Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

NielsD

Ik zie Giedo inderdaad ook nog wel bevestigd worden naast Sutil. Ook een lekkere line-up, al zeg ik het zelf..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Voor ons als Nederlanders wel ja. Maar voor een team als Sauber vind ik het geen buitengewone line-up om eerlijk te zijn.

0634

Citaat van: Perton op 15 december 2013 - 10:51:37
Ja, zulke teams zijn er te weinig. Red Bull was het, maarja, toen begon het succes ze naar het hoofd te stijgen.

Klopt. Was eerst een beetje een rock 'n rollteam, met geintjes, feesten en gebbetjes maar zijn nu net zo steriel als McLaren in de dagen van Ron Dennis. Nog even en Vettel mag zijn bokalen ook niet meer zelf houden.

Ik heb trouwens niet de illusie dat als Lotus de échte top zou bereiken ze nog steeds zo leuk zouden zijn. Daar geloof ik niet in.

Jehoentelaar

Andere teams zijn wel deels meegegaan in de social media van Lotus. Niet die lolletjes (zoals de door hun voorgestelde regels voor 2014 afgelopen week), maar wel een stuk actiever en op een minder officiële toon. Bevalt mij wel, ondanks dat het wel erg "follow the leader is".

janke

Citaat van: Jeroen op 15 december 2013 - 11:45:30
Voor ons als Nederlanders wel ja. Maar voor een team als Sauber vind ik het geen buitengewone line-up om eerlijk te zijn.

Ook voor een liefhebber zal het niet een hohoho line up zijn met Sutil en vd Garde. Blijft staan hoe Sauber het allemaal gaat runnen volgend jaar. Ik zie dat met Sauber helemaal verkeerd gaan. Maar misschien ben ik wel te pessimistisch.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Een degelijke line-up. Ik vind het sowieso interessant als een team met twee nieuwe coureurs aantreedt.

Speaking of which: behalve Mercedes komt - zoals het er nu naar uit ziet - elk ander team met een verandering in hun line-up. Klinkt dat niet iets als wat we in recente jaren niet meer hebben gezien?

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 15 december 2013 - 19:27:32

. Ik vind het sowieso interessant als een team met twee nieuwe coureurs aantreedt.



Dat wel. FI heeft twee interessante coureurs volgend jaar.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

De geruchten dat GvdG een contract heeft getekend bij Sauber zwellen aan mensen..
Zou mooi zijn!

Matthijs

Citaat van: Gerard op 16 december 2013 - 10:09:31
De geruchten dat GvdG een contract heeft getekend bij Sauber zwellen aan mensen..
Zou mooi zijn!

O nee! Dan zou waarzegger Eddie Jordan het verkeerd hebben!  :o ;)

Arme Sirotkin. Gebruikt als speelbal en wellicht komt hij nergens meer aan de bak.

Perton

Kende een prima debuutseizoen in de Formule Renault. Ik denk dat hij zich geen al te grote zorgen hoeft te maken over zijn toekomst en daar gewoon nog een jaar terecht kan. Wellicht wel qua F1, maar laten we eerlijk zijn, hoe reëel was die kans zonder zijn backing überhaupt geweest?

Later misschien een mooie overstap naar Lada in het WTCC of actief worden in een andere klasse lijkt me prima.

Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 15 december 2013 - 19:27:32
Een degelijke line-up. Ik vind het sowieso interessant als een team met twee nieuwe coureurs aantreedt.

Speaking of which: behalve Mercedes komt - zoals het er nu naar uit ziet - elk ander team met een verandering in hun line-up. Klinkt dat niet iets als wat we in recente jaren niet meer hebben gezien?
Hangt af van hoe je het bekijkt:

2009 - 2010 had in principe alleen Red Bull dezelfde line-up, maar daarbij heb ik wel gesmokkeld. Want Liuzzi zat de laatste races van 2009 al in de Force India voor hij in 2010 definitief het racezitje kreeg en datzelfde geldt voor Alguersuari, die Bourdais al halverwege 2009 verving en vervolgens mocht blijven.

Ik ga verder met mijn research.

Perton

Hoppa drie posts op een rij, excuses daarvoor.

Maarrrrrrr om ons Nederlanders weer even lekker te maken met (valse?) hoop: sinds Sutil bekend is gemaakt als Sauber-coureur, is hij Van der Garde gaan volgen op Twitter. Dat deed Bottas ook enkele dagen voor Massa werd gepresenteerd.

NielsD

Citaat van: Perton op 16 december 2013 - 14:09:44
Hoppa drie posts op een rij, excuses daarvoor.

Maarrrrrrr om ons Nederlanders weer even lekker te maken met (valse?) hoop: sinds Sutil bekend is gemaakt als Sauber-coureur, is hij Van der Garde gaan volgen op Twitter. Dat deed Bottas ook enkele dagen voor Massa werd gepresenteerd.

hahaha! Ik denk dat het allemaal wel duidelijk is!!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 15 december 2013 - 19:27:32
Een degelijke line-up. Ik vind het sowieso interessant als een team met twee nieuwe coureurs aantreedt.

Speaking of which: behalve Mercedes komt - zoals het er nu naar uit ziet - elk ander team met een verandering in hun line-up. Klinkt dat niet iets als wat we in recente jaren niet meer hebben gezien?

Sedert 2010, het jaar van de laatste grote stoelendans, zijn er met name bij de topteams nauwelijks nog bezettingswijzigingen geweest. De transfer van Hamilton naar Mercedes was eigenlijk de enige belangrijke verschuiving in de voorbije jaren. Voor de rest zat alles behoorlijk muurvast: Vettel en Webber bij Red Bull, Alonso en Massa bij Ferrari, Button bij McLaren, Rosberg bij Mercedes... Het was dus eens tijd voor wat verandering van spijs, vind ik.

Franky R.

Citaat van: Perton op 16 december 2013 - 14:09:44
Hoppa drie posts op een rij, excuses daarvoor.

Maarrrrrrr om ons Nederlanders weer even lekker te maken met (valse?) hoop: sinds Sutil bekend is gemaakt als Sauber-coureur, is hij Van der Garde gaan volgen op Twitter. Dat deed Bottas ook enkele dagen voor Massa werd gepresenteerd.


Maak ons lekker! :P


;) ;) ;)