Round 8: The British Grand Prix, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 25 juni 2013 - 13:23:44

« vorige - volgende »

Wie zal op het legendarische Silverstone zegevieren

Vettel (GER)
Webber (AUS)
Alonso (ESP)
Massa (BRA)
Button (GBR)
Pérez (MEX)
Räikkönen (FIN)
Grosjean (FRA)
Rosberg (GER)
Hamilton (GBR)
Hülkenberg (GER)
Gutiérrez (MEX)
di Resta (GBR)
Sutil (GER)
Maldonado (VEN)
Bottas (FIN)
Vergne (FRA)
Ricciardo (AUS)
Pic (FRA)
van der Garde (NED)
Bianchi (FRA)
Chilton (GBR)

Franky R.

Ah, ok! Tja, heb dat niet zo bijgehouden dit weekeinde...Druk met die trouwerij bezig geweest. We rijden weer...


Place your bets, gentlemen. Wie wordt de volgende ploffert? Ik zeg Kimi... :P
;)

Kootje

Een ding scheelt. Nu zal Pirelli hun bandenspectrum wel moeten wijzigen. Onder het mom van veiligheid is er geen unanieme toestemming meer nodig. Excuses om vast te houden aan dit spectrum zijn er dan ook niet meer.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 30 juni 2013 - 14:50:36
Een ding scheelt. Nu zal Pirelli hun bandenspectrum wel moeten wijzigen. Onder het mom van veiligheid is er geen unanieme toestemming meer nodig. Excuses om vast te houden aan dit spectrum zijn er dan ook niet meer.
Moet Pirelli wel toegeven dat hun band onveilig is, iets wat Hembrey na Bahrein niet wilde doen... ::)


Sabai

De Mercedes heeft de pace goed te pakken.

Wings

Citaat van: Franky R. op 30 juni 2013 - 14:53:26
Citaat van: Kootje op 30 juni 2013 - 14:50:36
Een ding scheelt. Nu zal Pirelli hun bandenspectrum wel moeten wijzigen. Onder het mom van veiligheid is er geen unanieme toestemming meer nodig. Excuses om vast te houden aan dit spectrum zijn er dan ook niet meer.
Moet Pirelli wel toegeven dat hun band onveilig is, iets wat Hembrey na Bahrein niet wilde doen... ::)

Hamilton rijdt inmiddels 28 ronden met zijn Pirelli's.....
En Pirelli heeft sneetjes gevonden in de band van Vettel.....

Ik ben benieuwd naar het betoog van Pirelli.

Franky R.

Citaat van: Wings op 30 juni 2013 - 15:05:19
Citaat van: Franky R. op 30 juni 2013 - 14:53:26
Citaat van: Kootje op 30 juni 2013 - 14:50:36
Een ding scheelt. Nu zal Pirelli hun bandenspectrum wel moeten wijzigen. Onder het mom van veiligheid is er geen unanieme toestemming meer nodig. Excuses om vast te houden aan dit spectrum zijn er dan ook niet meer.
Moet Pirelli wel toegeven dat hun band onveilig is, iets wat Hembrey na Bahrein niet wilde doen... ::)

Hamilton rijdt inmiddels 28 ronden met zijn Pirelli's.....
En Pirelli heeft sneetjes gevonden in de band van Vettel.....

Ik ben benieuwd naar het betoog van Pirelli.


Het klopt dat Hamilton nu met oude banden rijdt, maar echt snelheid zit er niet meer in. Hij wisselde net weer. Ben tevens benieuwd wat Pirelli zal zeggen na de race. Het waren geen mystieke brokstukjes deze keer...Zoals Bahrein. ::)


Wellicht mystieke kerbs? Pirelli blijft maar voor controverses zorgen.



Wings

YES!! VETTEL OUT!! Hoor die fans uit hun plaat gaan. Heerlijk!


Sabai

#71
  >:( zielig hoor.Wel grappig dat ze alleen van hem kunnen winnen als hij pech heeft.

0634

Rosberg nu met verse banden op kop? Briljant van Merc!!

0634

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:18:41
  >:( zielig hoor.

Hoezo? Voor objectieve racefans is het leuker als een ander eens wint, ook voor het WK. Van mij mag Vettel kampioen worden, maar niet met 100 punten voorsprong, snap je. Dus ja, ik ben er ook blij mee.

Sabai

Ik vind het zielig als je om andermans pech gaat zitten juichen imo. Moeten ze maar beter hun best doen als ze van hem willen winnen.