Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Jozef

Heeft misschien wel wat weg van Montoya ja. Reed ook agressief en vond dat hij nooit ergens schuld aan had. :)

0634

Citaat van: Jozef op 28 november 2013 - 18:48:26
Heeft misschien wel wat weg van Montoya ja. Reed ook agressief en vond dat hij nooit ergens schuld aan had. :)

Misschien is dat 't... maar dan 10 kilo minder. ;)

Perton

Ik weet dat het een grapje is, maar Montoya was lang zo zwaar niet als mensen denken. Schumacher was paar kilo zwaarder. Da's nou het verschil tussen vet en spieren. Dat Schumacher met zijn spiermassa een stuk fitter was, is natuurlijk een ander verhaal, maar heel veel mensen denken ten onrechte nog steeds dat Montoya een zware coureur was. Wel geinig dat het over Bottas nooit wordt gezegd, maarja da's ook geen controversieel figuur (niets ten nadele van jouw opmerking, ik bedoel dat gewoon in het algemeen ;))

janke

Citaat van: Jozef op 28 november 2013 - 01:26:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 22:29:41
Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:27:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 22:12:52
Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:08:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 21:49:02
Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 21:46:09
Eens. Maar dat gevoel had ik een jaar terug ook ;).

Dan was je gevoel te vroeg  ;D
:)

Ik vind de stelling dat vd Garde überhaupt niet meer F1 gaat doen volgend jaar voorbarig. Ik denk dat het voor wat fans een verrassing zal zijn dat hij weer op de grid staat. Immers zijn schoonpa en groot zakenman gooit niet voor één jaartje miljoenen over de balg. Dat is niet Boekhoorns manier van investeren en zaken doen. Kan het mis hebben. Misschien heeft schoonpa wel andere plannen met zijn schoonzoon, wie weet??

Er zijn anders genoeg miljoenen over de balk gesmeten in F1. Waarom zou dat hier anders zijn? Ik zie het als een vorm van beleggen. Alleen hier gaat de regel: "behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst" niet op. Er blijft geen cent van over en meestal levert het helemaal niets op!

Boekhoorn heeft nog nooit geld over de balk gegooid. Bekijk zijn site maar eens en zijn historie. Zijn McGregor reklame op de Caterham brengt hem geld op. Die Caterham kledinglijn liep als de brandweer. Vandaar dat Boekhoorn geen vent is die zwaait met flappen en thats it.

Ja, maar nu heb je het over het feit dat de reclame Boekhoorn geld oplevert, dat zegt niets over Caterham en/of Giede volgend jaar kan rijden. En de vraag is [weet ik niet] of die investering er wel uitgehaald worden qua omzet [door die reclame].

Mee eens, ik betwijfel dat Boekhoorn in de F1 zit puur omdat hij dat een goede belegging vindt. Ik hoorde dat hij 8 miljoen euro heeft neergelegd voor 2013? Stel dat hij 15 euro netto winst maakt per verkocht kledingsartikel (wat me wel erg optimistisch lijkt), dan moet hij er nog meer dan een half miljoen van verkopen en dat zie ik niet gebeuren.

Nee, als Boekhoorn de F1 een goede belegging zou vinden, dan zou hij Frijns sponsoren in plaats van Giedo. Iedereen ziet dat Frijns meer talent heeft (en een grotere toekomst als hij de kans krijgt, aangezien hij 6 jaar jonger is). Maar de familieband is duidelijk een belangrijke factor.

Met een omzet van meer dan 250 miljoen hoef jij je niet druk te maken, lijkt me. Boekhoorn investeert en wil daar wat voor terug. Het is die 8 miljoen investeren en er komen miljoenen terug. Dus zijn inzet is stukken minder. Die Ten Hoopen, de grote baas bij McGregor regelt volgens mij de F1 zaakjes van Boekhoorn. Het verhaal van Franky op de voorpagina klinkt goed, toch? En gaat daar Boekhoorn werkelijk zijn centen insteken, zal daar vd Garde rijden en niet Frijns. Die laatste ligt qua uitstraling stukken minder bij wat mensen (ook in de F1) als vd Garde. En als schoonpa loop jij je eigen schoonzoon niet voorbij. Tenminste dat lijkt me raar, nee zal niet gebeuren.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: Perton op 28 november 2013 - 21:37:16
Ik weet dat het een grapje is, maar Montoya was lang zo zwaar niet als mensen denken. Schumacher was paar kilo zwaarder. Da's nou het verschil tussen vet en spieren. Dat Schumacher met zijn spiermassa een stuk fitter was, is natuurlijk een ander verhaal, maar heel veel mensen denken ten onrechte nog steeds dat Montoya een zware coureur was. Wel geinig dat het over Bottas nooit wordt gezegd, maarja da's ook geen controversieel figuur (niets ten nadele van jouw opmerking, ik bedoel dat gewoon in het algemeen ;))

Volgens mij is dat beeld tot stand gekomen omdat hij niet -goed- in zijn McLaren paste.

janke

Citaat van: Perton op 28 november 2013 - 21:37:16
Ik weet dat het een grapje is, maar Montoya was lang zo zwaar niet als mensen denken. Schumacher was paar kilo zwaarder. Da's nou het verschil tussen vet en spieren. Dat Schumacher met zijn spiermassa een stuk fitter was, is natuurlijk een ander verhaal, maar heel veel mensen denken ten onrechte nog steeds dat Montoya een zware coureur was. Wel geinig dat het over Bottas nooit wordt gezegd, maarja da's ook geen controversieel figuur (niets ten nadele van jouw opmerking, ik bedoel dat gewoon in het algemeen ;))

Die gast had tenminste pit. Zo lopen ze niet meer rond in de F1. En sturen kon die ook. Vond het een prima coureur die Juan Pablo.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

@Wings: Nee, vanaf zijn debuut was er al het beeld dat hij een dikkerdje was/is. Dat weet ik absoluut zeker aangezien ik een groot fan van hem was en nog steeds ben. Na het niet in de McLaren passen zal dat ongetwijfeld wat erger zijn gaan leven, maar het was er zeker al veel eerder.

Iets anders, over komend seizoen: http://www.omnicorse.it/magazine/32932/clamoroso-le-nuove-f1-piu-lente-di-10-secondi-nel-2014 Ik spreek geen Italiaans, maar het is blijkbaar goed mogelijk dat de auto's volgend jaar 10 seconden langzamer zijn. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Wings

Ik las laatst dat er 5 geschat werd. Denk dat we beter de eerste tests kunnen afwachten. Er wordt nu veel geroepen.

NielsD

Even weer over Giedo. Hij had een hele blije tweet naar Olav over de terugkeer van Mol en dat ze er een te gek jaar van zouden maken, inmiddels is die tweet verwijderd. Zegt dat iets?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

janke

Nog meer Silly, Marussia zou met Sauber willen fuseren. Bron Auto Motor Sport.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Perton op 28 november 2013 - 21:37:16
Ik weet dat het een grapje is, maar Montoya was lang zo zwaar niet als mensen denken. Schumacher was paar kilo zwaarder. Da's nou het verschil tussen vet en spieren. Dat Schumacher met zijn spiermassa een stuk fitter was, is natuurlijk een ander verhaal, maar heel veel mensen denken ten onrechte nog steeds dat Montoya een zware coureur was. Wel geinig dat het over Bottas nooit wordt gezegd, maarja da's ook geen controversieel figuur (niets ten nadele van jouw opmerking, ik bedoel dat gewoon in het algemeen ;))

Het is ook gewoon zijn bouw. Beetje gedrongen. Mansell had dat ook. Doe je niet veel aan.

Arthur

Citaat van: NielsD op 28 november 2013 - 22:15:48
Even weer over Giedo. Hij had een hele blije tweet naar Olav over de terugkeer van Mol en dat ze er een te gek jaar van zouden maken, inmiddels is die tweet verwijderd. Zegt dat iets?

Mij niets in ieder geval. Als ik al dat soort dingen ook nog moet gaan wegen....  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 28 november 2013 - 22:29:37
Citaat van: NielsD op 28 november 2013 - 22:15:48
Even weer over Giedo. Hij had een hele blije tweet naar Olav over de terugkeer van Mol en dat ze er een te gek jaar van zouden maken, inmiddels is die tweet verwijderd. Zegt dat iets?

Mij niets in ieder geval. Als ik al dat soort dingen ook nog moet gaan wegen....  ;D

Hahaha. Misschien sla ik een beetje door.. :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 28 november 2013 - 22:31:31
Citaat van: Arthur op 28 november 2013 - 22:29:37
Citaat van: NielsD op 28 november 2013 - 22:15:48
Even weer over Giedo. Hij had een hele blije tweet naar Olav over de terugkeer van Mol en dat ze er een te gek jaar van zouden maken, inmiddels is die tweet verwijderd. Zegt dat iets?

Mij niets in ieder geval. Als ik al dat soort dingen ook nog moet gaan wegen....  ;D

Hahaha. Misschien sla ik een beetje door.. :D

Misschien was Mol er niet zo blij mee  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Klinkt positief. Manager zal wel hebben gezegd: doe maar even niet joh. We zullen wel zien he!