Round 7: Grand Prix Du Canada, Montreal

Gestart door Super Seb, 02 juni 2013 - 09:25:46

« vorige - volgende »

Zien we opnieuw een Mercedes winnen of toch.........

Alonso
Massa
Vettel
Webber
Kimi
Grosjean
Button
Perez
Rosberg
Hamilton

Vieze baas

Citaat van: Edwin90 op 18 juni 2013 - 16:09:24
Ik vind het wat ver gezocht.

Traction control verkomt toch wielspin wanneer de wagen accelereert? Strepen op de weg worden veroorzaakt door...wielspin!
Huh????!
Ik gok het op een paar hobbeltjes in de weg ofzo of inderdaad vibratie in de ophanging.

Wel scherp trouwens van degene die het gezien heeft.  :)

het is niet 1 constante streep maar stukje veel, stukje weinig. Dat is wel enigzins raar want lijkt me niet dat Webber dat zelf doet. Tevens wordt Webber aan de voorkant geraakt dus snap de link naar de vibratie in de ophanging niet helemaal...

0634

Flauwekul verhaal. Webber's starts alleen al zijn bewijs genoeg dat RBR geen tractiecontrole heeft.

Sterk bewijs ook... bandensporen. Is inderdaad heel sluitend. Die technische tests waaraan de FIA die wagens onderwerpt stelt natuurlijk veel minder voor.



robbert

alé wie weet, weer een nieuwe gate, zo blijven we bezig

Jehoentelaar

Men zoekt altijd op alle manieren naar illegale foefjes. Is op zich prima want zo blijven we allemaal alert, maar er moet niet een hele soap van gemaakt worden. Zegt genoeg dat zoiets in Italië (en soms ook in Spanje) meteen nieuws is.

Franky R.

Citaat van: robbert op 18 juni 2013 - 17:52:53
en de fia controleert toch de wagens, dus die moeten dat toch herkennen?  Dus ik geloof er niet veel van. Redbull is al paar jaar het slachtoffer van verdenkingen van illegale zaken. Zoals de beweegbare voorvleugels
Ja, dat werd ook gezegd van de Benetton in 1994... :P

0634

Natuurlijk zijn er teams die illegale dingen doen, Franky. En wie weet is een van die teams wel Red Bull. Maar afgaande op een paar strepen claimen dat zij dan wel tractiecontrole moeten hebben, gaat wel wat ver hoor. Zeker als die opmerking uit Italiaanse hoek komt...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 juni 2013 - 21:40:15
Natuurlijk zijn er teams die illegale dingen doen, Franky. En wie weet is een van die teams wel Red Bull. Maar afgaande op een paar strepen claimen dat zij dan wel tractiecontrole moeten hebben, gaat wel wat ver hoor. Zeker als die opmerking uit Italiaanse hoek komt...
Misschien wel. We zullen het zien. In ieder geval is het niet opgepikt door de concurrentie, dus zal het tot dan bij vermoedens blijven. ;)

0634

Wat mij betreft is in dit geval 'suggesties' een beter woord dan 'vermoedens'... ;)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 juni 2013 - 22:37:52
Wat mij betreft is in dit geval 'suggesties' een beter woord dan 'vermoedens'... ;)
Dat mag ook... :)

Wings

Citaat van: Jeroen op 18 juni 2013 - 21:40:15
Natuurlijk zijn er teams die illegale dingen doen, Franky. En wie weet is een van die teams wel Red Bull. Maar afgaande op een paar strepen claimen dat zij dan wel tractiecontrole moeten hebben, gaat wel wat ver hoor. Zeker als die opmerking uit Italiaanse hoek komt...

Wat jij doet is het zelfde als de personen uit die Italiaanse hoek. Op basis van gevoelens, vooroordelen. ;)

Maar, de Ecu's is toch een gesloten/verzegelde-eenheidsworst-box? Lijkt me stug dat daar mee gesjoemeld kán worden.

0634

Citaat van: Wings op 20 juni 2013 - 21:08:42
Citaat van: Jeroen op 18 juni 2013 - 21:40:15
Natuurlijk zijn er teams die illegale dingen doen, Franky. En wie weet is een van die teams wel Red Bull. Maar afgaande op een paar strepen claimen dat zij dan wel tractiecontrole moeten hebben, gaat wel wat ver hoor. Zeker als die opmerking uit Italiaanse hoek komt...

Wat jij doet is het zelfde als de personen uit die Italiaanse hoek. Op basis van gevoelens, vooroordelen. ;)


Zo kan je het blijven omdraaien. Ik zet alleen vraagtekens bij dit soort berichtgeving op basis van remstrepen.

Wings

Zeker als die opmerking uit Italiaanse hoe komt. :D ;D


Maakt niks uit hoor! Maar vond het wel grappig.


Niels_

Maar hoe dan ook: het blijft toevallig dat het altijd Red Bull is. Ok, ze staan eerste en logisch dat er dingen gezegd worden, maar dan nog.

Kootje

Tijdens het Schumacher tijdperk was het FIArari.