Probleem met Logitech G25 op Windows 7 64bit

Gestart door Jehoentelaar, 13 juli 2013 - 18:56:17

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Beste mensen, de titel zegt het eigenlijk al. Mijn laptop is sinds kort terug van een reparatie (dvd-driver en interne wifi-ontvanger), maar daarbij is het ding in de fabrieksinstellingen gegaan. Zodoende moest alles, inclusief mijn Logitech G25, opnieuw worden geïnstalleerd. En dan kom je oude problemen van het verleden weer tegen, die dit keer te hardnekkig zijn om op eigen kracht op te lossen. Het stuur wil dus niet doen wat het wilt doen:

* De clutch (koppeling) is in z'n geheel niet meer werkzaam. Op internet circuleren diverse berichten van mensen met hetzelfde, maar een oplossing heb ik na een flinke poos zoeken niet weten te vinden.
* De force feedback (FFB) is correct ingesteld in de profiler (neem ik aan), maar neemt in rFactor een rare wending. Stuur een beetje naar rechts en je krijgt een enorme zwiep naar full-lock naar rechts. Naar links hetzelfde verhaal. Verder is de FFB zélf, dus het voelen van hobbels, curbs en dergelijke, niet aanwezig, ondanks dat alle mogelijke instellingen daarvoor zo hoog mogelijk staan.

Iemand die mij uit de brand kan helpen?

Jehoentelaar

Fabian

Sorry zou je graag helpen, maar hier heb ik weinig verstand van.

Sabai

Bij mijn stuur is er een menu onder start in Windows waar ik dit kan aanpassen . Volgens mij is dat idd logitec profiler.

Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

De drivers lossen het probleem helaas niet op en in de profiler kloppen de instellingen zoals het vroeger ook was. Er zit ergens een kink in de kabel tussen racespel en besturingssysteem.

Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."