Round 10: Formula 1 Magyar Nagydij 2013, Budapest

Gestart door Super Seb, 18 juli 2013 - 11:42:15

« vorige - volgende »

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar voor wie?

Vettel
Alonso
Hamilton
Kimi
Webber
Rosberg
Massa
Grosjean
Iemand anders, nl........

Sabai

dan hadden ze massa ook een dt moeten geven voor zijn actie op rosberg. Erg jammer voor grosjean had een p2 kunnen worden.

Kootje

CitaatNu in een ander geval met Grosjean ben ik het dan weer totaal niet eens met zijn DT voor de move op Massa. >:( >:(

ik ook niet

ten 1e was het Massa die hem naar buiten drong
ten 2e is hij imo nooit met 4 wielen naast de baan geweest

maar ja .... stewards hé?
het voorval tussen Grosjean en Button wordt onderzocht, terwijl daar slechts sprake van onschuldig wheelbangen was (gebeurt iedere race en is nog nooit eerder reden tot onderzoek geweest)
het voorval tussen Massa en Rosberg daarentegen .... neuh, dat kan blijkbaar gewoon gebeuren (dat Nico's race hierdoor naar de gallemiezen is, is blijkbaar niet erg)

Jozef


Jozef

#93
Ook een historische fantastische prestatie voor Giedo van der Garde die 14de wordt en nu over Chilton en Pic naar de 20ste plaats in het WK springt.

Edit: ik werd overenthousiast, vergat even dat Pic vandaag 15de werd en daardoor toch boven GvdG blijft staan omdat hij als beste finishes nu 14-15-15-16 heeft en GvdG slechts 14-15-15-18. :P

robbert

nog een leuke race gezien. Hamilton verdiend gewonnen.
Maar Ferrari... Ze hadden wellicht geen voorvleugel in overschot zeker. De snelheid is ook ver te zoeken bij dit team. Zo kan alonso geen wereldkampioen worden. Zoals Coulthard gezegd heeft, hij zou beter een ander team zoeken om wereldkampioen te worden. Wie weet bij redbull? Want zijn manager had een vergadering met horner over een mogelijk contract.

rafael25

Wel diep triest dat Grojean een straf kreeg voor het inhalen van Massa. Wil de FIA nu inhalen bevorderen of wat?vveeerrddoommeeeeeeeeeeeeeeeee anders was 2 en 3 voor Lotus

Wings

Ik heb vooral genoten van Lewis Hamilton vandaag! Groots hoe hij verschil maakt en wint.

Fabian


rafael25

Sooooo happy!!! Hamilton wins!! Cant stop smiling!!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


0634

Ik heb de race niet gezien, maar drie zeges sinds dé test... toch wel wat voordeel gehad misschien... ;)

Jozef

Vandaag was het met wat meeval van de omstandigheden dat Lewis kon winnen (wel grotendeels zijn eigen verdienste!). Zowel Hamilton als Vettel kwamen na hun eerste stop achter Button terecht, die op primes gestart was en dus langer doorreed. Hamilton passeerde Button vrij snel, Vettel kon er niet langs (mede door het gekende probleem bij Red Bull, namelijk de lage topsnelheid).

Hierdoor kon Lewis een kloof slaan en de race winnen. Had Button daar niet gereden, dan was het een ander verhaal geweest en had ik alsnog Vettel getipt voor de overwinning want volgens mij had hij sneller gekund. Dus of het echt aan de test ligt, ik betwijfel het. De andere teams hebben ondertussen toch ook hun test gehad.


Maikel0230

Ik weet niet goed wat ik van het de DT van Grosjean moet denken. Ik heb zoiets van ja hij heeft een inhaalbeweging gemaakt buitenom over de witte lijnen met alle wielen buiten de baan maar aan de andere kant kan Massa niet verwachten dat Grosjean verdwijnt op dat moment. Een heel moeilijk te beoordelen incident vind ik. Massa zit daar aan de binnenkant dus hem kun je ook niet echt iets verwijten. Als aan Grosjean een straf toebehoort is het voor dat incident met Button


Mooi uitgelegd door Anthony Davidson

Zeggen dat hij daar een voordeel behaalt lijkt me iets te voorbarig maarja hij was wel aan een inhaalbeweging bezig en ander coureurs niet.

Alonso kruipt weer door de oog van de naald zie ik, men zou consequent toch een straf mogen geven gewoon om Ferrari te laten voelen dat zulke praktijken niet gewenst zijn, vergeten de DRS knop uit te zetten tijdens een gele vlag laat me niet lachen. Ferrari dacht er even mee weg te kunnen komen en het is hen ook nog gelukt ook. Alonso moet toch ook gezien hebben dat daar gele vlaggen waren? Komaan kerel zo kom je er niet dit jaar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Sabai op 28 juli 2013 - 14:37:46
En Lewis zijn wonder heet Button :-) .Word een makkie deze race voor hem.
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)


Echt, ik dacht serieus dat Lewis achteruit zou racen. Maar inderdaad was daar Button....Lewis mag wel een bloemetje sturen naar Button. ;D

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 18:51:42
Ik heb de race niet gezien, maar drie zeges sinds dé test... toch wel wat voordeel gehad misschien... ;)
Ze hebben niet gereden tijdens de YDT, dus dat is weer rechtgetrokken... :P
;) ;) ;)