Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

René Hoogterp

Haha ja, maar vooral van de Formule Renault 3.5 de laatste jaren op Eurosport en de Formule 3 op MotorsTV.
Moet zeggen dat ik eerst wel grote twijfels had, en natuurlijk hebben we smakelijk gelachen met Pitspraat om deze Formule E klasse, maar eerlijk is eerlijk: het deelnemersveld is goed. De races zijn spectaculair en zeker met de nieuwe (wat meer open) reglementen is het zeker interessant.

Edwin90

Gefeliciteerd René! Goed dat jij het commentaar doet.

De Formule E was vorig jaar enorm wennen door het gebrek aan het geluid, en de nogal vage wagenwissels. Maar vorig jaar heb ik toch wel erg leuke races gezien in deze klasse met veel actie. Ik kijk uit naar volgend seizoen. Goed dat het ook op Sport1 te zien is, en niet op Fox waar in de hoofdzaak voetbalfans naar zullen kijken (denk ik, weet verder niet wat ze allemaal uitzenden).

gloudiesaurus

Ik ga wel kijken dit weekend... benieuwd wat Frijns kan doen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

-Nino-

Citaat van: René Hoogterp op 15 oktober 2015 - 11:50:39
Haha ja, maar vooral van de Formule Renault 3.5 de laatste jaren op Eurosport en de Formule 3 op MotorsTV.
Moet zeggen dat ik eerst wel grote twijfels had, en natuurlijk hebben we smakelijk gelachen met Pitspraat om deze Formule E klasse, maar eerlijk is eerlijk: het deelnemersveld is goed. De races zijn spectaculair en zeker met de nieuwe (wat meer open) reglementen is het zeker interessant.


René, worden de vrije trainingen (naast de kwalificaties en de races) dit seizoen ook uitgezonden?

Jehoentelaar

Probeer eens een TV-gids.

-Nino-

Ik weet niet of je een abonnement hebt op Sport1 Jehoentelaar? Ik al jaren en in de Tv-Gids op hun website staan vaak dingen of niet of verkeerd aangegeven, daarom vraag ik het. :-[

Jehoentelaar

Ah zo, nee ik heb geen Sport1.

gloudiesaurus

Citaat van: -Nino- op 15 oktober 2015 - 22:20:10
Ik weet niet of je een abonnement hebt op Sport1 Jehoentelaar? Ik al jaren en in de Tv-Gids op hun website staan vaak dingen of niet of verkeerd aangegeven, daarom vraag ik het. :-[

Klopt, zeer irritant is dat.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

-Nino-

Citaat van: -Nino- op 15 oktober 2015 - 12:50:37
Citaat van: René Hoogterp op 15 oktober 2015 - 11:50:39
Haha ja, maar vooral van de Formule Renault 3.5 de laatste jaren op Eurosport en de Formule 3 op MotorsTV.
Moet zeggen dat ik eerst wel grote twijfels had, en natuurlijk hebben we smakelijk gelachen met Pitspraat om deze Formule E klasse, maar eerlijk is eerlijk: het deelnemersveld is goed. De races zijn spectaculair en zeker met de nieuwe (wat meer open) reglementen is het zeker interessant.


René, worden de vrije trainingen (naast de kwalificaties en de races) dit seizoen ook uitgezonden?

Vooralsnog alleen de kwalificatie en race; niet de vrije training.


Matthijs

Citaat van: Sphinx op 19 oktober 2015 - 13:34:41
Kleine previewcolumn online gezet: http://www.gppits.net/nieuws/its_electrifying_terug_en_vooruitblik_op_de_formule_e/
Goed verwoord. Ik denk dat de grootste meerwaarde van Formula E is dat het niet gereden hoeft te worden op afgelegen circuits die beperkt worden door geluidsdagen, maar gewoon binnenin een willekeurige stad. Een Nederlandse 'Grand Prix' wordt daardoor weer een reële mogelijkheid. En hoe fantastisch is het als je gewoon lopend of op de fiets naar het circuit kan en niemand die klaagt over stank of herrie.

gloudiesaurus

Een Grand-Prix in Amersterdam of Rotterdam zou wel leuk zijn.
Maar goed ze hebben in Rotterdam al niet eens geld meer voor City Racing  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Mogen eerst alle verkeersdrempels, vluchtheuvels, rare middenbermen, etc. verwijderd worden. Nederlandse straten liggen er vol mee.
Peace out yo.

Wings


Wings

Buemi wint de eerste race. Frijns elfde (tiende na straf Abt).