Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Breaktest

Dit vind ik ook wel F1 ten voeten uit - Max de Standwerker.
Mocht je je afvragen waar die commerciële verplichtingen uit bestaan, waarmee ze een groot deel van hun inkomen genereren - nou dit dus.  Een Max die allerlei onverkoopbare rommel aanprijst. Ik begrijp dat ie het weggehoonde ViaPlay gaat promoten en het belachelijke Drive to Survive gaat ondersteunen, en nu dus ook deze onverkoopbare Honda. De spot is bijna van zijn gezicht af te lezen. Wie zijn toch die mensen dat die denken dat een product beter wordt als je een bekende kop erop plakt?
https://www.autoblog.nl/nieuws/kan-max-verstappen-de-honda-e-nog-redden-3364901
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Fietser

#6601
'Onverkoopbaar' zeker, maar bij 'rommel' gaan mijn hakken toch ietwat in het zand. Ik vind die Honda e namelijk een ontzettend gaaf karretje. Ja, veel te duur. En ja, veel te weinig bereik. Maar wat een leuk ding is dat! Niet in het minst door zijn rijeigenschappen. Maar - en daar geef ik je gelijk in - dat Verstappen hem aanprijst heeft geen enkele meerwaarde, komt zelfs een beetje sneu over. (Althans op mij, denk ik, want reclame doet ongemerkt meer met 'ons' dan we toegeven.)

Mickey

Deze multinationals hebben de beschikking over de beste marketeers ter wereld. Die jongens weten echt wel wat ze doen. ;)

Kek autootje inderdaad.

Robbert65

Onwijs kek karretje, die Honda e. Ik ben in de markt over anderhalf jaar en ik denk er heel heel serieus over. Razendsnel, voldoende actieradius voor mij en leuk, gaaf ding. Doen!!!!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Nou dan ben ik misschien de enige. Ik ben zowel allergisch als immuun voor dit soort aanprijzingen.
Maar de treurigheid ervan kan ik wel weer waarderen. Ik ga ook graag op kermissen bij de grijpautomaat staan om mensen hun weekloon te zien vergooien. "Ach, je had hem bijna! Probeer het nog een keer."
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey


gloudiesaurus

Commercie he  ;)

Heb je gezien hoeveel petjes en shirts er dit weekend zijn voor Max? Alleen voor de Oostenrijkse GP.
Er zijn alleen al 3 caps van 40 euro per stuk die je kan bestellen  ;)

En ook weer een nieuwe helm:
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Tsja voor sommigen is het belangrijk en zijn er gevoelig voor. Die reageren op een impuls ipv even door te rekenen wat zo'n auto je kost  ;)

Wings

Citaat van: Mickey op 17 december 2021 - 13:46:36
Zo, even de stofdoek hierover.

https://www.telegraaf.nl/c/1604917670/

Onze golden boy en Red Bull zijn nog steeds verliefd op elkaar. Maar is een vroegtijdige contractverlenging nodig?

Red Bull zal elk risico van een vertrek willen uitsluiten en het ijzer willen smeden nu het heet is.

Zou ik Max moeten adviseren dan zou mijn advies zijn om zich niet nu al te laten strikken voor een periode tot ver na 2023. Geld speelt geen rol meer, wat veel belangrijker wordt is de kans om in de juiste auto te zitten. Deze kans laat zich beter inschatten, naarmate de start van een volgend seizoen nadert.

Eens of oneens? Laat het weten.

Oneens. Red Bull doet aan langetermijndenken. Samen met Porsche/Audi zijn zij bezig met het smeden van toekomstplannen. Porsche investeert alleen als zij talenten als Max Verstappen aan zich kunnen verbinden. Ze willen ook oogsten natuurlijk.

Wings

Citaat van: Fietser op 05 juli 2022 - 14:17:29
'Onverkoopbaar' zeker, maar bij 'rommel' gaan mijn hakken toch ietwat in het zand. Ik vind die Honda e namelijk een ontzettend gaaf karretje. Ja, veel te duur. En ja, veel te weinig bereik. Maar wat een leuk ding is dat! Niet in het minst door zijn rijeigenschappen. Maar - en daar geef ik je gelijk in - dat Verstappen hem aanprijst heeft geen enkele meerwaarde, komt zelfs een beetje sneu over. (Althans op mij, denk ik, want reclame doet ongemerkt meer met 'ons' dan we toegeven.)

Het doet juist heel veel. Het gaat er niet om die ijsberg die je ziet, het gaat om wat je niet ziet. De naam van Max Verstappen aan de merknaam Honda verbinden is niets meer dan de samenwerking promoten zodat zij mee kunnen liften op de successen. En terecht, zij hebben daar essentieel aan bijgedragen.

Wat ook zal meespelen is dat Honda het imago in Europa willen oppoetsen. Dat heeft wel een deuk opgelopen bij McLaren.
"GP2-engine, GP2-engine!"

Wings

Citaat van: Breaktest op 05 juli 2022 - 17:18:46
Nou dan ben ik misschien de enige. Ik ben zowel allergisch als immuun voor dit soort aanprijzingen.
Maar de treurigheid ervan kan ik wel weer waarderen. Ik ga ook graag op kermissen bij de grijpautomaat staan om mensen hun weekloon te zien vergooien. "Ach, je had hem bijna! Probeer het nog een keer."

Wil je de volgende keer geen knoflook eten?

Mickey

Citaat van: Wings op 21 juli 2022 - 15:44:22
Citaat van: Mickey op 17 december 2021 - 13:46:36
Zo, even de stofdoek hierover.

https://www.telegraaf.nl/c/1604917670/

Onze golden boy en Red Bull zijn nog steeds verliefd op elkaar. Maar is een vroegtijdige contractverlenging nodig?

Red Bull zal elk risico van een vertrek willen uitsluiten en het ijzer willen smeden nu het heet is.

Zou ik Max moeten adviseren dan zou mijn advies zijn om zich niet nu al te laten strikken voor een periode tot ver na 2023. Geld speelt geen rol meer, wat veel belangrijker wordt is de kans om in de juiste auto te zitten. Deze kans laat zich beter inschatten, naarmate de start van een volgend seizoen nadert.

Eens of oneens? Laat het weten.

Oneens. Red Bull doet aan langetermijndenken. Samen met Porsche/Audi zijn zij bezig met het smeden van toekomstplannen. Porsche investeert alleen als zij talenten als Max Verstappen aan zich kunnen verbinden. Ze willen ook oogsten natuurlijk.

Maar dit zegt precies níets over je winkansen. Die worden alleen maar onduidelijker. Overigens zijn nu ook weer geruchten dat Honda terug zou keren. Dat lijkt me een 'safer bet'.

Robbert65

Wat hoor ik nou? Wordt Max vader?????
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Lijkt toch een hoax, was trending op Twitter dat zijn liefje positief was, maar niet van Covid oid...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 22 september 2022 - 16:54:37Lijkt toch een hoax, was trending op Twitter dat zijn liefje positief was, maar niet van Covid oid...

 ;D  ;D

Het zou me niet verbazen.
Zei in een interview pas geleden al dat hij graag vader wilde worden.

Combinatie van Piquet en Verstappen, toekomst F1-coureur?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is