Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Maldonado weg bij Williams? Zou een zware klap zijn voor het team.
Als Maldonado uberhaupt nog oliedollars heeft, want zijn grote vriend/ sponsor Chavez is ook niet meer...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

De Maldonado verhalen gaan echt alle kanten uit dit weekend. Hij wordt ook in verband gebracht met Lotus dankzij PDVSA. Zou toch eeuwig zonde zijn als zo'n topstoeltje naar een pure paydriver gaat.  ::)

Wings

Rosberg naar Ferrari? Waarom zou hij? Heeft nu alles onder controle en ik heb vertrouwen dat Mercedes kampioensmateriaal aanreikt in de toekomst. Wat Maldonado betreft, als mannen als Kimi moeten schuiven voor Maldonado's met geld ga ik mij afvragen of ik nog wil kijken.

Franky R.

Citaat van: Wings op 09 juni 2013 - 19:05:46
Rosberg naar Ferrari? Waarom zou hij? Heeft nu alles onder controle en ik heb vertrouwen dat Mercedes kampioensmateriaal aanreikt in de toekomst. Wat Maldonado betreft, als mannen als Kimi moeten schuiven voor Maldonado's met geld ga ik mij afvragen of ik nog wil kijken.
Eerder moest Kobayashi wieberen voor Gutierrez en je kijkt nog steeds... :P

Wings

Kobayashi is geen man als Kimi. ;)

0634

Nope. Koba heeft spleetogen.

Gerard

Vraag me af of Kimi weg moet, of dat hij zelf heeft aangegeven te willen stoppen.....

Jehoentelaar

Geen van beide, want het zijn geruchten, geen bevestigingen.

Kootje

Citaat van: Gerard op 09 juni 2013 - 22:03:27
Vraag me af of Kimi weg moet, of dat hij zelf heeft aangegeven te willen stoppen.....

Kimi heeft aangegeven te stoppen wanneer Lotus hem geen winnende auto kan geven. Voor de zekerheid moet je je dan als Lotus zijnde alvast oriënteren op 'n vervanger. Maldonado lijkt me echter bij lange na niet de juiste persoon.

0634

Nou, bij Lotus zit de gang naar voren er in ieder geval niet in. Monaco was niks, dit was nog minder.

Kootje

De strategie werkte ook totaal niet vandaag. Geloof dat er maar één was bij wie 'n één-stopper werkte, en dat was DiResta. ;D

0634

En Sutil, maar die ging vervolgens Hamilton ophouden...

Franky R.

Kootje en Jeroen,


Zitten jullie we lin de juiste topic met die comments... ;)

Kootje


Jehoentelaar

Volgens Pablo Elizalde (Autosport.com) is het contract van Vettel bij Red Bull met een jaar verlengd tot 2015.