Honda keert terug in de Formule 1?

Gestart door gloudiesaurus, 15 mei 2013 - 16:17:18

« vorige - volgende »

0634

Lotus-Honda... wow. Dan hebben we dus McLaren-Honda, Williams-Renault, Lotus-Honda. 

De meester zelf mag dan dood zijn, Senna's meest illustere wagens komen steeds meer tot leven!

Jehoentelaar

En het huidige Lotus is het vroegere Toleman. 8)

0634


Maikel0230



Het was natuurlijk onvermijdelijk dat sommige fans van die fantasie skins gingen bedenken maar het nieuws is nog maar 2 dagen oud.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Die gele helm in combinatie met de livery... :P

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 17 mei 2013 - 19:58:27
Die gele helm in combinatie met de livery... :P

Yep daar had ik ook al een rilling van over mijn rug gekregen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian


Jehoentelaar

Het wordt bijna eng. Maar ik blijf erbij dat we een dergelijke livery niet gaan zien.

0634

Moet ook niet. De livery is te mooi en heroisch voor dit soort breekbare autootjes.

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 17 mei 2013 - 19:06:15
Renault moet ergens iets fout hebben gedaan dat die kosten daar zo hoog zijn. Dit verschil kun je concurrentietechnisch niet rechtpraten.

De prijzen bedoel je? Renault vraagt 23 miljoen, Mercedes 20. Of 18. En dat is makkelijk te verklaren dat Renault-motoren kampioenschapsmotoren zijn. Ga eens na hoeveel kampioenschappen Mercedes heeft behaald de laatste 10 jaren en hoeveel Renault er heeft behaald.

Goed dat Honda in deze gedaante terugkomt.

Jehoentelaar

Beetje vreemde gedachte wat mij betreft. Vorig jaar deden de motoren van Renault, Ferrari en Mercedes snelheidstechnisch nauwelijks voor elkaar onder. Dat Renault dan toevallig z'n motoren in een auto heeft getakeld die meer mechanische grip heeft dan de rest van het veld bij elkaar...

0634

Klopt. Lijkt mij inderdaad sterk dat Renault zo'n enorme doorslaggevende rol heeft kunnen spelen de laatste jaren.

Wings

@Beiden: wat je ook voor een tegenargument er tegenaan gooit, Renault is de meest succesvolle motor op dit moment. Goed voor 5 kampioenschappen binnen 8 jaren met 2 teams. Bovendien won men met 3 teams, afgelopen jaar, een race. Een centje meer vragen voor een bewezen product vind ik niks afwijkends.

Jehoentelaar

Maar de teams kijken verder dan wat puntenlijstjes en zien dat het kwaliteitsverschil te verwaarlozen is. Nu gooit Renault z'n eigen glazen in door voor hetzelfde product meer geld te vragen, puur en alleen omdat ze mazzel hebben met welke teams van hun motoren gebruik maken. Als dat het reden is voor de hogere prijs, natuurlijk.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 18 mei 2013 - 18:37:19
Maar de teams kijken verder dan wat puntenlijstjes en zien dat het kwaliteitsverschil te verwaarlozen is. Nu gooit Renault z'n eigen glazen in door voor hetzelfde product meer geld te vragen, puur en alleen omdat ze mazzel hebben met welke teams van hun motoren gebruik maken. Als dat het reden is voor de hogere prijs, natuurlijk.
Wat ik net bedenk...Renault heeft al vaker aangegeven minder teams te willen bedienen, dan is een absurde verhoging van de prijs een probaat middel om potentiƫle klanten af te schrikken... ;) ;) ;)