The battle: Fernando vs Kimi

Gestart door Wings, 08 oktober 2013 - 18:11:45

« vorige - volgende »

Wie wordt de winnaar in het onderlinge duel?

Fernando Alonso
26 (74.3%)
Kimi Räikkönen
9 (25.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

Wings

Ik meet mijzelf absoluut geen slachtofferrol aan maar stel vast dat jij mij voortdurend op de man aanvalt in plaats van te reageren op de inhoud die ik aanbied. De enige slachtoffers hier zijn de mensen die deze onbezonnen en ronduit belachelijke flamewar moeten lezen. Echt niveauloos. En die mensen wil ik dan ook mijn excuses aanbieden. Verder sta je vrij om dit onderwerp te negeren, dus ja, niet reageren lijkt mij een verstandig besluit.

0634

#901
Citaat van: Tuesday op 21 juli 2014 - 23:28:55
Citaat van: Jeroen op 21 juli 2014 - 23:13:02
Vettel dan?
och gut, heb ik weer wat verkeerds gezegd??
Vettel is al uitvoerig besproken, ook door Wings volgens mij. Het gaat mij erom dat het wel heel selectief gebeurd allemaal. Kimi moet er elke week aan geloven, maar over Massa hoor je Wings niet, terwijl hij ook niet aan de verwachtingen voldoet. En laat dat laatste nou net zijn waar het Wings enkel alleen om gaat (zegt ie). Ik geloof er niks van.

voor de goede orde: dat was slechts een grapje. Bedoelde ik helemaal niks mee... sorry als ik onbedoeld een discussie op gang hielp al zie ik zelf niet echt wat er vervelend aan die opmerking was.

Tuesday

Citaat van: Wings op 22 juli 2014 - 18:02:46
Ik meet mijzelf absoluut geen slachtofferrol aan maar stel vast dat jij mij voortdurend op de man aanvalt in plaats van te reageren op de inhoud die ik aanbied. De enige slachtoffers hier zijn de mensen die deze onbezonnen en ronduit belachelijke flamewar moeten lezen. Echt niveauloos. En die mensen wil ik dan ook mijn excuses aanbieden. Verder sta je vrij om dit onderwerp te negeren, dus ja, niet reageren lijkt mij een verstandig besluit.
nogmaals ik val niet op de man aan. Ik zeg alleen wat ik tussen de spreekwoordelijke regels door lees en  wat er in mijn ogen schort aan jouw benadering van coureurs en het selectief uitkiezen van feiten. Uiteindelijk is dat ook gewoon inhoudelijk, het is nooit persoonlijk oid geworden. Daar is verder niks onbeschofts aan, of wat voor termen je er nog meer aan hebt geplakt. Iemands woorden betitelen als 'je praat poep' komt daar als iets meer in de buurt, maar goed, dat kan ik wel hebben hoor.
Verder sluit ik me wel bij je post aan en bij deze leg ik mijzelf een ban voor dit topic op van minstens een maand ;)

Wings

Iemands kritiek wegzetten als irritant en de argumenten als iets 'wat nergens op slaat' vind ik toch op de man. Dat ik ergens aan het einde eens 'terugsla' met 'je praat poep' mag je best over vallen. Dat was onnet. Maar actie-reactie. Dat valt niet weg te strepen tegen de manier waarop jij met mijn kritiek om ging. Maar goed, nogmaals excuses aan de lezers voor deze flamewar en nu echt over en sluiten.

Dimensie

Je bent in alle flamewars de nieuws feitjes vergeten  ;D
Lauda noemt Kimi een kampioen die rijd waar hij niet thuis hoort.
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/314033/lauda-heeft-spijt-van-uitspraak-over-ferrari/
En Mattiacci is tevreden met Kimi.
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/ferrari-steunt-raikkonen-wederom-openlijk/

Wings

Buiten het diplomatiek geleuter (boring!! Dat die mensen niet moe worden van hunzelf begrijp ik niet) om staat er wel een interessante uitspraak in die ik nog niet wist, namelijk: "Alnso heeft weliswaar een contract met Ferrari tot en met eind 2016, maar daar staan naar verluidt prestatieclausules in. Eén daarvan zou zijn, zo bericht onder meer Autosprint, dat Ferrari bij de eerste drie in het constructeurskampioenschap moet staan.

Als Ferrari niet bij de eerste drie staat, zou Alonso zichzelf mogelijk 'contractvrij' kunnen verklaren. Sinds afgelopen weekend staat Ferrari vierde, nadat het in Duitsland de derde plek in het WK verloor aan Williams".

Ik ben benieuwd dat wanneer Ferrari zich niet verbeterd hij na jaren lang aanmodderen niet besluit om elders zijn heil te zoeken. Ik zou het me prima kunnen voorstellen. En wanneer loopt het contract van Vettel bij Red Bull ook alweer af?

Arthur

Citaat van: Wings op 23 juli 2014 - 18:53:35
Buiten het diplomatiek geleuter (boring!! Dat die mensen niet moe worden van hunzelf begrijp ik niet) om staat er wel een interessante uitspraak in die ik nog niet wist, namelijk: "Alnso heeft weliswaar een contract met Ferrari tot en met eind 2016, maar daar staan naar verluidt prestatieclausules in. Eén daarvan zou zijn, zo bericht onder meer Autosprint, dat Ferrari bij de eerste drie in het constructeurskampioenschap moet staan.

Als Ferrari niet bij de eerste drie staat, zou Alonso zichzelf mogelijk 'contractvrij' kunnen verklaren. Sinds afgelopen weekend staat Ferrari vierde, nadat het in Duitsland de derde plek in het WK verloor aan Williams".

Ik ben benieuwd dat wanneer Ferrari zich niet verbeterd hij na jaren lang aanmodderen niet besluit om elders zijn heil te zoeken. Ik zou het me prima kunnen voorstellen. En wanneer loopt het contract van Vettel bij Red Bull ook alweer af?

Zou kunnen, ik zie Vettel wel verkassen naar Ferrari maar Alonso niet naar RBR...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Ik ook niet. Maar ook niet naar McLaren nu Ron Dennis terug is. Ondanks dat beiden de deur op een kier houden geloof ik niet in een tweede huwelijk. Enige mogelijkheid, die ik mij snel kan bedenken, is Mercedes. Hamilton naar McLaren (vriend van Ron Dennis), Vettel naar Ferrari en Alonso naar Mercedes.

Arthur

Maar Hamilton [op korte termijn] terug naar McLaren geloof ik ook niet in! Zeker gezien de prestaties van de Mercedes t.o.v. de McLaren. Echt andere opties voor Hamilton zie ik voorlopig niet. Tenzij Ferrari een optie zou zijn maar die hebben [voorlopig] de auto ook niet om WK mee te worden...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

N aja McLaren kan wel interessant zijn met Dennis terug aan het roer en de deal met Honda.

Wings

@Arthur: Ik weet niet of het korte termijn succes een criterium is. Zeker niet als hij vindt dat Mercedes Rosberg voortrekt mocht Rosberg er met het wereldkampioenschap vandoor gaan. Ik denk wel dat Lewis een man is die met dichtslaande deuren vertrekt en terugkeert naar het team waar opnieuw een gespreid bed voor hem klaarstaat te samen met een voorkeurstatus.  ;)

0634

Maar ja: stel Rosberg wordt kampioen.  En volgend jaar misschien wel weer, wat moet je dan nog met Vettel?

Arthur

Tja, maar is Hamilton destijds niet weggegaan wegens de contractsverlenging [en de relatie met Dennis een flinke deuk opliep] en/of hij iets verfrissends wilde na al die jaren Mc Laren? De vraag is dan of hij weer terug wil naar het oude nest en/of alles met ome Ron weer koek en ei is?

En Vettel. tja ik zou mijn wenkbrauwen ook fronsen als ik Ricciardo dit jaar zie naast [of voor] Vettel. En als Rosberg kampioen zou worden zie ik dat niet echt als nadeel voor Vettel.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Opzouten. Die Duitsers winnen toch al alles.  >:(

Arthur

Citaat van: Jeroen op 24 juli 2014 - 20:52:02
Opzouten. Die Duitsers winnen toch al alles.  >:(

Weltmeisters  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel