Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »

jende

Webber kon de positie onder vettel niet meer aan?
Redelijk grote kans dat kimi aanschuift bij redbell ben benieuwd of vettel dan nog steeds #1 redbull driver is.

http://www.nu.nl/sport/3511540/webber-stopt-als-formule-1-coureur.html

Maikel0230

Er zijn drie mogelijke kandidaten voor dat zitje Räikkönen, Vergne en Ricciardo. Het is maar de vraag of Vettel Kimi naast zich wil hebben. Je mag er zeker van zijn dat fingerboy toch enige inspraak of beter gezegd een soort van adviesfuncite heeft in deze materie.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25

Blablabla..Ander kant vind ik Goed nieuws voor Vettel( Nu gaat Red bull alle aandacht naar Vettel, die heeft nog een contract einde 2015)...Maar goed denk dat Webber zic hmeer op zn plek voelt bij porsche dan bij het om vettel gebouwde RBR.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 27 juni 2013 - 11:33:57
Er zijn drie mogelijke kandidaten voor dat zitje Räikkönen, Vergne en Ricciardo. Het is maar de vraag of Vettel Kimi naast zich wil hebben. Je mag er zeker van zijn dat fingerboy toch enige inspraak of beter gezegd een soort van adviesfuncite heeft in deze materie.
Dan onderschat je Mateschitz toch wel...Ik meen dat hij toch de eigenaar is van het team... :P  ...Opvallend is het wel. Eerst die berichten over Mateschitz die Webber een bod voor 2014 doet en dan opeens dit nieuws?


En we hebben al eerder gemeld dat Kimi goed in het oog valt bij de RBR-baas. Ook zonder het ongevraagde advies van bemoeial Niki Lauda... :P

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 27 juni 2013 - 14:51:18
Citaat van: Maikel0230 op 27 juni 2013 - 11:33:57
Er zijn drie mogelijke kandidaten voor dat zitje Räikkönen, Vergne en Ricciardo. Het is maar de vraag of Vettel Kimi naast zich wil hebben. Je mag er zeker van zijn dat fingerboy toch enige inspraak of beter gezegd een soort van adviesfuncite heeft in deze materie.
Dan onderschat je Mateschitz toch wel...Ik meen dat hij toch de eigenaar is van het team... :P  ...Opvallend is het wel. Eerst die berichten over Mateschitz die Webber een bod voor 2014 doet en dan opeens dit nieuws?


En we hebben al eerder gemeld dat Kimi goed in het oog valt bij de RBR-baas. Ook zonder het ongevraagde advies van bemoeial Niki Lauda... :P

Inderdaad maar dat geldt toch ook voor Vettel. Maar je hebt gelijk Mateschitz zal wel wat fixen met Vettel $$$$  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Neem aan dat Red Bull kiest voor eigen kweek. Anders heb je weinig aan een Red Bull European driver programme. Plus, Vergne en Ricciardo zijn jonge honden met vooruitzichten.

Fabian

Ik hoop ook dat een Verge of Ricciardo doorschuift. Dan is STR nog ergens goed voor!  ;)

Kootje

Verwacht ik toch niet. Die zijn nog niet op dat nivo en zullen, als ze zich niet snel verbeteren, net zo hard afgeserveerd worden als Buemi en Alguersuari destijds.

Fabian

Maar wat is dan het hele idee achter STR? Als ze steeds rijders laten rijden voor Toro Rosso die toch niet het gewenste niveau hebben dan kunnen ze beter kappen en rijders wegplukken bij andere teams. Dan heeft het opleiden van rijders en ervaring op laten doen in de F1 dus vrij weinig zin. Ik zou graag zien dat ze een Vergne of Ricciardo de kans geven.

Wings

Citaat van: Kootje op 27 juni 2013 - 16:50:52
Verwacht ik toch niet. Die zijn nog niet op dat nivo en zullen, als ze zich niet snel verbeteren, net zo hard afgeserveerd worden als Buemi en Alguersuari destijds.

Aan de andere kant kun je je afvragen of Red Bull op een rijder zit te wachten die knabbelt aan Vettel's titelaspiraties maar niet goed genoeg is, Vettel te breken. In mijn optiek is Kimi niet de meest strategische zet. Mij zou het verbazen. Laat daar maar een jong persoon rijpen. Die kan leren van Vettel zonder in zijn vaarwater te rijden. Ideaal!

Fabian

Citaat van: Wings op 27 juni 2013 - 16:57:07
Citaat van: Kootje op 27 juni 2013 - 16:50:52
Verwacht ik toch niet. Die zijn nog niet op dat nivo en zullen, als ze zich niet snel verbeteren, net zo hard afgeserveerd worden als Buemi en Alguersuari destijds.

Aan de andere kant kun je je afvragen of Red Bull op een rijder zit te wachten die knabbelt aan Vettel's titelaspiraties maar niet goed genoeg is, Vettel te breken. In mijn optiek is Kimi niet de meest strategische zet. Mij zou het verbazen. Laat daar maar een jong persoon rijpen. Die kan leren van Vettel zonder in zijn vaarwater te rijden. Ideaal!
Ik sluit mij hier volledig bij aan!

0634

Citaat van: jende op 27 juni 2013 - 10:53:58
Webber kon de positie onder vettel niet meer aan?
Redelijk grote kans dat kimi aanschuift bij redbell ben benieuwd of vettel dan nog steeds #1 redbull driver is.

http://www.nu.nl/sport/3511540/webber-stopt-als-formule-1-coureur.html
Natuurlijk is Vettel dan nog steeds de nummer 1. Hij is sneller, jonger en geintegreerd in het team. Al zal Kimi uiteraard een stuk dichterbij zitten dan Webber.

0634

Citaat van: Wings op 27 juni 2013 - 16:57:07
Citaat van: Kootje op 27 juni 2013 - 16:50:52
Verwacht ik toch niet. Die zijn nog niet op dat nivo en zullen, als ze zich niet snel verbeteren, net zo hard afgeserveerd worden als Buemi en Alguersuari destijds.

Aan de andere kant kun je je afvragen of Red Bull op een rijder zit te wachten die knabbelt aan Vettel's titelaspiraties maar niet goed genoeg is, Vettel te breken. In mijn optiek is Kimi niet de meest strategische zet. Mij zou het verbazen. Laat daar maar een jong persoon rijpen. Die kan leren van Vettel zonder in zijn vaarwater te rijden. Ideaal!

Eens. Wat moet Red Bull nou met Kimi? Ik zie weinig voordelen om eerlijk te zijn.

NielsD

Kimi kan daar constanter succes boeken dan in die instabiele Lotus, die dan weer goed presteert en dan weer totaal niet mee kan komen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna