Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

En Red Bull zou dan met Mercedes-motoren rijden, dus het is dan ook nog eens zo dat ze hun grote talent naar de concurrent laten gaan zodat hun juniorteam motoren heeft. Ik zeg niet dat Verstappen niet in 2017 naar Ferrari gaat, want dat zou prima kunnen, maar het verhaal zoals het nu wordt gebracht in Italië met een motorendeal voor STR als deel van de overeenkomst, slaat eigenlijk nergens op. Als Verstappen naar Ferrari gaat staat dat er los van.

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 24 augustus 2015 - 16:55:16
Ik had overigens het idee alsof Verstappen zo erg met Raikkonen bezig was, dat ie niet doorhad dat Massa daar nog reed. Maar goed, dat is ook eigenlijk niet des Verstappens, die heeft meestal wel een sterk inzicht, dus ik kan daar ook gewoon spoken hebben gezien.

Verstappens uitleg was dat Massa erg vroeg remde ( ;D ) omdat zijn banden aan gort waren en hij daar niet op gerekend had, waardoor hij uit moest wijken en op het vuil kwam waardoor hij de bocht niet haalde. Weet niet of dat van Massa waar is maar klinkt vrij plausibel aan het einde van de race.

Hoewel ik steeds meer de indruk krijg dat alle coureurs ten allen tijde vroeger remmen dan Verstappen.  ;)

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 27 augustus 2015 - 17:55:06
Dat zou kunnen, maar dan is het los van de timing ook gewoon niet handig om een ander te beschuldigen van een braketest. Dat gaat zich, zoals ook is gebleken, tegen je keren.

Maar goed, da's die onervarenheid dus.

Daarom zeg ik ook, geen goed moment daarvoor uitgekozen.  :)

Verstappen stond een beetje onder druk geloof ik, steeds meer collega's begonnen te vrezen voor hun plekje en gingen zeiken dat ie te wild was en grepen dit moment met Grosjean daarvoor aan (Massa).

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 28 augustus 2015 - 13:54:40
En Red Bull zou dan met Mercedes-motoren rijden, dus het is dan ook nog eens zo dat ze hun grote talent naar de concurrent laten gaan zodat hun juniorteam motoren heeft. Ik zeg niet dat Verstappen niet in 2017 naar Ferrari gaat, want dat zou prima kunnen, maar het verhaal zoals het nu wordt gebracht in Italië met een motorendeal voor STR als deel van de overeenkomst, slaat eigenlijk nergens op. Als Verstappen naar Ferrari gaat staat dat er los van.

Ik denk dat als Ferrari een coureur echt wil, dat ze die linksom of rechtsom toch wel krijgen, als er maar genoeg geld op tafel komt.
Dat weet Red Bull ook wel en ze zijn tevreden over Kvyat en Ricciardo dus ja, als ze er dan een mooie motoren deal uit kunnen slepen voor 2 of 3 jaar, waarom niet? En ze hebben dan altijd Sainz nog.

Jehoentelaar

Ik denk dat Red Bull sowieso tot het gaatje gaat om Verstappen binnenboord te houden. Ricciardo en Kvyat zijn dit jaar erg moeilijk te beoordelen maar zodra een van die twee tegenvalt staat Max vooraan in de rij.

Overigens heeft ook oud-voetballer René van der Gijp een mening over Spa:

meatball

Wat voor Pipo's zijn dat ?
Zolang die vader zich niet bemoeit , voor zover ik er zicht op heb heeft Jos toch een groot aandeel in wat Max nu aan het doen is.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gloudiesaurus

Irritant dat die gasten ook over Formule 1 praten. Ze hebben daar simpel weg geen verstand van. Die Derksen al helemaal niet...
Hou het lekker bij het voetbal.

Bekijk dit stukje maar eens:
! No longer available

Dan weetje wat Jos in de carrière van Max heeft betekend.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Oeps, iemand zegt iets wat niet helemaal feitelijk correct is over de Verstappens. Schande!

Robbert65

Citaat van: Jehoentelaar op 28 augustus 2015 - 16:52:17
Oeps, iemand zegt iets wat niet helemaal feitelijk correct is over de Verstappens. Schande!
Als er iets verkeerd wordt gezegd over wie dan ook mag dat toch rechtgezet? Ik durf Max verstappen al niet meer tot man van de race uit te roepen hier om dit soort reacties te vermijden. #snaptniet...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

meatball

Citaat van: Jehoentelaar op 28 augustus 2015 - 16:52:17
Oeps, iemand zegt iets wat niet helemaal feitelijk correct is over de Verstappens. Schande!
Ik ben een Belg hoor dus ik hoop dat Stoffel Max in de toekomst helemaal in de vernieling rijdt.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mag reageren op onzin die verteld wordt door een paar pipo's ( die we hier in België niet eens kennen )
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Citaat van: Perton op 28 augustus 2015 - 13:54:40
En Red Bull zou dan met Mercedes-motoren rijden, dus het is dan ook nog eens zo dat ze hun grote talent naar de concurrent laten gaan zodat hun juniorteam motoren heeft. Ik zeg niet dat Verstappen niet in 2017 naar Ferrari gaat, want dat zou prima kunnen, maar het verhaal zoals het nu wordt gebracht in Italië met een motorendeal voor STR als deel van de overeenkomst, slaat eigenlijk nergens op. Als Verstappen naar Ferrari gaat staat dat er los van.

En ik geloof het pas als Eddie Jordan het zegt.

Pancake Shield

Citaat van: Hamilton#44 op 28 augustus 2015 - 14:11:20
Ik denk dat als Ferrari een coureur echt wil, dat ze die linksom of rechtsom toch wel krijgen, als er maar genoeg geld op tafel komt.
Dat weet Red Bull ook wel en ze zijn tevreden over Kvyat en Ricciardo dus ja, als ze er dan een mooie motoren deal uit kunnen slepen voor 2 of 3 jaar, waarom niet? En ze hebben dan altijd Sainz nog.

Tuurlijk als er geld op tafel komt een goede dikke transfersom om het zomaar te zeggen. Maar Red Bull/STR laten echt niet Verstappen gaan voor een motordeal van 2 tot 3 jaar. Nogmaals Verstappen wordt binnen het Red Bull-consortium gezien als de nieuwe Senna/Vettel/Schumacher/noemmaar op. Iemand met wie je dus wereldtitels zou kunnen halen volgens die redenatie. En dan zou je die naar een van je grootste concurrenten over laten staan voor een motordealtje? Wat Perton zegt, tuurlijk het zou best kunnen dat Verstappen in 2017 in een rode wagen zit. Maar dat is dan echt niet van een motordeal.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 28 augustus 2015 - 14:11:20
Citaat van: Perton op 28 augustus 2015 - 13:54:40
En Red Bull zou dan met Mercedes-motoren rijden, dus het is dan ook nog eens zo dat ze hun grote talent naar de concurrent laten gaan zodat hun juniorteam motoren heeft. Ik zeg niet dat Verstappen niet in 2017 naar Ferrari gaat, want dat zou prima kunnen, maar het verhaal zoals het nu wordt gebracht in Italië met een motorendeal voor STR als deel van de overeenkomst, slaat eigenlijk nergens op. Als Verstappen naar Ferrari gaat staat dat er los van.

Ik denk dat als Ferrari een coureur echt wil, dat ze die linksom of rechtsom toch wel krijgen, als er maar genoeg geld op tafel komt.
Dat weet Red Bull ook wel en ze zijn tevreden over Kvyat en Ricciardo dus ja, als ze er dan een mooie motoren deal uit kunnen slepen voor 2 of 3 jaar, waarom niet? En ze hebben dan altijd Sainz nog.
Tevreden zijn over Ricciardo en Kvyat is leuk, maar als Verstappen echt het nieuwe supertalent is die de tijden van Vettel kan doen herbeleven (althans, als Red Bull dat in hem ziet), heb je niet zoveel aan Ricciardo aan Kvyat.

0634

Vettel als voorbeeld aanhalen en meteen vraagtekens zetten bij Ricciardo, de man die hem toch tamelijk afgetekend versloeg  ;).

Dit is motorsport. Ricciardo en Kvyat hebben beiden alle potentie om races te winnen en de titel te pakken, zolang het materiaal waarin ze rijden goed genoeg is. Lever hen de beste wagen en je hebt Verstappen niet nodig (mocht die daadwerkelijk beter zijn).