Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Alonso werd kampioen in de Euro Open by Nissan (1999) en vierde in de International Formula 3000. Ook niet heel veel, inderdaad.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Qaletaqa

Citaat van: Sabai op 22 oktober 2013 - 16:10:37
Volgens mij heeft het puur te maken met dat we volgend jaar er een Russische gp bijkomt dat er nu ineens twee russen op de grid komen. Niks met talent te maken imho puur en alleen met roebels en om publiek naar die gp te krijgen.
En zo zie ik het ook precies.
Als er volgend jaar een race in Zandvoort is en er staan 2 Nederlanders op de startgrid, komen er toch ontzettend veel mensen op af?
Volgens mij zit Bernie er voor een groot gedeelte achter.

Fabian


Franky R.


Breaktest

Ik geloof weinig van die Petrov verhalen. De naam Gazprom duikt wel vaker op en steeds weer lijkt het nergens op gebaseerd. Iedereen weet dat het een miljardenkoe is met geld te veel, alleen daar heeft het F1 niet voor nodig.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg een steeds viezere smaak in mijn mond als ik aan F1 denk. Dat geflirt met al dan niet betrouwbare Russische zakenpartners en coureurs die nog in hun broek plassen vind ik echt helemaal niks. En hoe zit het eigenlijk met het begrip teamreputatie? Waar sta je voor, wat wil je uitstralen? Ik zie nooit meer een fan met een Sauber vlag lopen, hoe zou dat toch komen...

Jehoentelaar

Je kan de teams niet verwijten dat de kosten torenhoog blijven terwijl de hele wereld - op wat Russen na - moeite heeft om het hoofd boven water te houden.

Edit: zou je eigenlijk wel een beetje kunnen, althans de grote teams die de budgetcap tegenhielden. Maar daar vallen de teams die het nu moeilijk hebben niet onder.

Matthijs

Citaat van: Breaktest op 25 oktober 2013 - 14:22:38Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg een steeds viezere smaak in mijn mond als ik aan F1 denk. Dat geflirt met al dan niet betrouwbare Russische zakenpartners en coureurs die nog in hun broek plassen vind ik echt helemaal niks. En hoe zit het eigenlijk met het begrip teamreputatie? Waar sta je voor, wat wil je uitstralen? Ik zie nooit meer een fan met een Sauber vlag lopen, hoe zou dat toch komen...

Denk je werkelijk dat trotse privéteams als Sauber en Williams met een goede reputatie het zelf zo gewild hebben? Probleem is dat ze geen keus hebben. De Formule 1 is te duur en de budgetcap komt er niet door. Teams als Williams en Sauber die geen groot automerk/frisdrankmerk achter zich hebben zijn genoodzaakt naar de pijpen van sponsors te dansen.

Fabian


Maikel0230

Ik hoop van harte dat crashnado met zijn tengels van dat zitje afblijft, ik hoop echt dat Venezuela de geldkraan dicht blijft houden zoals dat nu al gebeurd is. Massa lijkt echt wel op weg te zijn naar Williams, ik geloof dat zijn maatje Smedley eens gelobbyd heeft bij Frank.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

ik hoop met je mee. Want of Hulk gaat dan niet naar Lotus of Grosjean sneuvelt. In beide gevallen zou ik dat ontzettend betreuren...

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 25 oktober 2013 - 14:22:38
Ik geloof weinig van die Petrov verhalen. De naam Gazprom duikt wel vaker op en steeds weer lijkt het nergens op gebaseerd. Iedereen weet dat het een miljardenkoe is met geld te veel, alleen daar heeft het F1 niet voor nodig.


Ik heb ook mijn bedenkingen, hoor! Gazprom was in 2002/2003 [?] eerder sponsor van Minardi en in ruil daarvoor zou ene Sergey Zlobin zijn meters mogen maken. Dat is nooit gebuerd?


Want Gazprom betaalde niet, dus liet Minardi [Gian Carlo] de stickers verwijderen. En nu komt Petrov zwaaien met 30 miljoen euro?


Eerst zien, dan geloven.


Jozef