Korea: man vd race

Gestart door 0634, 06 oktober 2013 - 09:54:42

« vorige - volgende »

Wie vond je top?

Vettel
1 (4.8%)
Kimi
0 (0%)
Gorsjean
0 (0%)
Hulk
20 (95.2%)
Lewis
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Perez
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Wallie

Hulkenberg is mijn man vd race.
Erg goed gereden! Ook mooi om te zien dat hij niet bezweek onder de druk. En ook de acceleratie naar het rechte stuk was bizar om te zien.
Sauber lijkt dus ook weer op de goede weg te zijn!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Franky R.

Idd. opvallend dat Sauber het momenteel goed doet....Normaal hadden ze eerst een sterke eerste helft van het seizoen, om daarna weg te zakken.


Nu is het precies het omgekeerde...Zelf Gutierrez presteert beter...maar wacht nog altijd op zijn eerste punt. Ik had eerder al gezegd dat Esteban dat puntje nooit zou pakken. Maar al die gast zo blijft rijden, valt het kwartje ooit zijn kant op?

0634

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2013 - 20:21:44
Idd. opvallend dat Sauber het momenteel goed doet....Normaal hadden ze eerst een sterke eerste helft van het seizoen, om daarna weg te zakken.

In één woord: banden!  ;)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2013 - 20:27:06
Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2013 - 20:21:44
Idd. opvallend dat Sauber het momenteel goed doet....Normaal hadden ze eerst een sterke eerste helft van het seizoen, om daarna weg te zakken.

In één woord: banden!  ;)


Yup, ben al met een artikeltje bezig over de invloed van Pirelli... :)

Enzo

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2013 - 20:28:54
Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2013 - 20:27:06
Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2013 - 20:21:44
Idd. opvallend dat Sauber het momenteel goed doet....Normaal hadden ze eerst een sterke eerste helft van het seizoen, om daarna weg te zakken.

In één woord: banden!  ;)


Yup, ben al met een artikeltje bezig over de invloed van Pirelli... :)

Dezelfde reden waarom Force India ineens tegenvalt trouwens.

0634

Precies. RBR heeft weer wat voordeel gehad, Lotus en Ferrari weer wat nadeel.

Overigens is de invloed op die teams wel weer wat minder dan bij FI en Sauber.

Sabai

Ik zie niet echt veel nadeel voor Lotus. Die zijn het hele seizoen wisselvallig en halen de goede prestaties nog steeds door het puike banden management. Kimi reed zijn laatste stint het meeste ronden op een setje volgens mij in Korea.

0634

Ze hebben een mindere periode gehad hoor, volgens mij na Silverstone. Nu krabbelen ze weer wat op, dat klopt.