Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 05 januari 2015 - 00:15:44
Cocaïne is anders wel wat verslavender dan alcohol...
Wat Jehoentelaar zegt. Compleet irrelevant wat meer verslavend is of niet. Zolang Montagny het slechts sporadisch gebruikte was hij een recreatief gebruiker, geen verslaafde. Nu weet ik natuurlijk niet of hij het recreatief gebruikte of niet, maar er is geen enkel bewijs dat hij verslaafd zou zijn, dus ik vind het ook niet zo netjes hem daarvan te beschuldigen, tot ie zelf met een verklaring komt dat hij dat zou zijn.

Miguel

Peace out yo.

gloudiesaurus

Laten we rustig wachten op de verklaring van de FIA...

Maar al zo hij geen probleem hebben (wat ik dus niet denk). Dan is het wel opvallend dat hij in het interview zegt dat hij denkt dat het einde carrière is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ja, omdat de hele wereld bij cocaïne meteen denkt aan zware verslavingen en gevaar voor de omgeving en al die dingen. Hij is ongeacht alle details sowieso de gebeten hond en niemand wil een coureur met een dergelijk imago aan boord hebben.

Miguel

Buenos Aires ePrix was weer bizar vet! Komende weken eens rondkijken voor een hotelletje in Berlin...
Peace out yo.

gloudiesaurus

Nice!
Heb de race niet gezien maar gelezen dat het een mooie moet zijn geweest.


Overigens wil Andretti Montagny de rest van zijn leven schorsen.
Compleet overdreven.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

#306
Citaat van: gloudiesaurus op 14 januari 2015 - 13:03:30
Nice!
Heb de race niet gezien maar gelezen dat het een mooie moet zijn geweest.

Watch and enjoy:

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Ik ben het niet eens met Andretti. Hij heeft zijn mond ook nooit opengetrokken bij elke NASCAR-coureur die is gepakt met drugs. En ik snap dat het nu een andere situatie is, omdat het om het team van zijn zoon gaat en er daardoor wat meer connectie is met hem, maar toch. Ook hoorden we Andretti niet over EJ Viso, die een reputatie had van roekeloze coureur, en als het argument van Andretti is dat er levens in gevaar worden gebracht (wat ik in het geval van Montagny zelfs ernstig durf te betwijfelen, aangezien hij voor zover bekend niet tijdens raceweekenden gebruikte), dan gold dat voor Viso net zo goed.

Ik noem Viso omdat ie ook voor Andretti Autosport reed.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 14 januari 2015 - 17:44:40
Ik ben het niet eens met Andretti. Hij heeft zijn mond ook nooit opengetrokken bij elke NASCAR-coureur die is gepakt met drugs. En ik snap dat het nu een andere situatie is, omdat het om het team van zijn zoon gaat en er daardoor wat meer connectie is met hem, maar toch. Ook hoorden we Andretti niet over EJ Viso, die een reputatie had van roekeloze coureur, en als het argument van Andretti is dat er levens in gevaar worden gebracht (wat ik in het geval van Montagny zelfs ernstig durf te betwijfelen, aangezien hij voor zover bekend niet tijdens raceweekenden gebruikte), dan gold dat voor Viso net zo goed.

Ik noem Viso omdat ie ook voor Andretti Autosport reed.

Andretti lijkt in zijn woorden te suggereren dat Montagny gebruikte in het Formule E-weekend. Dat lijkt me bizar.

Daarnaast lijkt het me dat Andretti zich een beetje bedonderd voelt door Montagny. Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Racingnews365

Voor het eerst een race gezien en moet zeggen dat ik, met name door het circuit, de race niet erg boeiend vond.

De pluspunten:
1. identieke auto`s
2. goed deelnemersveld
3. Korte races (ipv 1u30 min naar een F1 wedstrijd kijken die na 10 ronden al beslist is)

De minpunten:
1. GEEN GELUID! (muv dat stofzuiger geluid)
2. Wisselen van auto`s halverwege de race
3. Wat een bar en broos circuit tijdens de vierde race.

MAAR, ik denk dat deze serie wel toekomst heeft. De opzet is professioneler dan bij bijv. A1GP destijds, het is nieuw en vernieuwend en past ook in het PR/GROENE/ECO gebeuren dat voor veel steden interessante marketing is.
Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

Jehoentelaar

Die circuits zijn inderdaad wat apart allemaal, maar ze zijn vooral krap opgezet omdat de auto's nog niet erg snel zijn. Op termijn zijn grotere en breder opgezette banen een mogelijkheid zonder dat het er uit ziet alsof je naar een Clio Cuprace op Spa zit te kijken. :)

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 17 januari 2015 - 21:48:07
Die circuits zijn inderdaad wat apart allemaal, maar ze zijn vooral krap opgezet omdat de auto's nog niet erg snel zijn. Op termijn zijn grotere en breder opgezette banen een mogelijkheid zonder dat het er uit ziet alsof je naar een Clio Cuprace op Spa zit te kijken. :)

Aan de andere kant vind ik wel gaaf dat het midden in enkele grote steden is, ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar Berlijn.
Ik was sceptisch over de klasse maar ik denk ook dat het toekomst kan hebben.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Volvo heeft inmiddels ook hun interesse in Formula E uitgesproken waarbij 2017 genoemd wordt als vroegst mogelijke intreding als ze ervoor kiezen Formula E te doen. Dat geeft, nadat ook Audi/VW, BMW, Renault, McLaren, Mahindra, etc. etc. hebben aangegeven in Formula E actief te blijven met eigen materiaal, wel aan dat autofabrikanten in relevante klassen willen racen en dat F1 de goede keuze heeft gemaakt om naar kleine hybrid motoren te gaan, ondanks de haters. Renault heeft onlangs zelfs gezegd eventueel Formula E boven F1 te verkiezen. Ik denk dat vooral deze interesse, van grote autofabrikanten, doorslaggevend zullen zijn voor het succes van Formula E.
Peace out yo.

Sabai

Het kan mij niet bekoren deze klasse. Er mag nog wel een hoop vebetert worden . Vind het een beetje overhyped deze klasse.

Jehoentelaar