Honda keert terug in de Formule 1?

Gestart door gloudiesaurus, 15 mei 2013 - 16:17:18

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/mclaren_-_honda/

Wat denken we ervan? De verhalen worden toch steeds serieuzer.

Ik zou het alleen maar toejuichen een extra motor erbij  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Dat zou sowieso heel mooi zijn. Ook een trigger voor Renault om gauw wat aan de hoge kosten te doen die ze met hun nieuwe V6 genereren. Straks loopt iedereen daar weg, zelfs al stapt Honda een jaar na de introductie in...

Fabian

Lijkt me bijna een zekerheidje. De geruchten gingen al langer en vandaag kwam het ook weer veelvuldig voorbij. Ik juich het toe.

Edwin90

Nu de Marlboro livery nog terug en ze zijn weer terug in de jaren 80!  :P

Jozef

Dan moet McLaren ook nog wel een capabele coureur vinden. ::)

Fabian

De oranje kleur zou terug kunnen komen op de McLaren

0634

Die ze hebben zijn capabel. Alleen hun wagen niet.

Gerard

Haha Jozef, wou je zeggen dat Button niet capabel is? ??? Wie heb je in gedachten die dat wèl is?
Anyway... Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit...

gloudiesaurus

Met Button hebben ze een ex - wereldkampioen... lijkt me wel capabel  ;)
En Perez is ook niet mis...

Nu nog een goede auto, want aan die Mercedes - motor ligt het ook niet  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Citaat van: Gerard op 15 mei 2013 - 18:14:52
Haha Jozef, wou je zeggen dat Button niet capabel is? ??? Wie heb je in gedachten die dat wèl is?

Alonso, Vettel, Hamilton en Räikkönen. De Button van 2012 en (voorlopig) 2013 ziet er in ieder geval niet uit als een WK-kandidaat (mijn mening). Maar goed, dit is niet de plek voor een discussie over JB denk ik. ;)

0634

Het lijkt mij meer dat de McLaren van 2012 en 2013 niet echt kampioenswaardig is...

Super Seb

De wagen van 2013 kan inderdaad bijna afgeschreven worden. Denk dat niemand nog een miraculeuze wederopstanding verwacht. Hoe dan ook, een terugkeer van Honda kan alleen maar toegejuicht worden. En die livery........nostalgie!
"Keep calm and ignore Multi-21....."


Matthijs

Gemengde gevoelens. Niet over de terugkeer van Honda, maar wel van de terugkeer in 2015. McLaren heeft nu een slecht jaar en het risico bestaat dat de komende twee jaar ook slecht zullen zijn. Volgend jaar omdat Mercedes natuurlijk niet meer investeert in McLaren en 2015 omdat Honda dan een jaar achterloopt met de turbomotoren. Ben persoonlijk geen groot McLaren-fan, maar het team hoort gewoon te strijden om overwinningen.

Óf: Honda kijkt 2014 aan en leert van zijn concurrenten en doet in 2015 direct mee! Weet iemand of er een engine freeze is in 2014? Zo ja, dan heeft Honda zelfs een voordeel.

rafael25

Zo, ik moet nog even wakker worden want volgens mij droom ik.. Echt fantastisch nieuws is dit!