Hoe goed of slecht is Vettel nou echt?

Gestart door 0634, 08 juli 2013 - 17:57:36

« vorige - volgende »

Arthur

Monaco 2006... Tja, wellicht bewust? Aan de andere kant proberen altijd het maximale eruit te halen en soms op het randje of er overheen. Dat deed Senna ook dus die was ook arrogant?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

In zijn racen kon hem dat niet helemaal ontzegt worden, nee.

Overigens: wellicht bewust?

Arthur

En verder mag ik dat wel hoor, tis geen oude dametjesport....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik ook wel weer. Beetje spraakmakend. Toefje onsportief, dat wel.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 23:25:55
In zijn racen kon hem dat niet helemaal ontzegt worden, nee.

Overigens: wellicht bewust?

Geen ja, geen nee ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Was wel een ja hoor. Kom op joh! Zelfs Maldonado gaat daar niet in de fout met die snelheid.

Jehoentelaar

Zeg dat nou niet, met Pastor weet je het nooit. ;)

Arthur

Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 23:31:36
Was wel een ja hoor. Kom op joh! Zelfs Maldonado gaat daar niet in de fout met die snelheid.

Blijven ook mensen hoor...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Citaat van: Arthur op 19 april 2014 - 23:24:59
Monaco 2006... Tja, wellicht bewust? Aan de andere kant proberen altijd het maximale eruit te halen en soms op het randje of er overheen. Dat deed Senna ook dus die was ook arrogant?
Ja.

Arthur

Maar uiteraard is Vettel een uitstekende coureur, niets op af te dingen. Of hij dit jaar zijn teamgenoot gaat verslaan? Ik weet het niet. Technische problemen tot nu toe afdoende argument? Deels? Ik hoop op een prachtig gevecht tussen de heren!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 12:04:09Waarom is Alonso een grootheid? Omdat hij elk jaar al het maximale uit een auto weet te persen, niet omdat hij bij meerdere teams kampioen geworden zou moeten zijn.

Dus daar heb je je antwoord, nu het wat minder gaat moet Vettel laten zien dat hij elke duizendste van een seconde uit de auto weet te persen.

Het benieuwt mij toch altijd, hoe mensen die dit soort uitspraken doen ("hij haalt het maximale uit de auto") dat vaststellen. Heb je daar een harde onderbouwing voor of zie je gewoon wat je wil zien?

Perton

#131
Ik zie niet wat ik wil zien, want ik ben geen fan van Alonso. Wat mij betreft stopt Alonso straks nog met racen zodra hij wakker wordt in zijn hotelbed.

Dus nee, daar heb ik geen harde onderbouwing voor, net als dat ik geen harde onderbouwing heb dat Webber onder gelijke omstandigheden is ingemaakt door Vettel. Logica doet me echter vermoeden dat dat wel zo is geweest en logica doet mij vermoeden dat als een team jaar in jaar uit problemen met de windtunnelkalibratie heeft maar een coureur in drie van de vier jaar toch telkens vice-kampioen ziet worden, dat hij het waarschijnlijk niet heel veel beter had kunnen doen.

0634

Je kunt het afmeten aan teamgenoten. Dan is Alonso vermoedelijk redelijk maximaal inderdaad. Maar het blijft altijd lastig.

Wings


0634

Mja... ik hoop voor Vettel dattie een probleem heeft...