Round 11: 2013 Formula 1 Shell Belgian Grand Prix

Gestart door Super Seb, 31 juli 2013 - 10:15:53

« vorige - volgende »

De Grote Prijs in onze achtertuin! Roept u maar;

Hamilton
Rosberg
Alonso
Massa
Vettel
Kimi
Grosjean
Webber

Matthijs


Franky R.




SanderD

Prachtige dag gehad vandaag. Toen we voor het stoplicht in Maastricht te wachten stonden, keek in naar de auto naast me en verrek; Olav Mol zat daarin. We hebben een half uur 1e vrije trainig gemist door de file, wat een drukte dit jaar! De coureurs hebben wel lekker veel gereden, ze hadden er zin in.

Franky R.

Citaat van: SanderAlonso op 23 augustus 2013 - 20:03:13
Prachtige dag gehad vandaag. Toen we voor het stoplicht in Maastricht te wachten stonden, keek in naar de auto naast me en verrek; Olav Mol zat daarin. We hebben een half uur 1e vrije trainig gemist door de file, wat een drukte dit jaar! De coureurs hebben wel lekker veel gereden, ze hadden er zin in.


En we maakten er geen foto van met onze smartphone?  :P


;) ;) ;)

robbert

ja, de vrije trainingen tonen aan dat er nog niet veel veranderd is. Ferrari nog altijd op achtervolgen aangewezen, en redbull oppermachtig. Alonso zal dit niet graag zien gebeuren. En komt er terug kritiek op de banden, en zal pirelli de banden weer moeten veranderen?

Kootje

O ja, is dat zo?    Heb je VT1 gemist ofzo?    Volgens mij was daar toch echt Ferrari (Alonso) de snelste en kwam de eerste Bull (Seb) pas op P6 over de streep.   Ik weet niet hoor, je kan zomaar gelijk krijgen, maar de VT's tonen nog helemaal niets aan. :-\

Sabai

Citaat van: Kootje op 24 augustus 2013 - 08:47:11
O ja, is dat zo?    Heb je VT1 gemist ofzo?    Volgens mij was daar toch echt Ferrari (Alonso) de snelste en kwam de eerste Bull (Seb) pas op P6 over de streep.   Ik weet niet hoor, je kan zomaar gelijk krijgen, maar de VT's tonen nog helemaal niets aan. :-\

Jullie hebben allebei gelijk Kootje. In Hongarije was Vettel ook snelste , maar wie won de race? Ik vind Hamilton voor me gevoel wel meer een kanshebber voor de titel dan Alonso. Ferrari komt gewoon te kort op de pace in droog weer.

Kootje

Daarom zeg ik ook dat hij zomaar gelijk kan krijgen. Die kans is, gebaseerd op de laatste races, zelfs vrij groot, maar op basis van één VT kun je die conclusie iig nog niet trekken.

Wat Hamilton betreft hoop ik dat je gelijk krijgt. Het zou iig 'n stuk schelen als die verdraaide Seb eens 'n foutje zou maken of iig nog eens uit zou vallen. Het gat is toch best al groot (48 punten) en met steeds maar 7, 5 of 3 puntjes rijdt Hammi dat niet snel dicht. Zelfde geld natuurlijk ook voor Kimi (38) en Fernando (39). Maar idd ..... gezien de huidige vorm van alle uitdagers heeft Hammi wel de meeste kans.

NielsD

Ik denk dat Lewis kampioen gaat worden. Een gewaagde uitspraak, maar ik durf hem wel aan.

Iemand wedden voor een kratje bier? ;-)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

3de trainingen zijn gedaan, en redbull, met name vettel, weer de snelste. Ferrari zit er ook goed bij, maar volgens mij speelt mercedes verstoppertje en nemen die straks de pole. Ferrari zal ergens rond de 3de startrij te vinden zijn

Fabian

Citaat van: NielsD op 24 augustus 2013 - 10:20:10
Ik denk dat Lewis kampioen gaat worden. Een gewaagde uitspraak, maar ik durf hem wel aan.

Iemand wedden voor een kratje bier? ;-)
Hahaa. Ik denk toch dat het Vettel wordt!

Franky R.


Fabian