Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »

Wings

Waar doet Webber dat dan? Er wordt gerefereerd aan het interview van TopGear maar kan mij niet herinneren dat Webber daar vernietigend uithaalt. Het filmpje staat er dus ben benieuwd naar wat ik mis.

0634

O, heb ik (nog) niet gezien. Ik reageerde op wat Marc zei wat Webber zou hebben gezegd...

Laat ik het dan zo zeggen: áls Webber heeft gezegd dat hij Vettel meer af wil houden dan andere rijders, dan vind ik dat tov zijn werkgever echt slecht ;).

Jehoentelaar

Ik vind natrappen een wat vreemde bewoording. Had 'ie eerder negatieve uitspraken gedaan, zat 'ie nog contractueel aan het zaakje vast. Dan is het veel lastiger om wat te zeggen dan wanneer je (helemaal) vrij bent op dat gebied.

0634

Ik zei ook geen natrappen .

Maar RBR  is nog steeds zijn werkgever, he.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 06 augustus 2013 - 22:22:55
Ik vind natrappen een wat vreemde bewoording. Had 'ie eerder negatieve uitspraken gedaan, zat 'ie nog contractueel aan het zaakje vast. Dan is het veel lastiger om wat te zeggen dan wanneer je (helemaal) vrij bent op dat gebied.

Ik schreef natrappen  ;) Misschien niet helemaal het juiste woord. Maar wat ik bedoel is dat nu Webber weg gaat bij Red Bull het niet zo chique is dit soort dingen te zeggen. Als hij volgend jaar nog bij Red Bul had willen rijden had hij het denk ik niet gezegd.

Daarnaast betaald Red Bull Webber gewoon zijn salaris en kan hij moeilijk ontkennen dat Vettel niet sneller is.

Ik zie overigens ook niet in het filmpje dat Webber deze uitlatingen doet maar lees wel overal op internet dat het gezegd is. Geen idee of het betrouwbaar is ...

Overigens heb ik Webber altijd een sympathieke coureur gevonden  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Zou iedereen toch adviseren eerst Top Gear te kijken alvorens wat te roepen.  ::)

T.Nuvolari

#261
Citaat van: Wings op 06 augustus 2013 - 21:12:12
Citaat van: M@rc op 06 augustus 2013 - 20:25:23
Iemand Webber gezien op topgear? Het was net geen vernietigende uithaal richting Vettel. Als de Duitser hem dit jaar nog nodig heeft kan hij het vergeten. Webber maakt zich extra breed als hij voor Vettel zit en extra smal voor zijn concurrenten.

Als fervent TopGear liefhebber heb ik deze natuurlijk niet gemist. Wat ik wel heb gemist zijn de vernietigende woorden van Webber. Buiten het feit dat Webber Vettel niet héél erg zal missen.

http://www.youtube.com/watch?v=EaFYXXUfiAU

Ik ben benieuwd waar ik het filmpje mag stop zetten om er notie van te nemen.

Ik ben benieuwd waar jij uit mijn post haalt dat Webber zoiets zegt.
De woorden lagen anders wel klaar op zijn lippen.
"My dad said you should't hit boys" die zin zegt voor mij meer dan wat hij bedoelde.

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 06 augustus 2013 - 22:18:13
O, heb ik (nog) niet gezien. Ik reageerde op wat Marc zei wat Webber zou hebben gezegd...

Laat ik het dan zo zeggen: áls Webber heeft gezegd dat hij Vettel meer af wil houden dan andere rijders, dan vind ik dat tov zijn werkgever echt slecht ;).

Als ik iemand quote staat het tussen " of in zo'n boxje.

0634


Gerard

Ik vond het grappig, en ik ben niet de enige als ik de reactie in de topgear studio hoorde...
Het was cynisch bedoeld van Mark, dat kan Seb heus wel hebben, hij doet hetzelfde bij andere coureurs.... (op de hak nemen)

0634

Ik kan sowieso de outspoken-heid van Webber erg waarderen. Niet dat ik het altijd maar met hem eens ben, maar het is leuk en goed dat er nog jongens zijn die zeggen wat ze vinden en denken.

Kootje

De discussie omtrend Top Gear heb ik verplaatst naar het AUTOFORUM.

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12579.0.html

Hier graag weer verder over de toekomst van Webber, Kimi & Red Bull etc.

0634

Volgens Bild, via het AD:

CitaatVolgens het Duitse tijdschrift Sport Bild wordt de Australiër Daniel Ricciardo volgend jaar teamgenoot van huidig wereldkampioen Sebastian Vettel bij Red Bull. Hij zou dan zijn landgenoot Mark Webber vervangen, die in juni bekend maakte na dit seizoen de Formule 1 te verlaten.

De 24-jarige Ricciardo, die dit seizoen deel uitmaakt van het Toro Rosso-team, zou tijdens de GP van Spa-Francorchamps voorgesteld worden. Het nieuws werd nog niet bevestigd door Red Bull-teamleider Helmut Marko: 'Wij zeggen niets tot de GP van België van volgend weekend.'

Eerder werden ook al Lotus-rijder Kimi Raikkonen en Fernando Alonso aan Red Bull gelinkt. Ricciardo maakte zijn debuut in de F1 in Grote prijs van Groot-Brittanië in 2011 bij de Spaanse renstal HRT. Het jaar daarna verkaste hij naar Toro Rosso, waar hij ook dit seizoen zijn zitje heeft. Ricciardo liet dit seizoen enkele mooie prestaties optekenen met als hoogtepunt zijn zevende plaats in de GP van China in april.

Dat zou ik nog eens mooi vinden! En verstandig. Maar goed, speculaas en zo...

Kootje

Had graag Kimi daar gezien, maar dit is idd de meest logische keuze. Noig 'n weekje, dan weten we het definitief. :-X

0634

Of niet natuurlijk. Het kan ook zomaar zo zijn dat er toch weer niets wordt verteld op Spa.

Ik ben ook gewoon heel benieuwd, los van Kimi of Ricciardo, wat iemand anders dan Webber kan doen in die tweede Red Bull.