GP VAN SINGAPORE 2025, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 30 september 2025 - 07:50:03

« vorige - volgende »

Robbert65

Beste vrienden,

Komend weekend gaan we meemaken of RBR het lek echt boven heeft. Zoniet, Verstappen kan zijn achterstand niet verder verkleinen, dan zal Mclaren de beide kampioenschappen wel binnenslepen dit jaar. Ook niet erg, maar toch😉

Alvast veel plezier!!!!

Vrijdag 3 oktober
11.30-12.30 uur: Eerste vrije training
15.00-16.00 uur: Tweede vrije training

Zaterdag 4 oktober
11.30-12.30 uur Derde vrije training
15.00-16.00 uur: Kwalificatie

Zondag 5 oktober 14.00 uur: Race
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

De uitkomst wordt denk ik wel bepalend voor de rest van het seizoen. Of beter gezegd, zou weleens representatief kunnen zijn voor wat we mogen verwachten. Als Verstappen hier ook sterker is, mag je wel van een echte ommekeer spreken en gaan die papayaboys hun bips niet droog houden, de rest van het seizoen. Dan zie ik Verstappen zelfs nog wel kampioen worden. Zo. Dan heb ik dat maar gezegd.

Braketest

Citaat van: Mickey op 30 september 2025 - 09:41:45De uitkomst wordt denk ik wel bepalend voor de rest van het seizoen. Of beter gezegd, zou weleens representatief kunnen zijn voor wat we mogen verwachten. Als Verstappen hier ook sterker is, mag je wel van een echte ommekeer spreken en gaan die papayaboys hun bips niet droog houden, de rest van het seizoen. Dan zie ik Verstappen zelfs nog wel kampioen worden. Zo. Dan heb ik dat maar gezegd.
Dit is niet echt met de billen bloot he.  ;) Eh... ik interpreteer dit niet als een voorspelling maar als oefening en logica: indien dit, dan dat.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Als ik het nu moet zeggen, hm, nee, gaat net niet lukken.

Robbert65

Het kan een kantelpunt worden. In de sport speelt logica een grote rol, maar toch:

Als Verstappen hier zijn achterstand kan verkleinen, zeker als er door de papaya's weer brokken gemaakt worden, dan geldt niet alleen de rekensom, maar ook ontstaat er een krachtig vertrouwen bij RBR en krijgt dat bij Mclaren juist een opdoffer. Je zag in Bakoe de stress, een missertje bij de pitstop voor Norris, een bocht 1 klapper van de kampioenspretendent.

Het kan zomaar zijn dat ze nu bij Mclaren ineens overgeconcentreerd gaan doen en bij Red Bull.... ja, het seizoen was al naar de knoppen, het kan alleen maar beter... dus wie doet je wat?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel