is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

Maikel0230

Heren zetten we dit gesprek niet beter voort in het Silly season topic ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Kan ook. Maar we hebben het toch over McLaren ;)?

Maikel0230

Ik zie toch ineens veel Vettel, Alonso en Ferrari opduiken ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Die horen ook bij McLaren. Dat zijn hun natuurlijke tegenstanders ;D.

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 02 oktober 2014 - 00:06:18
Ik zie toch ineens veel Vettel, Alonso en Ferrari opduiken ;)

Het gaat over is McLaren nog een topteam. Vettel en Alonso worden gelinkt aan dit team om het weer top te maken, lijkt mij dat deze discussie hier prima gehouden kan worden. Maar dat ben ik, een simpele ziel.. ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Daarover zijn de meningen dan verdeeld. Een eventuele komst van Alonso of Vettel heeft voor mij namelijk niets te maken met de vraag of McLaren nog 'n topteam is, maar hoort idd meer thuis in het silly season topic. Daarmee wil ik niet zeggen dat deze niet ook hier gevoerd mag worden, maar on-topic vind ik het iig niet. :-\

Figge

Jawel toch? Het draait om het chassis, motor en rijder. Dus een discussie over de rijders lijkt mij wel terecht in een topic over de status van een team.

Jehoentelaar

De discussie over wat wel en niet on-topic is is in ieder geval off-topic. :P

Kootje

Citaat van: Figge op 03 oktober 2014 - 10:37:36
Jawel toch? Het draait om het chassis, motor en rijder. Dus een discussie over de rijders lijkt mij wel terecht in een topic over de status van een team.

Maar de rijders heten Button en Magnussen, geen Vettel en Alonso. :P

Perton

Maar met Vettel en Alonso kan het weer een topteam worden.

Kootje


Figge

Hahaha, nee dat klopt. Maar dan kan het topic dicht. In 2014 is McLaren geen topteam. Dus het antwoord is nee.


Tuesday

als McLaren Alonso kan halen en een salaris van 50 miljoen kan betalen, dan lijkt me dat ook zeker van belang voor de vraag of het wel of geen topteam is. Als het alleen om baanprestaties ging, dan was dit topic er idd sowieso niet, dus het lijkt me dat dit zowel voor dit topic als voor het silly season van belang is.

Breaktest

Citaat van: Figge op 03 oktober 2014 - 15:08:04
Hahaha, nee dat klopt. Maar dan kan het topic dicht. In 2014 is McLaren geen topteam. Dus het antwoord is nee.
He he. Heb ik na een jaar, zonder me er al te veel mee te bemoeien, iemand eindelijk kunnen overtuigen  :D