Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: NielsD op 14 oktober 2013 - 17:26:10
Citaat van: Kootje op 14 oktober 2013 - 17:25:05
Maar of het ook de goede keus voor Nico is ???

Zekerste weten. Qua team gaat-ie er een stuk op vooruit.
Is dat zo? Betwijfel het .

Hun sterontwerper is weg. Torenhoge schulden... Het enige dat ze hebben is een goede wagen, maar daar heb je volgend jaar niks aan. Doorontwikkelen gaat niet.

Dus een vooruitgang? Ik vraag het me af hoor.

Wings

Volgens mij zouden was het financieel verhaal opgelost. Verder is Lotus een topteam dat al jaren in de top 4 zit. Ik vind het ook een stap in de goede richting. Bovendien, mocht hij Grosjean structureel kunnen verslaan kan hij zich wel in de spotlight rijden. Win-win. Goed hoor!!

0634

Al jaren?  ???

Maar zijn de financiele problemen opgelost? Ik hoorde van de week nog van niet. Maar dat zou mooi zijn, want ik vind het wel een leuk, fris team. Plaatsen ook altijd leuke dingen op FB.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 15 oktober 2013 - 06:36:37
Al jaren?  ???

Maar zijn de financiele problemen opgelost? Ik hoorde van de week nog van niet. Maar dat zou mooi zijn, want ik vind het wel een leuk, fris team. Plaatsen ook altijd leuke dingen op FB.

Ter verduidelijking: Hulkenberg wordt alleen binnengehaald als ze een deal krijgen met Infiniti, die doopt hun naam om tot Quantum, om niet verward te worden met de sponsor van Red Bull. Dan is er genoeg geld en kan Nico voor het team gaan rijden. Mocht dat niet gebeuren, tja dan moet er een paydriver meekomen lijkt me?! Ik hoop niet Maldonado, die mag de Formule 1 wel verlaten.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

T.Nuvolari

Als je dan toch een paydriver moet halen, liever een Maldonado dan andere paydrivers. Hij kan wel hard gaan, dat kan niemand ontkennen. Als hij eindelijk een keer dat koppeke onder controle krijgt, kan hij naar mijn gevoel gerust wedijveren met de jongens net onder de top. Die ene race in Barcelona win je niet zomaar.

NielsD

Citaat van: M@rc op 15 oktober 2013 - 10:19:05
Als je dan toch een paydriver moet halen, liever een Maldonado dan andere paydrivers. Hij kan wel hard gaan, dat kan niemand ontkennen. Als hij eindelijk een keer dat koppeke onder controle krijgt, kan hij naar mijn gevoel gerust wedijveren met de jongens net onder de top. Die ene race in Barcelona win je niet zomaar.

Mannen zoals Giedo moet ook de kans krijgen in een Williams, Force India of Sauber. Ik denk dat dat huidige Marussia- en Caterham-coureurs, niet onderdoen voor Pastor. En Maldonado heeft z'n kansen gehad.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

T.Nuvolari

Nou moet... Als het daarvan afhangt ken ik heel wat coureurs die ze meer verdienen of verdient hebben dan al die coureurs tesamen.

NielsD

Citaat van: M@rc op 15 oktober 2013 - 10:57:03
Nou moet... Als het daarvan afhangt ken ik heel wat coureurs die ze meer verdienen of verdient hebben dan al die coureurs tesamen.

Misschien is moeten wat overdreven, maar er zijn genoeg coureurs die het wel kunnen, maar niet de kans krijgen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Citaat van: Jeroen op 15 oktober 2013 - 06:36:37
Al jaren?  ???

Zekers.

Dit seizoen, afgelopen seizoen, jaar daarvoor onder de vlag van Renault vijfde, jaar daarvoor vijfde, maar altijd ruim voor Sauber.

CitaatMaar zijn de financiele problemen opgelost? Ik hoorde van de week nog van niet. Maar dat zou mooi zijn, want ik vind het wel een leuk, fris team. Plaatsen ook altijd leuke dingen op FB.

Ik las dat de rijders keuze niet afhankelijk is van centen en vrij recent is er een uitleg gekomen hoe het constructief opgebouwd is. Onder de streep en het belangrijkste is dat hun voortbestaan gegarandeerd is.

0634

Een topteam dat al jaren in de top vier zit, wordt geen vijfde in die jaren ;).

Maar dat laatste zou mooi zijn. Ik heb alleen maar gehoord dat er verschillende dingen spelen maar er nog niets zeker is. Wat mij verder zorgen baart is dat diverse teams goede mensen van Lotus heeft weggehaald.

Dus ik hoop oprecht dat het team top blijft, maar twijfel daar echt aan. Ze hebben in ieder geval nog een hoop werk te verzetten achter de schermen.

Wings

Ik ben samen met jou sceptisch maar vind Lotus toch wel een vooruitgang.

janke

#986
Maar een deal met Renault is er toch nog niet. Of heb ik wat gemist? Verder ben ik nogal huiverig wanneer investeringsmaatschappijen de boventoon hebben bij een F1 team, zoals bij Lotus. Naja Lotus, what's in a Name. ;)

En een beetje pas op de plaats bij vd Garde lijkt me ook realistisch. Wat hij kan, zijn genoeg anderen die niets minder zijn. Geldt trouwens niet alleen voor hem in de F1 anno 2013.

Wat Maldonado betreft, had één uitschieter, dat is dan ook gelijk alles. Als door wat F1 kenners/liefhebbers Montoya maar niets was, dan is dit figuur toch een gebakkie. Mag van mij terug waar hij vandaan kwam. Maar dat vind ik. Ben er bewust van dat anderen er anders over denken. Geen probleem.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik heb zelfs wel eens gehoord dat Alonso poogt Renault te mobiliseren om meer tijd, geld en aandacht in Lotus te steken, met als idee erachter dat hij ook over zou stappen. Hij heeft daar nog steeds een goede naam. Maar dat is wel een heel wild verhaal. Weet niet eens meer waar ik het vandaan heb.

janke

Citaat van: Jeroen op 15 oktober 2013 - 22:26:55
Ik heb zelfs wel eens gehoord dat Alonso poogt Renault te mobiliseren om meer tijd, geld en aandacht in Lotus te steken, met als idee erachter dat hij ook over zou stappen. Hij heeft daar nog steeds een goede naam. Maar dat is wel een heel wild verhaal. Weet niet eens meer waar ik het vandaan heb.

Ik denk niet dat ene Alonso gaat rijden voor een zgn Lotus. Daar snijd hij zijn vingers niet aan. Of Renault moet de hele toko weer overnemen. Zou wat zijn, een flash back. Renault V6 Turbo. In geel, wit, zwart. Lees mijn mening bij mijn vorige post.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Die gingen alleen steeds stuk. Vraag maar aan Prost en Arnoux ;D