Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Arthur op 05 september 2013 - 21:44:50


Dat soort uitspraken heeft hij nu ook alweer gedaan richting Riccardio. Hoezo de druk er op zetten...
Wat is dat toch voor gekkigheid steeds tegen Marko? Hij zét Ricciardo bijna hoogstpersoonlijk in die auto.

Maar op de één of andere manier moet dat dan weer volledig negatief worden uitgelegd omdat het niet vrijblijvend blijkt te zijn. Zijn hier dan werkelijk mensen die denken dat in een Red Bull stappen gepaard gaat met lekker relaxed racen en we zien wel wat er gaat gebeuren?

Hou nou op dit allemaal negatief uit te leggen. Marko heeft Ricciardo een contract van blijkbaar drie jaar gegeven. Hoezo geen vertrouwen? Hoezo druk?

Wings

Volledig mee eens. En dan ben ik absoluut geen fan van deze man.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 05 september 2013 - 22:33:58
Citaat van: Arthur op 05 september 2013 - 21:44:50


Dat soort uitspraken heeft hij nu ook alweer gedaan richting Riccardio. Hoezo de druk er op zetten...
Wat is dat toch voor gekkigheid steeds tegen Marko? Hij zét Ricciardo bijna hoogstpersoonlijk in die auto.

Maar op de één of andere manier moet dat dan weer volledig negatief worden uitgelegd omdat het niet vrijblijvend blijkt te zijn. Zijn hier dan werkelijk mensen die denken dat in een Red Bull stappen gepaard gaat met lekker relaxed racen en we zien wel wat er gaat gebeuren?

Hou nou op dit allemaal negatief uit te leggen. Marko heeft Ricciardo een contract van blijkbaar drie jaar gegeven. Hoezo geen vertrouwen? Hoezo druk?

Eens [het is geen vrlijblijvende bezigheid] maar moet het dan zo open in de media? Kan toch ook intern? Dat is mijn punt  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Hij zal vast niet op de media zijn afgelopen met zijn tekst Het zal hem gevraagd zijn en hij antwoordde.  ;)

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 02 september 2013 - 22:38:27
Citaat van: Enzo op 02 september 2013 - 22:21:49
Persoonlijk ben ik niet super te spreken over Ricciardo. Heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel als Perez...

Had liever Kimi, Hulkenberg of Alonso in de tweede Red Bull gezien.

Ik ook maar ik begrijp de keus heel goed. Eigen Red Bull - opleiding en je krijgt geen herrie met Vettel zo  :)
Red Bull heeft volgend jaar een duidelijke NR1 en NR2...

Leuk voor Australië dat na Webber weer een landgenoot in die topauto hebben.

Die duidelijke NR 1 en NR 2 was toch juist wat RBR zeker niet wilde...... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 23:02:16
Hij zal vast niet op de media zijn afgelopen met zijn tekst Het zal hem gevraagd zijn en hij antwoordde.  ;)

Maar [Marko] moest goed weten dat het wel in de media zou komen [en wellicht ook met die gedachten zijn geventileerd]...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 08 september 2013 - 23:24:25
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 23:02:16
Hij zal vast niet op de media zijn afgelopen met zijn tekst Het zal hem gevraagd zijn en hij antwoordde.  ;)

Maar [Marko] moest goed weten dat het wel in de media zou komen [en wellicht ook met die gedachten zijn geventileerd]...
Uiteraard. Hij loopt al langer mee. En daarom had hij ook dit standaad riedeltje uitgedacht. Want hij zegt toch zeker niks meer dan normaal is? Althans, dat vind ik hoor. Dat hij vertrouwen in Ricciardo heeft, dat weten we toch al? Een jarenlange ondersteuning, een stoel bij Red Bull (de eerste doorstromer sinds Vettel) en een naar verluid driejarig contract. Voor mij spreekt daar vertrouwen uit.

rafael25


Franky R.