Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »

Kootje

wellicht dat de PR activiteiten bij Red Bull (rebelse X-treme actionsports) beter bij hem passen dan die van Ferrari (strak geregiseerde commersie) ::)

roep ook maar wat hé
maar het moge duidelijk zijn dat het ene team het andere niet is, los van het prestatieniveau

0634

Doet Vettel extreme sport activiteiten dan voor Red Bull?

Kootje

Geen idee wat Vettel naast het racen doet, hou me niet bezig met PR. Zeg ook niet voor niets dat ik ook maar wat roep nietwaar? ::)

Weet alleen dat Red Bull zich als rebels, vrijgevochten team opstelt en ze veel in de X-treme actionsports bezig zijn. daar waar Ferrari zich heel anders profileert. Logisch ook ,de een is energiedrankjesfabrikant ende ander sport- super- hypercarbouwer. Men richt zich op compleet andere markten, dus de PR activiteiten (behalve het handjeschudden met Bobo's) zijn daardoor ook totaal anders.

Jehoentelaar

Heb je wel een punt. Maar Kimi wilt zover we het kunnen meten niets liever dan écht racen, niet met een rare helm en een plaksnor in een verbouwde go-kart demorondjes rijden. Leuk dat rebelse, maar het racen heeft het niks te maken. Tenzij ze écht losgaan en hem ook part-time andere kampioenschappen laten doen, maar dan krijg je dat gezeur over mogelijke blessures weer. PR is uiteindelijk gewoon PR, of je nou handen moet schudden of donuts moet draaien.

0634

Citaat van: Kootje op 01 augustus 2013 - 23:11:44
Geen idee wat Vettel naast het racen doet, hou me niet bezig met PR. Zeg ook niet voor niets dat ik ook maar wat roep nietwaar? ::

T was ook maar gewoon een vraag he. Ik heb geen idee wat Vettel doet aan pr, dus vraag ik het.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 01 augustus 2013 - 23:32:03
Heb je wel een punt. Maar Kimi wilt zover we het kunnen meten niets liever dan écht racen, niet met een rare helm en een plaksnor in een verbouwde go-kart demorondjes rijden. Leuk dat rebelse, maar het racen heeft het niks te maken. Tenzij ze écht losgaan en hem ook part-time andere kampioenschappen laten doen, maar dan krijg je dat gezeur over mogelijke blessures weer. PR is uiteindelijk gewoon PR, of je nou handen moet schudden of donuts moet draaien.
Klopt. Kimi wil m.i. gewoon racen en verder vooral veel plezier hebben. Is volgens mij niet iemand die je een strak schema moet meegeven.

Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jozef

Alsof PR-activiteiten de bepalende factor zijn in de vraag of een rijder goed bij een team past of niet... Ferrari is een Italiaans team met veelal Italiaans personeel en een Italiaanse mentaliteit. De voertaal op de werkvloer is Italiaans. Kimi Räikkönen is de prototype-Fin bij wie passie niet in het woordenboek staat en die van de Italiaanse way of life waarschijnlijk geen kaas heeft gegeten. Dat dit huwelijk snel is stukgelopen, hoeft dan ook niemand te verbazen.

Een Engels team (en ja daar reken ik Red Bull ook onder, ook al rijden ze met een Oostenrijks vlaggetje) zal altijd beter bij Kimi passen dan Ferrari. Gewoon omdat de Engelsen een koelere mentaliteit hebben.

Wings

Natuurlijk zijn PR-activiteiten de bepalende factor. Net zoals je verhaal over de Italiaanse way-of-life is een team dat bol staat van PR-activiteiten ook een way-of-life. Als jij als rijder absoluut geen persoon bent die zich daar mee bezig wilt houden en PR-activiteiten hekelt, wordt je daar dus niet gelukkiger van. Daarom denk ik ook niet dat Kimi past bij het (te) commerciële Red Bull.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 02 augustus 2013 - 00:26:08
Citaat van: Kootje op 01 augustus 2013 - 23:11:44
Geen idee wat Vettel naast het racen doet, hou me niet bezig met PR. Zeg ook niet voor niets dat ik ook maar wat roep nietwaar? ::

T was ook maar gewoon een vraag he. Ik heb geen idee wat Vettel doet aan pr, dus vraag ik het.

Sorry ..... hij kwam op mij over alsof je nogal betweterig wou zeggen dat Vettel toch ook geen X-treme Sports doet voor Red Bull en dit dan voor Kimi dus ook niet op zal gaan. Geschreven woord hé ..... soms best lastig de juiste toon te lezen.  :-[

T.Nuvolari

#250
Iemand Webber gezien op topgear? Het was net geen vernietigende uithaal richting Vettel. Als de Duitser hem dit jaar nog nodig heeft kan hij het vergeten. Webber maakt zich extra breed als hij voor Vettel zit en extra smal voor zijn concurrenten.

Maikel0230

Niet dat hij dat ooit echt actief gedaan heeft, vettel geholpen. Komaan daar kan ik zelfs niet omheen als geheime Webber-fan  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: M@rc op 06 augustus 2013 - 20:25:23
Iemand Webber gezien op topgear? Het was net geen vernietigende uithaal richting Vettel. Als de Duitser hem dit jaar nog nodig heeft kan hij het vergeten. Webber maakt zich extra breed als hij voor Vettel zit en extra smal voor zijn concurrenten.

Als fervent TopGear liefhebber heb ik deze natuurlijk niet gemist. Wat ik wel heb gemist zijn de vernietigende woorden van Webber. Buiten het feit dat Webber Vettel niet héél erg zal missen.



Ik ben benieuwd waar ik het filmpje mag stop zetten om er notie van te nemen.

0634

Citaat van: M@rc op 06 augustus 2013 - 20:25:23
Iemand Webber gezien op topgear? Het was net geen vernietigende uithaal richting Vettel. Als de Duitser hem dit jaar nog nodig heeft kan hij het vergeten. Webber maakt zich extra breed als hij voor Vettel zit en extra smal voor zijn concurrenten.
Wat voor Webber spreekt is dat hij lekker oprecht blijft. Geeft eerlijk antwoord, windt er geen doekjes om.

Maar kom op, dit soort teksten kan je niet maken. Hij hoeft de rode loper niet uit te leggen, maar hij hoeft zich niet extra breed te maken voor Vettel. Dat schaadt het team dat hem dik en dik miljonair heeft gemaakt. Niet bepaald sjiek.

Maar ach, hoe vaak komt het voor dat hij voor Vettel rijdt... Dat zou ik, als ik Vettel was, ook gewoon antwoorden.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 06 augustus 2013 - 22:00:46
Citaat van: M@rc op 06 augustus 2013 - 20:25:23
Iemand Webber gezien op topgear? Het was net geen vernietigende uithaal richting Vettel. Als de Duitser hem dit jaar nog nodig heeft kan hij het vergeten. Webber maakt zich extra breed als hij voor Vettel zit en extra smal voor zijn concurrenten.
Wat voor Webber spreekt is dat hij lekker oprecht blijft. Geeft eerlijk antwoord, windt er geen doekjes om.

Maar kom op, dit soort teksten kan je niet maken. Hij hoeft de rode loper niet uit te leggen, maar hij hoeft zich niet extra breed te maken voor Vettel. Dat schaadt het team dat hem dik en dik miljonair heeft gemaakt. Niet bepaald sjiek.

Maar ach, hoe vaak komt het voor dat hij voor Vettel rijdt... Dat zou ik, als ik Vettel was, ook gewoon antwoorden.

Precies......... Webber weet dat hij weg gaat en kan nu dit soort dingen zeggen. Jammer....... lijkt een beetje op natrappen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is