Monaco: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 26 mei 2013 - 17:13:04

« vorige - volgende »

Vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (5.9%)
7
2 (11.8%)
6
8 (47.1%)
5
4 (23.5%)
4
2 (11.8%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

0634

Zeg t maar.

Ik ga voor n 6. Aan het eind werd het beter, maar driekwart was helemaal niks.

rafael25

Zoals meestal in Monaco weer een GP treintje rijdenen als er eens een wagentje ( weliswaar spectaculair ) ontspoort ligt de boel weer stil !!!

4

Fabian

Een heel mager 6je. De crashes maakten het leuk...

Kootje

7

Voor Monaco was dit best 'n leuke race.

Maikel0230

Ik heb me uitstekend verkmaakt deze middag, betere race als anders. 8/10 is zeker op zijn plaats.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Kootje op 26 mei 2013 - 18:27:36
7

Voor Monaco was dit best 'n leuke race.
Ik ga met je mee..[waar gaan we eigenlijk heen, Kootje?]... ;D

Kootje

Vandaag?               Helemaal nergens meer. ;D
Morgen?                 Weer naar 't werk net als de rest van de week. :(
Van het weekend?   Zeg het maar. ::)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 26 mei 2013 - 20:41:16
Vandaag?               Helemaal nergens meer. ;D
Morgen?                 Weer naar 't werk net als de rest van de week. :(
Van het weekend?   Zeg het maar. ::)
;D

Jehoentelaar

Begin ging nergens over. Pas na de crash van Massa ging iedereen achter de top vier opeens gekke dingen doen en werd het interessant. 6.

Arthur

Verder dan een 6- kom ik niet. En die bandenwissel tijdens een code rood is mij nog steeds een raadsel [gaat nergens over]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 26 mei 2013 - 22:04:02
Verder dan een 6- kom ik niet. En die bandenwissel tijdens een code rood is mij nog steeds een raadsel [gaat nergens over]
Ik dacht juist dat dat niet meer mocht...vanwege 2011. Veel mensen vonden het een anti-climax omdat Vettel steeds meer begon te glijden, met Alonso, Webber en Button in zijn nek... ???

Gerard

Ik heb me prima vermaakt! een 8
Kon de race niet live zien, dus heb alle saaie momenten niet gezien (samenvatting op de BeeB was goed te doen! ;)

Arthur

Citaat van: Franky R. op 26 mei 2013 - 22:23:17
Citaat van: Arthur op 26 mei 2013 - 22:04:02
Verder dan een 6- kom ik niet. En die bandenwissel tijdens een code rood is mij nog steeds een raadsel [gaat nergens over]
Ik dacht juist dat dat niet meer mocht...vanwege 2011. Veel mensen vonden het een anti-climax omdat Vettel steeds meer begon te glijden, met Alonso, Webber en Button in zijn nek... ???

Je snapt precies wat ik bedoel Franky. Destijds was ik ziedend omdat Vettel de race daardoor kado kreeg. Blijkt die regel nog steeds van kracht >:(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo


Edwin90

Een zes, omdat het Monaco is en het op het eind best leuk werd.

Waren er geen rare dingen gebeurd als de crash van Massa of de crash van Maldonado hadden we een lange optocht gehad.