Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Dan nog moet hij de pers gewoon te woord staan. Vind ik persoonlijk echt minder.

robbert

Nee, het is beter dat hij de pers dan niet te woord staat. Dan kan er dingen gezegd worden, waar hij later spijt zou van krijgen. Het was het beste wat hij kon doen, en dat is gewoon het circuit verlaten en wat afkoelen

Tuesday

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:38:37
Dan nog moet hij de pers gewoon te woord staan. Vind ik persoonlijk echt minder.
of de straf accepteren die er voor staat als je het niet doet. Wat moet je uberhaupt nog zeggen als je teamgenoot me zoveel geluk de race wint en je zelf weer door pech getroffen wordt?

Wings

Geen idee. Maar Alonso staat er toch ook? Hoe veel pech heeft hij niet gehad?

Tuesday

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:48:59
Geen idee. Maar Alonso staat er toch ook? Hoe veel pech heeft hij niet gehad?
dat is toch wel van een heel ander soort en bovendien in een heel andere fase in zn carriere. Alonso is gelaten, Max is rebels en dat is precies zoals het nu hoort te zijn. En ik denk dat Max het ook wel gehad heeft met RBR/Renault en iets probeert te forceren. Alonso heeft dat niet nodig, die kan sowieso gaan en staan waar hij wil aan het eind van het seizoen.

Wings

Hoezo is het anders? Alonso is kampioenmateriaal. Hij piekte toen hij naar McLaren kwam. Verder weet ik niet of hij gelaten is. Ik denk dat het buitenkant is. In de auto zit hij zich vaak te verbijten. Maar goed, pech of geen pech, de pers te woord staan hoort bij het racen. Stel Max wint en de pers weigert hem te woord te staan? Zo moet het gewoon niet zijn. Maar ook hier geen paniek maar wel een kanttekening.

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 18:52:37
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:48:59
Geen idee. Maar Alonso staat er toch ook? Hoe veel pech heeft hij niet gehad?
dat is toch wel van een heel ander soort en bovendien in een heel andere fase in zn carriere. Alonso is gelaten, Max is rebels en dat is precies zoals het nu hoort te zijn. En ik denk dat Max het ook wel gehad heeft met RBR/Renault en iets probeert te forceren. Alonso heeft dat niet nodig, die kan sowieso gaan en staan waar hij wil aan het eind van het seizoen.


Mee eens...Max is in het verleden al vaker aangevallen op zijn uitspraken. Dan is een gang naar je hotelkamer wat makkelijker dan op je tong bijten voor de camera...

Jozef

Ik ben trouwens vrij zeker dat hij contractueel verplicht is aan de FOM om de pers te woord te staan na de race, ook na een uitvalbeurt. Dus hij kan zich nog wel aan een geldboete verwachten denk ik. Niet dat hij daar wakker van zal liggen.

Ik vind het niet netjes maar hier wordt misschien in Oostenrijk nog eens door de pers op teruggekomen op donderdag/vrijdag en wanneer we naar Engeland gaan is iedereen het allang vergeten. Bij Red Bull zullen ze hem ook achter de schermen wel even duidelijk maken dat dit niet door de beugel kan en dan gebeurt het ook niet meer in de toekomst.

robbert

Citaat van: Franky R. op 25 juni 2017 - 19:04:15
Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 18:52:37
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:48:59
Geen idee. Maar Alonso staat er toch ook? Hoe veel pech heeft hij niet gehad?
dat is toch wel van een heel ander soort en bovendien in een heel andere fase in zn carriere. Alonso is gelaten, Max is rebels en dat is precies zoals het nu hoort te zijn. En ik denk dat Max het ook wel gehad heeft met RBR/Renault en iets probeert te forceren. Alonso heeft dat niet nodig, die kan sowieso gaan en staan waar hij wil aan het eind van het seizoen.
idd, anders krijgt hij weer kritiek op hetgeen hij verteld aan de pers. Dus hij heeft groot gelijk dat hij gewoon naar zijn hotel gaat. De pers stelt toch maar altijd van die lastige vragen.

Mee eens...Max is in het verleden al vaker aangevallen op zijn uitspraken. Dan is een gang naar je hotelkamer wat makkelijker dan op je tong bijten voor de camera...

Mickey

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:38:37
Dan nog moet hij de pers gewoon te woord staan. Vind ik persoonlijk echt minder.

Weet je wie ook een keer direct het circuit verliet zonder iemand te woord te staan?  ;)

Tuesday

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 19:01:48
Hoezo is het anders? Alonso is kampioenmateriaal. Hij piekte toen hij naar McLaren kwam. Verder weet ik niet of hij gelaten is. Ik denk dat het buitenkant is. In de auto zit hij zich vaak te verbijten. Maar goed, pech of geen pech, de pers te woord staan hoort bij het racen. Stel Max wint en de pers weigert hem te woord te staan? Zo moet het gewoon niet zijn. Maar ook hier geen paniek maar wel een kanttekening.
Hij wint en de pers wil hem niet interviewen? dat zal Max echt aan zn reet roesten. Andersom is dat idd heel anders. De pers heeft hele andere drijfveren. Sensatie = geld.

Wings

Citaat van: Mickey op 25 juni 2017 - 19:08:10
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:38:37
Dan nog moet hij de pers gewoon te woord staan. Vind ik persoonlijk echt minder.

Weet je wie ook een keer direct het circuit verliet zonder iemand te woord te staan?  ;)

Nee. Vertel.

Franky R.

Citaat van: Mickey op 25 juni 2017 - 19:08:10
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:38:37
Dan nog moet hij de pers gewoon te woord staan. Vind ik persoonlijk echt minder.

Weet je wie ook een keer direct het circuit verliet zonder iemand te woord te staan?  ;)


Volgens mij Kimi Raikkonen en Ayrton Senna... ;)

Wings

Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 19:12:34
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 19:01:48
Hoezo is het anders? Alonso is kampioenmateriaal. Hij piekte toen hij naar McLaren kwam. Verder weet ik niet of hij gelaten is. Ik denk dat het buitenkant is. In de auto zit hij zich vaak te verbijten. Maar goed, pech of geen pech, de pers te woord staan hoort bij het racen. Stel Max wint en de pers weigert hem te woord te staan? Zo moet het gewoon niet zijn. Maar ook hier geen paniek maar wel een kanttekening.
Hij wint en de pers wil hem niet interviewen? dat zal Max echt aan zn reet roesten. Andersom is dat idd heel anders. De pers heeft hele andere drijfveren. Sensatie = geld.

Dat weet je als rijder. Die krijgen miljoenen betaald en de pers te woord staan hoort er bij. Stel je voor dat iedereen die boos was wegliep...

Wings

Citaat van: Franky R. op 25 juni 2017 - 19:40:43
Citaat van: Mickey op 25 juni 2017 - 19:08:10
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:38:37
Dan nog moet hij de pers gewoon te woord staan. Vind ik persoonlijk echt minder.

Weet je wie ook een keer direct het circuit verliet zonder iemand te woord te staan?  ;)


Volgens mij Kimi Raikkonen en Ayrton Senna... ;)

Kimi deed dat wel met stijl. De boot op in Monaco. :D