Round 7: Grand Prix Du Canada, Montreal

Gestart door Super Seb, 02 juni 2013 - 09:25:46

« vorige - volgende »

Zien we opnieuw een Mercedes winnen of toch.........

Alonso
Massa
Vettel
Webber
Kimi
Grosjean
Button
Perez
Rosberg
Hamilton

Super Seb



Baanlengte: 4.361 km
Raceafstand: 70 rondes, 305.270 km

Vrijdag 7 Juni
VT1   16:00 - 17:30
VT2   20:00 - 21:30

Zat 8 Juni
VT3   16:00 - 17:00
Qua   19:00

Zon 9 Juni
Race   20:00

Winnaar 2012: Lewis Hamilton, McLaren Mercedes

Snelste ronde: 1:13.622 - R Barrichello (2004)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Gerard

Ik blijf het op Kimi houden . Moet het toch eens goed hebben :-P
Ik hoop op een spannende, enerverende race,
In ieder geval Gèen optocht die wordt "opgeleukd" door te lange DRS-zones...

Super Seb

Voor deze race toch maar weer een keer een stem voor Vettel. Al is het voor het kampioenschap beter als Kimi de overwinning pakt. Trouwens ook een idee voor een poll; "Gaat Maldonado ook The Wall of Champions aan gort rijden?
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Ik hoop op 'n eerste voor Hamilton of op Kimi, maar denk Vettel of Alonso, afhangende van wie er het beste met z'n banden weet om te gaan. Volgens mij doet Ferrari dat net iets beter dan Red Bull, dus heb Alonso m'n stem gegeven.

Fabian

Voor de spanning in het kampioenschap hoop ik dat Vettel in de Wall of Champions eindigt en Alonso dan wint voor Räikkönen!

Arthur

Citaat van: Fabian op 02 juni 2013 - 12:11:08
Voor de spanning in het kampioenschap hoop ik dat Vettel in de Wall of Champions eindigt en Alonso dan wint voor Räikkönen!

Helemaal mee eens Fabian!!! Of het ook zo gaat lopen...  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Citaat van: Arthur op 02 juni 2013 - 23:09:24
Citaat van: Fabian op 02 juni 2013 - 12:11:08
Voor de spanning in het kampioenschap hoop ik dat Vettel in de Wall of Champions eindigt en Alonso dan wint voor Räikkönen!

Helemaal mee eens Fabian!!! Of het ook zo gaat lopen...  ;)
Of het zo gaat lopen zullen we volgende week zien.  ;)

Kootje


Gerard

Citaat van: Super Seb op 02 juni 2013 - 09:43:27
Voor deze race toch maar weer een keer een stem voor Vettel. Al is het voor het kampioenschap beter als Kimi de overwinning pakt. Trouwens ook een idee voor een poll; "Gaat Maldonado ook The Wall of Champions aan gort rijden?

Moet ie eerst Champ worden.. anders is het gewoon een ordinaire crash ;D

0634

Ik denk dat het tussen Alonso en Vettel zal gaan, met een vleugje Raikkonen tussen door. Alonso zal zegevieren, maar met Vettel op P2, zal de Duitser tevreden kunnen zijn.

SDG


rafael25


Franky R.

Ik zie liever Hamilton winnen, maar ben bang dat het toch Vettel wordt...Verdenk Red Bull ervan te 'sandbaggen' om sommige problemen met de Pirelli's.

rafael25

Citaat van: Franky R. op 04 juni 2013 - 15:37:54
Ik zie liever Hamilton winnen, maar ben bang dat het toch Vettel wordt...Verdenk Red Bull ervan te 'sandbaggen' om sommige problemen met de Pirelli's.

Ik vrees bandenslijtage bij Mercedes, Ferrari, Red Bull en McLaren.........

Kootje

Citaat van: rafael25 op 04 juni 2013 - 16:12:19
Citaat van: Franky R. op 04 juni 2013 - 15:37:54
Ik zie liever Hamilton winnen, maar ben bang dat het toch Vettel wordt...Verdenk Red Bull ervan te 'sandbaggen' om sommige problemen met de Pirelli's.

Ik vrees bandenslijtage bij Mercedes, Ferrari, Red Bull en McLaren.........

Dus Kimi wint?

8)