Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 10:21:33
Citaat van: Kootje op 05 april 2014 - 20:25:00
Citaat van: gloudiesaurus op 05 april 2014 - 20:04:46Nou vergeet niet dat Jos Verstappen voor de Formule 1 ook alles won  ;)
Zijn de woorden van Jos zelf, en als er iemand is die dat weten kan ... ???
Mja, dat zegt iedereen over zijn zoon.

Kan zijn, maar niet iedereen heeft de statistieken om dat te onderbouwen, Jos wel. ;)


CitaatVolgens Ayrton was zelfs zijn neefje Bruno veel beter dan hijzelf. Nou, alles bij elkaar opgeteld, denk ik zelf van niet.

Gezien het feit dat Bruno pas laat met autosport begon, heeft hij 't nog niet zo slecht gedaan. Maar wat als ... moeder Vivian hem niet uit die kart had gehaald toen Ayrton overleed? Kunnen we nooit weten natuurlijk, maar dat zorgde er wel voor dat het optelsommetje niet geheel eerlijk is.


gloudiesaurus

Ja de pace heeft hij echt wel.
Op de Hungaroring was hij snel maar nu laat hij het ook op de Red Bull Ring zien.

Ik begin er steeds meer op te lijken dat we hier te maken hebben met een exceptioneel talent.
Het seizoen is nog niet begonnen maar ik ben hoopvol  8)

Maar laten we afwachten en kijken of Perton dan toch gelijk heeft  :P
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 10 april 2014 - 01:09:10
Ik begin er steeds meer op te lijken dat we hier te maken hebben met een exceptioneel talent.
Ik kan er nog steeds niet met de pet bij hoe hij keer op keer zó snel kan zijn, ongeacht de auto en de klasse waarin hij rijdt. Wat een fenomeen!

Sphinx

CitaatDe pace heeft hij echt wel.
Op de Hungaroring was hij snel maar nu laat hij het ook op de Red Bull Ring zien.

Hehe, dat was me vanaf zijn eerste test in Engeland al duidelijk. Max had nog nooit op het circuit Pembrey gereden, had nog nooit in een Renault 2 liter gereden en draait rondetijden die het ronderecord voor de formule renault benaderen in de gietende regen. Daarin lijkt hij sprekend op Jos (die gewoon in 's nachts in de regen van Le Mans "slowly" het ronderecord voor de LMP2 gaat aanvallen  ;D)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Chilton was ook snel toen hij in de F3 debuteerde. Dus ik ga pas hosanna roepen als Verstappen straks een heel raceweekend zo presteert. Maar dat weten jullie inmiddels al van me ;)

Kootje

Och jee ... het zijn ook nog maar testresultaten, dus je hebt gelijk .... een hosanna komt nog te vroeg. Maar je kunt toch niet ontkennen dat hij voorlopig wel veel indruk maakt en die resultaten hoopvol stemmen?

Breaktest

Citaat van: Kootje op 09 april 2014 - 18:56:37
http://www.gpupdate.net/nl/f3-nieuws/309093/dag-met-twee-gezichten-voor-verstappen-in-oostenrijk/

http://www.gpupdate.net/nl/f3-nieuws/309149/verstappen-rapste-tijdens-formule-3-test-in-oostenrijk/


Het zijn weliswaar slechts testresultaten, maar toch .... ziet er goed uit wat Max de afgelopen 2 dagen liet zien. ::)
Niet alleen de snelste, het schijnt zelfs en baanrecord te zijn daar op de Red Bul Ring.

Perton

Citaat van: Kootje op 10 april 2014 - 11:29:56
Och jee ... het zijn ook nog maar testresultaten, dus je hebt gelijk .... een hosanna komt nog te vroeg. Maar je kunt toch niet ontkennen dat hij voorlopig wel veel indruk maakt en die resultaten hoopvol stemmen?
Nee.

Als in, nee dat kan ik niet ontkennen :P


gloudiesaurus

Ook Frits van Amersfoort zegt in interviews nu dat Max toch wel iets aparts is. Volgens hem heeft hij zo'n groot talent alleen eerder bij zijn vader Jos gezien...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

En dat is exact waarom ik dus in eerste instantie tegen die grote overstap naar de F3 was. Jos is hét voorbeeld van iemand die te snel in het diepe werd gegooid toen Lehto zijn nek brak.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 12 april 2014 - 11:55:00
En dat is exact waarom ik dus in eerste instantie tegen die grote overstap naar de F3 was. Jos is hét voorbeeld van iemand die te snel in het diepe werd gegooid toen Lehto zijn nek brak.

Klopt. Maar als Max echt zo goed is dan is hij in de Formule 3 beter op zijn plek. Mits hij daar lekker kan meedoen.
Jos zegt zelf ook dat de Formule 3 qua auto beter bij Max pastte.

Op zich kan ik de keus dan goed begrijpen.
Al hoopte ik in eerste instantie ook dat ze voor F-Renault zouden kiezen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Dit weekend zijn eerste weekend in de Formule 3, ik ben benieuwd!

Er zal overigens voor de races een gratis livestream beschikbaar zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Yes, de FIA toont aan dat ze het toch wél kunnen, een fanvriendelijke raceklasse beheren met zaken als livestream enzo.

Tevens op Motors TV te kijken alle races. Zondag-race overlapt wel met F1, maar goed, daarvoor zet ik de stream aan en dan F3 zonder geluid op de tv.

Druk zondagje wordt het voor me
9-10.30 F1
10.15-10.50 F3
12.37-13.05 BTCC
13.15-13.45 WTCC
15.10-15.50 AutoGP (mits vindbare stream, want Eurosport zendt niet uit)
15.27-15.55 BTCC (mits geen stream voor AGP, anders sla ik deze over)
17.15-17.45 WTCC
18.15-18.45 BTCC
En tussen 13 en 19 nog WEC meepakken.

Overigens zal dat voornamelijk allemaal op de achtergrond zijn dat ik die races kijk, aangezien ik nog een essay moet schrijven.