The battle: Fernando vs Kimi

Gestart door Wings, 08 oktober 2013 - 18:11:45

« vorige - volgende »

Wie wordt de winnaar in het onderlinge duel?

Fernando Alonso
26 (74.3%)
Kimi Räikkönen
9 (25.7%)

Totaal aantal stemmen: 28

0634

Eensch hoor. Ik wil alleen maar aangeven dat ik vind dat hij zelfs sinds zijn Renault-dagen waarin hij al zo vreselijk goed was, nog verder is gegroeid. Niets dan respect.

Jehoentelaar

Mwah, je kan het Alonso moeilijk verwijten dat hij een keuze maakt voordat de Red Bull dominantie losbarst, met vier titels (waarvan één min of meer cadeau, maar dat is een andere discussie) op rij.

0634

ik verwijt hem ook niks. ;)

Hij wilde perse met Ferrari kampioen worden. Om dat te doen zal je naar Ferrari moeten.

Jehoentelaar

Daar is geen speld tussen te krijgen. 8)

0634

Ik vond het ook wel een mooie theorie eigenlijk. Lastig te weerleggen ;D.

Jehoentelaar

Uiteraard. En we weten inmiddels hoe het werkt met Jeroenen en gelijk hebben. 8)

0634

Wij wel. Sommigen hier blijven echter maar ons lastig vallen met andere standpunten ;D.

Enzo


Jehoentelaar

Klopt, Enzo. Alonso rijdt Kimi zoek en van enige battle is straks nauwelijks sprake. Interesting... 8)

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 19 oktober 2013 - 21:23:31
Klopt, Enzo. Alonso rijdt Kimi zoek en van enige battle is straks nauwelijks sprake. Interesting... 8)

;D Dat zullen we zien .

janke

De enigste battle die er volgend jaar is, dat is om beiden een fatsoenlijke auto te geven. Zal in een deuk liggen dat Ferrari met de nieuwe regels er helemaal niks van bakt. Nivootje McLaren nu. Incl Alonso en Raikkonen.  ;D
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 19 oktober 2013 - 23:25:24
De enigste battle die er volgend jaar is, dat is om beiden een fatsoenlijke auto te geven. Zal in een deuk liggen dat Ferrari met de nieuwe regels er helemaal niks van bakt. Nivootje McLaren nu. Incl Alonso en Raikkonen.  ;D

Zou zomaar kunnen natuurlijk, maar dan weet je ook meteen dat het echt aan je auto ligt en niet aan de coureurs.
Ik verwacht het niet overigens, Ferrari zal heus wel een (sub)topper produceren met hun kwaliteiten. De motor komt ook steeds meer in de buurt van een straatauto, iets waar ze nogal wat ervaring mee hebben.

Ik verwacht veel van MercedesGP en van Ferrari om eerlijk te zijn, Red Bull zal er ook wel bij zitten. McLaren en Lotus heb ik mijn twijfels bij voor 2014.

robbert

zou er toch niet van verschieten dat ferrari geen topwagen bouwt volgend seizoen. Met de nieuwe regels van 2009 was dat toen ook niet gelukt, en dan hebben ze blijven sukkelen. Met de italianen aan het roer komt dat nooit goed

Wings

James Allison klinkt niet Italiaans. ;)

0634

Rory Byrne ook al niet... Toch zijn dat de twee mannen die technisch gezien koersbepalend zullen zijn in 2014.