laten zien! Top!

Perton

Karim Eloukbani ‏@KareemfanWSR  10 min.
@OLL1E_K @LeighOGorman  it seems that verstappen overtook blomqvist under yello due to dennis crash

Als dit zo is, is een tijdstraf natuurlijk volledig terecht. Laten we zeggen 25 seconden, is ie plots 15e. Zou jammer zijn, maar is niet anders. Ik had mijn aandacht op dat moment wat meer bij F1, dus kan er verder niet zoveel over zeggen.

0634

Ach, er zit in ieder geval muziek in deze stap van Verstappen. Dat mogen we wel concluderen denk ik (al is het nog vroeg).

Kootje

Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 11:24:34
Karim Eloukbani ‏@KareemfanWSR  10 min.
@OLL1E_K @LeighOGorman  it seems that verstappen overtook blomqvist under yello due to dennis crash

Als dit zo is, is een tijdstraf natuurlijk volledig terecht. Laten we zeggen 25 seconden, is ie plots 15e. Zou jammer zijn, maar is niet anders. Ik had mijn aandacht op dat moment wat meer bij F1, dus kan er verder niet zoveel over zeggen.

Als dat het is is het idd terecht, maar dan vind ik het wel vreemd dat men niet tijdens de race al tot 'n sanctie over is gegaan. Deze overtake gebeurde in lap 4 of 5 ???, in ieder geval al vrij vroeg in de race. Dus waarom dan zo lang wachten? Maar goed ... ook ik heb de overtake gemist, want ook ik zat op dat moment weer even F1 te kijken. Het zou dus goed kunnen, al hoop ik van niet.