Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Heart of Light

Ik vind het echt heel bizar kijken zonder motorgeluiden.

NielsD

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:34:43
Beetje dom dat ze de herhalingen net afkapten toen Verstappen in beeld kwam, volgens mij had hij namelijk een kapotte vleugel.

Ik snapte er al niets meer van, want ik zie hem niet meer in de stand staan.

@Heart of Light, ja heel raar en bizar. Dat hoort niet zo lijkt me?!?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Oja haha valt me nu pas op. Rare shit.

Volgens Twitter heeft ie contact gehad met een andere coureur, geen idee wiens schuld, maar ik meende dus heel kort een kapotte vleugel te zien, dus dan moet het wel zijn eigen fout zijn geweest.

NielsD

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:37:15
Oja haha valt me nu pas op. Rare shit.

Volgens Twitter heeft ie contact gehad met een andere coureur, geen idee wiens schuld, maar ik meende dus heel kort een kapotte vleugel te zien, dus dan moet het wel zijn eigen fout zijn geweest.

Balen. Hoe kan het dat hij zo slecht gekwalificeerd had?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Slecht gekwalificeerd? Hij startte als vierde... hij had gewoon een enorm matige start.

NielsD

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:40:02
Slecht gekwalificeerd? Hij startte als vierde... hij had gewoon een enorm matige start.

Och, ik zag hem als veertiende in de stand staan in ronde 1, ik schakelde net na de start pas in. Excuse.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Dan alvast bij deze: zesde voor race 2, vijfde voor race 3. Vd Laar 2 keer 8e en die Pool twee keer 24e ofzo.

Heart of Light

Leuk, zo'n halve race achter de SC. Het lijkt wel F1 in de regen.

NielsD

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 11:41:52
Dan alvast bij deze: zesde voor race 2, vijfde voor race 3. Vd Laar 2 keer 8e en die Pool twee keer 24e ofzo.

Thanks, weet ik dat ook weer! ;-)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Heart of Light

Wat een heerlijke sport om te zien, dit!

Perton

Haha shit wat is dat  voor rare melding op de live timing:


safety car operation under investigation?

Kootje

Schakel net pas in, maar wat is er misgegaan dan?

Perton

Eerst van 4 naar 14 bij de start en vervolgens een botsing gehad. Niet in beeld, maar Verstappen reed rond met een kapotte voorvleugel, dus tenzij die botsing in een heel rare hoek is geweest, kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat het zijn fout is geweest.

Kootje

Oke, eerst 'n slechte start en daarna 'n ongevalletje. Hmmm ... jammer. Gelukkig is het seizoen nog lang, hopelijk heeft hij er wat van geleerd.

Die conclusie dat het zijn fout was wil ik echter niet trekken. Zou uiteraard goed mogelijk zijn, zeker na z'n matige start zou hij te gretig geweest kunnen zijn. Echter heb ik al vaak genoeg ongelukjes gezien waarbij degene met de kapotte vleugel niet de aanstichter is. Dus zonder beeldmateriaal of getuigenis van iemand die het wel gezien heeft, ga ik geen schuldige aanwijzen.

Perton

Van de Laar... matige race. Overschaduwd door de Prema-rookies en ook verslagen door Latifi. Matige start (niet zo slecht als Verstappen, maar toch), na herstart plek verloren aan Giovinazzi, die gelukkig weer teruggepakt en dus 11e geworden. En ik ben bang dat dit de rest  van het jaar zo gaat blijven: de minste Prema-coureur en hopen op hier en daar wat punten als concurrenten het laten afweten.

Szymkowiak paar posities gewonnen bij de start door alle incidenten voor hem, lange tijd 17e gereden, uiteindelijk nog twee plekken verloren en als negentiende gefinisht, terwijl Menezes 16e wordt. Nuja, 19e is in ieder geval beter dan zijn andere teamgenoot.