Round 13: Singapore Grand Prix, Marina Bay Street Circuit

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 13:10:15

« vorige - volgende »

Wie zal de straten van Singapore temmen?

Vettel
9 (56.3%)
Webber
0 (0%)
Alonso
2 (12.5%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
1 (6.3%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
4 (25%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Sabai

Zit nu VT 2 te kijken en het ziet er weer goed uit voor de Red Bulls  daarachter Mercedes,Lotus, en Ferrari die toch wat downforce lijken tekort te komen op de achterkant van de auto.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 20 september 2013 - 16:49:43
Zit nu VT 2 te kijken en het ziet er weer goed uit voor de Red Bulls  daarachter Mercedes,Lotus, en Ferrari die toch wat downforce lijken tekort te komen op de achterkant van de auto.
Goed gezien, dat van Ferrari...Maar Vettel is op koers voor nog een overwinning in 'Singa'...


SDG

Heb ook nog een stukje van VT1 gezien. Het blijft raar om de wagens daar in de straten nog bij daglicht te zien rondrijden in de eerste momenten van de training...

robbert

ja zo te zien zal het gaan tussen redbull en mercedes. Dus de winnaar is nu al bekend.... Vettel!!!. Ferrari zal mogen knokken om op het podium te geraken.

Jehoentelaar


Wings


SDG


0634

Vind je t gek... Die Red Bulls hebben op racetrim gereden in VT2 en reden iedereen om de oren. Als er geen gekke dingen gebeuren wordt dit een appeltje eitje voor onze kampioen.

Jehoentelaar

Gelukkig zijn de drie races hierna in de ochtend, dan gooit het mijn overige dagbesteding niet in de war. Na 299 Grands Prix is een race skippen ondanks alles een hele opgave. :P

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 20 september 2013 - 22:57:09
Gelukkig zijn de drie races hierna in de ochtend, dan gooit het mijn overige dagbesteding niet in de war. Na 299 Grands Prix is een race skippen ondanks alles een hele opgave. :P

Wat deden jullie in pakweg 1988, of 1995, of 2002, of 2004...?

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 20 september 2013 - 22:57:09
Gelukkig zijn de drie races hierna in de ochtend, dan gooit het mijn overige dagbesteding niet in de war. Na 299 Grands Prix is een race skippen ondanks alles een hele opgave. :P

De laatste en enige race die ik miste was op 30 augustus 1998. Ik ging mijn toenmalige vriendin ophalen op Schiphol. Ze kwam terug van vakantie. Ik met de trein. Want Schiphol en auto was geen succes. Hoor ik een conducteur iets roepen over Formule 1, regen en twee gele auto's die aan de leiding reden. Als Damon Hill fan wordt je dan gek. Het was de laatste zege (van de 22) van Hill. Hierna heb ik nooit meer een race gemist en de relatie na 2 jaar beëindigd (nee nee, niet na het Schiphol avontuur).

Wings

Citaat van: SDG op 20 september 2013 - 23:12:19
Wat deden jullie in pakweg 1988,

Prost en Piquet vervloeken. Hoewel, Piquet daarvoor. ;)

Citaatof 1995

Balen dat die Duitser opnieuw zegeviert.

Citaatof 2002, of 2004...?

Zie 1995.

En in 2013...weer iets met een Duitser. Mensen, ik mag het Vettel niet aanrekenen, maar ben wel een soort van Vettel-moe. Heb het wel gezien met deze -zo goed- vooraf bepaalde kampioenschappen.

0634

Citaat van: SDG op 20 september 2013 - 23:12:19
Citaat van: Jehoentelaar op 20 september 2013 - 22:57:09
Gelukkig zijn de drie races hierna in de ochtend, dan gooit het mijn overige dagbesteding niet in de war. Na 299 Grands Prix is een race skippen ondanks alles een hele opgave. :P

Wat deden jullie in pakweg 1988, of 1995, of 2002, of 2004...?

88 was weergaloos. Het begin van ´s werelds meest furieuze battle ooit.

robbert

ja eigenlijk vierdient redbull wel de zege. Zijn zijn de enigste die een goeie wagen gebouwd hebben. Zij kunnen er ook niks aan doen dat de concurrentie geen snelle wagen kunnen bouwen. Redbull heeft weliswaar hulp gekregen van de fia, doordat de fia pirelli verplicht heeft om de banden aan te passen. In het voordeel van redbull