Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Vandaag lijkt de aftrap gegeven voor Silly Season. De eerste wilde geruchten duiken weer op in het F1 paddock. Rosberg naar Ferrari en Maldonado naar Lotus.

http://www.gppits.net/nieuws/duitsers_in_beeld_bij_ferrari/
http://www.gppits.net/nieuws/overstap_voor_maldonado/

Wat denken we ervan?!

Jehoentelaar

Maldonado ligt wel redelijk voor de hand gezien de financiële situatie van Lotus. Voor Ferrari ben ik vooral benieuwd wat er gebeurt m.b.t. Alonso (niet zozeer zijn eigen zitje, maar wel wat betreft de kansen voor de tweede man - en hoe die daarmee om gaat).

Kootje

Dat ze bij Ferrari Rosberg willen is wat voor te zeggen, al denk ik niet dat hij 't zoveel beter zal doen dan Massa nu. Maar Maldonado naar Lotus. ??? Hmmm ... dan verruilen ze de ene crashkid voor de andere, lijkt me niet echt handig.

Fabian

Nee dan hebben ze twee brokkenmakers in het team Kootje. Dat kan aardig wat centjes kosten, maar die neemt Pastor dan wel weer mee!  ;)

Kootje

Gaat Kimi weg dan? Dat lijkt me 'n nog minder goed plan.

Fabian

Citaat van: Kootje op 08 juni 2013 - 14:26:39
Gaat Kimi weg dan? Dat lijkt me 'n nog minder goed plan.
Goed lezen Kootje!    ;) ;)

Mocht Kimi vertrekken dan zou Pastor zijn plek in kunnen gaan nemen!

Kootje

Had je artikel nog niet gelezen, nu wel. :-[

Fabian

Citaat van: Kootje op 08 juni 2013 - 14:28:55
Had je artikel nog niet gelezen, nu wel. :-[
Hahaaa. Het gaat om de centjes hè. Pastor en Grosjean in de Lotus botsauto.

Kootje

Is trouwens nog maar de vraag of Pastor die centjes volgend jaar nog wel heeft. PDVSA zit sowieso nog 2 jaar aan Williams vast, of Pastor daar nu rijdt of niet, en zullen denk ik niet zo snel ook Lotus nog eens gaan steunen.

0634

Ik vind het de meest irritante F1-coureur in jaren, die Maldonado. Ik heb echt helemaal niks met hem. Hopelijk krast hij na dit seizoen een lekker end heen.

Maikel0230

Dus dit zijn de huidige geruchten die kans zouden kunnen hebben

Webber met pensioen --> Räikkönen dan naar Red Bull --> Maldonado en zijn PDVSA miljoenen (als die al onder contract uit komen) naar Lotus
Als ik Maldonado was bleef ik zeker niet bij het zinkende schip Williams, ik geloof dat zij in 2011 al punten hadden rond dit punt in het seizoen.

Rosberg weg bij Mercedes naar Ferrar? Waarom zie ik dat niet gebeuren, we weten toch allemaal dat Nico Hülkenberg op pole position zit moest Massa geen verlenging krijgen.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Dit zijn de laatste geruchten die opdoken. Geruchten zijn geruchten hè. Volgende week kan Vitantonio Liuzzi zo maar naar Ferrari kunnen gaan!   ;)

Maikel0230

Citaat van: Fabian op 08 juni 2013 - 17:30:58
Dit zijn de laatste geruchten die opdoken. Geruchten zijn geruchten hè. Volgende week kan Vitantonio Liuzzi zo maar naar Ferrari kunnen gaan!   ;)

Inderdaad maar sommige geruchten bleken achteraf gewoon slecht geheimgehouden overeenkomsten (zie Alonso naar Ferrari)..

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Alonso naar Ferrari was iets wat al heel lang in de lucht hing en waar vooral Alonso openlijk op zinspeelde. Niet zomaar een gerucht. :)

Citaat van: Fabian op 08 juni 2013 - 17:30:58
Dit zijn de laatste geruchten die opdoken. Geruchten zijn geruchten hè. Volgende week kan Vitantonio Liuzzi zo maar naar Ferrari kunnen gaan!   ;)

Zou wel een mooi zijn, opstappen vanuit de Superstars Series. :D

0634

Ik zie Massa gewoon nog een jaartje blijven hoor.