Round 13: Singapore Grand Prix, Marina Bay Street Circuit

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 13:10:15

« vorige - volgende »

Wie zal de straten van Singapore temmen?

Vettel
9 (56.3%)
Webber
0 (0%)
Alonso
2 (12.5%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
1 (6.3%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
4 (25%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

0634

Alesi's helm vond ik fraai. Niet zozeer vanwege de vormgeving of de kleuren, maar omdat het een eerbetoon was aan Elio de Angelis. Zoiets vind ik gewoon mooi.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 september 2013 - 17:58:25
Alesi's helm vond ik fraai. Niet zozeer vanwege de vormgeving of de kleuren, maar omdat het een eerbetoon was aan Elio de Angelis. Zoiets vind ik gewoon mooi.


Eens, maar het design was ook vrij simpel en overzichtelijk...Vergelijk dat eens met die 'potten' van tegenwoordig...

0634

Klopt. Dat is sowieso niet mijn ding, dat schreeuwerige.

En dat veranderen al helemaal niet. Button's helm vind ik prachtig, echt heel mooi, maar waarom reed hij in zijn kampioenschapsjaar dan ineens met dat gele gedrocht op zijn knar? Doodzonde.

0634

Overigens ga ik deze race niet live kunnen zien; moet zelf flink aan de bak tijdens de Dam tot Damloop, bovendien doet mijn zoontje zondag mee aan het NK roeien in het Amsterdamse bos.

Als ik dan eindelijk thuis kom duik ik eerst even onder, zodat ik niet te horen krijg wie er achter Vettel als tweede, derde en vierde over de finish zijn gekomen. En 's avonds als ook hier het duister in is gevallen, ga ik eens languit op de bank naar de GP kijken.


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 september 2013 - 18:50:36
Overigens ga ik deze race niet live kunnen zien; moet zelf flink aan de bak tijdens de Dam tot Damloop, bovendien doet mijn zoontje zondag mee aan het NK roeien in het Amsterdamse bos.

Als ik dan eindelijk thuis kom duik ik eerst even onder, zodat ik niet te horen krijg wie er achter Vettel als tweede, derde en vierde over de finish zijn gekomen. En 's avonds als ook hier het duister in is gevallen, ga ik eens languit op de bank naar de GP kijken.
Succes met het hollen en roeien [je zoontje]...maarre, waarom rennen als je ook de fiets of auto kunt pakken? Je scooter nog steeds niet gefikst? :P


;D ;) ;D

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Edwin90



gloudiesaurus



Alleen het plaatje kopiëren werkt beter  ;)

In het donker een hele mooie helm denk ik!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.


Matthijs

Sowieso vind ik Giedo's helm dit jaar 1 van de mooiste.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25