Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Omdat dat leuk is!!!!  :)

We weten ook niet of Lauda beter was of Stewart, toch komt de 'wie is de beste' discussie eens in de zoveel tijd opzetten.

Het is overigens Stewart. Maar dat is logisch ;).

Jehoentelaar

Lauda natuurlijk. Die had maar anderhalf oor nodig om een titel te pakken. Kan Stewart niet zeggen. ;)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 09 juli 2013 - 22:41:56
Lauda natuurlijk. Die had maar anderhalf oor nodig om een titel te pakken. Kan Stewart niet zeggen. ;)
Natuurlijk Lauda..die mekkerde niet, maar stapte halfverbrand binnen zeven weken weer in om daarna nipt het WK te missen. Over respect afdwingen gesproken...

0634

Dat maakt iemand stoer, niet goed. Hij ramt die aarden wal, die sukkel, dat zegt genoeg over zijn kwaliteiten. Stewart niet hoor. Die finisht gewoon minuten voor de rest van het veld op dezelfde baan.

Jammer dat jullie er zo weinig van begrijpen... ;D :D

Maikel0230

Beide heren hoeven niet voor elkaar onder te doen.  ;) ;) ;) ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

We wijken een beetje af van het topic. Ik verwacht namelijk geen terugkeer van Lauda of Stewart voor volgend seizoen in een F1 auto.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 10 juli 2013 - 11:09:14
We wijken een beetje af van het topic. Ik verwacht namelijk geen terugkeer van Lauda of Stewart voor volgend seizoen in een F1 auto.
Stewart niet, maar met Lauda weet je het nooit... :P
;)

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 10 juli 2013 - 15:37:22
Citaat van: Fabian op 10 juli 2013 - 11:09:14
We wijken een beetje af van het topic. Ik verwacht namelijk geen terugkeer van Lauda of Stewart voor volgend seizoen in een F1 auto.
Stewart niet, maar met Lauda weet je het nooit... :P
;)

Inderdaad met hem weet je nooit  ;D


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/bianchi_toekomstig_teamgenoot_alonso/

In het begin van het seizoen maakte hij een goede indruk, maar dit lijkt me toch iets te vroeg...

Franky R.

Citaat van: Fabian op 11 juli 2013 - 14:44:55
http://www.gppits.net/nieuws/bianchi_toekomstig_teamgenoot_alonso/

In het begin van het seizoen maakte hij een goede indruk, maar dit lijkt me toch iets te vroeg...
Hm, liever Hulkenberg of Sutil dan Bianchi...Jules maakt indruk, maar Marussia is iets anders dan Ferrari. Ook qua druk en politiek.

Jehoentelaar

Hem op een half seizoen beoordelen lijkt me ook geen goed idee. Anderzijds, heel erg overtuigend is hij nog niet geweest, los van z'n jaar FR3.5. Zou een gok zijn.

Fabian

Bianchi laat toch leuke dingen zien in die Marussia. Een overstap naar Ferrari komt nu toch wel wat te vroeg.

T.Nuvolari

Misschien te vroeg inderdaad. Aan de andere kant zat Raikkonen na 1 jaar ook in een McLaren, Hamilton werd er zonder voorbereiding in gedrop, etc.. Soms komt het goed, soms niet. Door hem jaren achteraan te laten meerijden komt hij ook geen stap verder. Hij is te snel voor die andere mannen in de achterhoed en zijn wagen te traag voor de mannen net voor hem rijden. Enige ervaring die hij dus kan opdoen is achteruit kijken of er geen Ferrari, Red Bull of Mercedes voorbij moet komen. Steek hem toch ten minste in een wagen waarin je eens op een top 10 kan rekenen af en toe.

Super Seb

Scenario:

*Kimi gaat naar RBR
*Ferrari neemt een belang in Sauber (of gehele overname).
*Hulk schuift door naar Lotus.
*Massa krijgt een nieuw eenjarig contract.
*Bianchi gaat een jaar ervaring opdoen bij Sauber.

Om vervolgens in 2015 de plek van Massa over te nemen.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

T.Nuvolari

Di Resta zou naar het schijnt ook een serieuze optie zijn voor Boullier, Maldonado wordt ook genoemd, maar die geruchten luiden wat minder hard.