Teambattle: Der Nico vs King Lewis

Gestart door 0634, 26 mei 2013 - 17:27:30

« vorige - volgende »

Wie gaat uiteindelijk kopman worden?

Nicooooooo!!!!
1 (9.1%)
Forget it: Lewis natuurlijk!
4 (36.4%)
Geen verschil. Precies evengoed.
6 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 02 juni 2013 - 17:31:22

Gerard

Rosberg moest inderdaad al vrij snel aan het begin van de race brandstof sparen omdat deze sneller ging dan ze verwacht/berekend hadden.... (Mix 1 was de boodschap aan het adres van NR)

Kootje

Die boodschap kreeg Kimi, niet Nico.
Bij Nico hadden de commentatoren het er idd over dat hij 'n hogere bandenslijtage zou hebben, maar dat was pure speculatie.

Wat Webber betreft is dat koelingsprobleem tot zover ik weet ook nog niet bevestigd, maar zelfs als hij dat probleem had, dan verklaart het 't nog niet waarom hij 't gat op laat lopen tot ruim 10 seconden terwijl 2 á 3 seconden dan genoeg is.

Enzo

Citaat van: Kootje op 10 juni 2013 - 16:59:37
Die boodschap kreeg Kimi, niet Nico.
Bij Nico hadden de commentatoren het er idd over dat hij 'n hogere bandenslijtage zou hebben, maar dat was pure speculatie.

Wat Webber betreft is dat koelingsprobleem tot zover ik weet ook nog niet bevestigd, maar zelfs als hij dat probleem had, dan verklaart het 't nog niet waarom hij 't gat op laat lopen tot ruim 10 seconden terwijl 2 á 3 seconden dan genoeg is.

Nou, hij gaf aan dat de schade aan zijn vleugel toch voor meer problemen zorgde dan in eerste instantie merkbaar.
Waarschijnlijk komt het daar door.

Naarmate de tanks leeg raakte ging het tempo omhoog en kon hij niet meer meekomen.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2013 - 22:32:10
Naah, dat ben ik wel met je eens, maar ten eerste was dat de laatste tijd juist prima in de race en ten tweede reed hij in een mum van tijd ineens op 40 seconden! Dat is toch wel bizar veel want hij rijdt het hele jaar ongeveer even snel als Lewis. Dan ineens dit.

Ik denk wel dat Hamilton verschrikkelijk graag rijdt in Canada. Pole en eerste overwinning in 2007. Pole in 2008, maar uit de race door die idiote crash met Kimi die voor het rode licht stond in de pitstraat. In 2009 was er geen GP van Canada, in 2010 opnieuw pole en overwinning. 2011 kennen we het verhaal van (crash met Button in de gietende regen). En 2012 weer tweede startplek en overwinning.

Dus eigenlijk zou ik het gek gevonden hebben als Lewis hier niet sneller was geweest dan Rosberg.

Kootje

Citaat van: Enzo op 11 juni 2013 - 09:35:18
Nou, hij gaf aan dat de schade aan zijn vleugel toch voor meer problemen zorgde dan in eerste instantie merkbaar.
Waarschijnlijk komt het daar door.

Wel vreemd dan, dat hij de (op dat moment) snelste raceronde neerzette nadat de vleugel al kapot was.

Franky R.


Enzo

Citaat van: Kootje op 11 juni 2013 - 16:19:29
Citaat van: Enzo op 11 juni 2013 - 09:35:18
Nou, hij gaf aan dat de schade aan zijn vleugel toch voor meer problemen zorgde dan in eerste instantie merkbaar.
Waarschijnlijk komt het daar door.

Wel vreemd dan, dat hij de (op dat moment) snelste raceronde neerzette nadat de vleugel al kapot was.

Je zegt het goed, "op dat moment".
Later in de race, toen ze sneller gingen, kon hij niet meer mee helaas voor hem.

0634

Toch twee favorieten voor komende zondag op Merc's thuisgrond. Ben heel erg benieuwd of ze kunnen doorgaan met winnen. Doen ze dat, dan denk ik dat ze de rest van het jaar wel eens serieus mee kunnen doen, alletwee die knakkers.

Super Seb

Sluit me helemaal aan bij jouw woorden, daarnaast ook erg fijn dat Mercedes nu eindelijk op de goede weg lijkt. Laten we eerlijk wezen, de afgelopen jaren vielen ernstig tegen. Mocht Nico de komende GP winnen, dikke prima! Leuk dat het na al die tijd RBR/Ferrari nu een ander team zich mengt in de strijd.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Niels_

Mag ik het jammer vinden dat Schumacher net vorig jaar stopte? :( Wat had ik die graag in deze auto bezig gezien!

Jozef

Ja, die bedenking had ik me ook al gemaakt...


Enzo

Citaat van: Jozef op 04 juli 2013 - 23:47:35
Ja, die bedenking had ik me ook al gemaakt...

Tja, niks aan te doen...

0634

Gelukkig niet zeg. Ik moet er niet aan denken dat hij steeds op dat podium had gestaan, op dat tweede plekje achter Rosberg ;).