Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

Perton

Ik schakelde pas na de finish in, dus kan nog niks zeggen over het racen in deze sport, maar wat een ei is Prost zeg.

Maikel0230

Heb tot mijn grote spijt ook de race moeten missen dus ik weerhoud me nog even van commentaar todat ik het echt gezien heb maar dat incident tussen Prost en Heidfeld :o



Wat een eikel, ten eerste is zijn 'move' onaanvaardbaar zoiets doe je niet en ten tweede wandelt ie doodleuk weg van het wrak waar je teamgenoten in het WEC in zit door zijn fout.

Hier moet een staf voor komen gewoon, zelfs Alain wist niet wat ie zag...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sphinx

Ik heb via Wiziwig de Foxstream gevolgd. Prost reed eigenlijk van start tot ongeluk aan de leiding. Heidfeld had een heel goede start van 6 naar 3 en kwam door een goede pitstop op 2 uit. Ook Franck Montagny deed het goed door zich van de middenmoot naar de top 5 te rijden, Bruno Senna was na één bocht al klaar na een tik van Takuma Sato. Dat incident is 100% Prost zijn fout. Heidfeld zat al 5 ronden op 6 tienden, je zag gewoon dat ie zat te sparen voor een "last lap dash". Je wéét dat je hem niet kan blokken en toch gooit Prost op zijn Maldonado's de deur dicht  >:( Leuk voor Di Grassi dat ie als eerste een FE-race wint, maar daar had eigenlijk Heidfeld moeten staan.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

#245
erg sportief van Heidfeld. Jammer dat Prost zn fout niet toe wil geven. Extra reden voor een flinke straf.

Edit: ik zie dat hij op twitter inmiddels wel het boetekleed aantrekt (na het zien van de beelden). Dat valt dus weer heel erg mee.

Sphinx

Prost krijgt 10 plaatsen gridstraf in de volgende race.... en hopelijk een oorvijg van zijn pa  :P
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 13 september 2014 - 21:24:00
erg sportief van Heidfeld. Jammer dat Prost zn fout niet toe wil geven. Extra reden voor een flinke straf.

Edit: ik zie dat hij op twitter inmiddels wel het boetekleed aantrekt (na het zien van de beelden). Dat valt dus weer heel erg mee.


Jammer dat Nick zo klein is. Tien kilo erbij en hij had die Prost een gebroken neus geslagen... ;) ;) ;)

Perton

Ik zit even op Wikipedia te kijken en zie bij de uitslag van Beijing http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Beijing_ePrix

^1 – Daniel Abt, Jaime Alguersuari and Katherine Legge received a 57-second penalty for exceeding the allowed battery usage limit of 28kW.[7]


Heeft iemand enig idee waarom dit 57 seconden is en niet 60?

Maikel0230

Citaat van: Perton op 30 september 2014 - 17:11:28
Ik zit even op Wikipedia te kijken en zie bij de uitslag van Beijing http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Beijing_ePrix

^1 – Daniel Abt, Jaime Alguersuari and Katherine Legge received a 57-second penalty for exceeding the allowed battery usage limit of 28kW.[7]


Heeft iemand enig idee waarom dit 57 seconden is en niet 60?

Geen idee, omdat ze alternatief willen zijn? 60 seconden is zooooo jaren 2000 ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Miguel

Citaat van: Perton op 30 september 2014 - 17:11:28
Ik zit even op Wikipedia te kijken en zie bij de uitslag van Beijing http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Beijing_ePrix

^1 – Daniel Abt, Jaime Alguersuari and Katherine Legge received a 57-second penalty for exceeding the allowed battery usage limit of 28kW.[7]


Heeft iemand enig idee waarom dit 57 seconden is en niet 60?
Omdat FIA.
Peace out yo.

Franky R.

Citaat van: Miguel op 05 oktober 2014 - 19:37:45
Citaat van: Perton op 30 september 2014 - 17:11:28
Ik zit even op Wikipedia te kijken en zie bij de uitslag van Beijing http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Beijing_ePrix

^1 – Daniel Abt, Jaime Alguersuari and Katherine Legge received a 57-second penalty for exceeding the allowed battery usage limit of 28kW.[7]


Heeft iemand enig idee waarom dit 57 seconden is en niet 60?
Omdat FIA.


;D

SDG

Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 15:37:51
Jammer dat Nick zo klein is. Tien kilo erbij en hij had die Prost een gebroken neus geslagen... ;) ;) ;)

James Hunt en Nelson Piquet hadden zich daar niets van aangetrokken, vermoed ik...  :)

Franky R.

#253
Citaat van: SDG op 05 oktober 2014 - 19:45:19
Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 15:37:51
Jammer dat Nick zo klein is. Tien kilo erbij en hij had die Prost een gebroken neus geslagen... ;) ;) ;)

James Hunt en Nelson Piquet hadden zich daar niets van aangetrokken, vermoed ik...  :)
:P 
Hunt had je waarschijnlijk met nog geen taxibus vol Playmates in zo'n F.E. gekregen...Piquet, zijn zoon rijdt er al mee [de auto, niet de Playmate].
;)

SDG

Ik moest nu ineens aan dit legendarische fragment uit de V8 Supercars terugdenken; een felle woordenwisseling tussen Rick Ambrose en Greg Murphy voor het oog van de camera's na een crash. Geweldig gewoon dat zoiets voluit in beeld gebracht wordt. In de politiek correcte F1 zouden sommigen gewoon een hartaanval van de schrik krijgen uit vrees voor het 'imago' van de sport indien zoiets daar zou voorvallen, vermoed ik...  ;D