Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 11 juni 2013 - 18:58:48
Volgens Pablo Elizalde (Autosport.com) is het contract van Vettel bij Red Bull met een jaar verlengd tot 2015.
Dat klopt helemaal!
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_langer_bij_red_bull1/

Jehoentelaar

Diverse media melden dat Bernie een 15-jarige deal heeft met de organisatie van New Jersey, startende in 2014. Officiële bevestigingen zijn er echter (nog) niet, en we weten dat de oude man nog wel eens wat voorbarig is om zo de druk op de ketel op te voeren.

Matthijs

Webber verlaat RedBull aan het eind van het seizoen.

Fabian

Citaat van: Matthijs op 27 juni 2013 - 10:41:29
Webber verlaat RedBull aan het eind van het seizoen.
Yep. Silly Season zal nu echt gaan losbarsten. Wordt het Räikkönen, Vergne, Ricciardo of toch iemand anders?

Gerard

Ik hoop toch niet dat kimi naar RB gaat!!! :(
Lat dan Ricciardo of Buemi maar naast Seb plaatsnemen!

en dan Frijns naar Torro Rosso :)

Fabian

Ik denk dat Frijns best een kans maakt bij Sauber komend seizoen. Die Gutierrez bakt er nog niet veel van. Als Sauber of Frijns een goede sponsor vindt dan maakt Robin zeker kans op een stoeltje bij Sauber. Mocht een van de mannen van Toro Rosso doorschuiven dan wordt Antonio Felix da Costa denk ik coureur bij STR.

Kootje

Citaat van: Gerard op 27 juni 2013 - 12:36:28
Ik hoop toch niet dat kimi naar RB gaat!!! :(

Ik hoop 't eigenlijk wel. Ben wel benieuwd naar hoe goed Kimi en Seb nu echt zijn. Ik denk dat ze niet veel voor elkaar onder zullen doen en dat ze beiden tot de buitencategorie behoren. Zou dat graag bevestigd zien, en als de een de ander niet bij kan benen, dan weet ik dat ik ernaast zit. ::)

Maikel0230

Citaat van: Fabian op 27 juni 2013 - 16:18:31
Ik denk dat Frijns best een kans maakt bij Sauber komend seizoen. Die Gutierrez bakt er nog niet veel van. Als Sauber of Frijns een goede sponsor vindt dan maakt Robin zeker kans op een stoeltje bij Sauber. Mocht een van de mannen van Toro Rosso doorschuiven dan wordt Antonio Felix da Costa denk ik coureur bij STR.

Het kan perfect wat je daar zegt en aangezien Carlos slim met zijn pesos naar McLaren verhuist kun je wel aanenemen dat Guitierrez op de schop zit tenzij Slim naturuurlijk nog wat reserve overheeft voor Gutierrez.... Het kan natuurlijk ook dat hulkenberg naar Ferrari verkast  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Met een overstap van Hulk houd ik ook rekening. Maar Sauber gaat niet met Frijns en Gutierrez rijden. Gutierrez zit er alleen maar door de centen van Slim en zoals je zegt zal die Slim volgend jaar misschien wel bij McLaren zitten met z'n Mexicaanse centen. Dat zal exit betekenen voor Gutierrez die toch wel tegenvalt.

Mocht Hulk vertrekken naar Ferrari, Red Bull(had ook interesse) of een ander team dan zal Sauber iemand zoeken met centen. Misschien een kans voor Alguersuari als is nog wat wil.

Er gaat in ieder geval weer heel wat gebeuren!  :)

Kootje

Als Hulk naar Ferrari gaat dan zal Massa wel weer terugkeren naar Sauber.

Fabian

Citaat van: Kootje op 27 juni 2013 - 16:28:41
Als Hulk naar Ferrari gaat dan zal Massa wel weer terugkeren naar Sauber.
Voilà. Dat is dus ook wat ik denk!

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 27 juni 2013 - 16:28:41
Als Hulk naar Ferrari gaat dan zal Massa wel weer terugkeren naar Sauber.

Massa als leermeester voor Frijns? Yep komt hellemaal goed  ;D





#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Massa heeft zeker z'n mindere momenten gehad maar hij heeft nog altijd een schat aan ervaring. Mocht het zo zijn dat Massa en Frijns volgend jaar voor Sauber rijden(want we kunnen niet in de toekomst kijken)dan hebben ze een goede combinatie. Frijns kan natuurlijk heel erg veel leren van Massa.

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 27 juni 2013 - 16:43:28
Citaat van: Kootje op 27 juni 2013 - 16:28:41
Als Hulk naar Ferrari gaat dan zal Massa wel weer terugkeren naar Sauber.
Massa als leermeester voor Frijns? Yep komt hellemaal goed  ;D

Och .... dat hoeft hij Frijns niet meer te leren hoor. ::)


Citaat van: Fabian op 27 juni 2013 - 16:46:36
Massa heeft zeker z'n mindere momenten gehad maar hij heeft nog altijd een schat aan ervaring. Mocht het zo zijn dat Massa en Frijns volgend jaar voor Sauber rijden(want we kunnen niet in de toekomst kijken)dan hebben ze een goede combinatie. Frijns kan natuurlijk heel erg veel leren van Massa.

Precies. Denk dan ook, zeker gezien de smiley, dat dit sarcastisch bedoeld was.

Fabian

Had het ook door hoor Kootje, maar ik zie gewoon een prefect rijdersduo voor me bij Sauber!