Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Gerard

goh, dat waren nog eens tijden... Adalaide, mooie F1 auto's, geen gezeur met KERS/DRS/banden etc....  :-\ :'(


Kootje

Citaat van: Bart VD op 10 april 2013 - 18:56:46
Verrassen doe je o.a. op het circuit.
Verassen doe je in het crematorium. ;)

Ach so !!! ;D


T.Nuvolari

Citaat van: Gerard op 10 april 2013 - 19:12:56
goh, dat waren nog eens tijden... Adalaide, mooie F1 auto's, geen gezeur met KERS/DRS/banden etc....  :-\ :'(

idem

SDG

Citaat van: Gerard op 10 april 2013 - 19:12:56
goh, dat waren nog eens tijden... Adalaide, mooie F1 auto's, geen gezeur met KERS/DRS/banden etc....  :-\ :'(

Afgezien van het feit dat we dat weekend Mika Häkkinen ei zo na kwijt waren, natuurlijk...

T.Nuvolari

Dat weekend wel, maar niet alle weekends in Adelaide hé. ;)

0634

Zo'n buitengewone baan was Adelaide niet hoor.

SDG

Citaat van: Jeroen op 11 april 2013 - 16:39:51
Zo'n buitengewone baan was Adelaide niet hoor.

Het is vooral de magie die het hem doet, omdat we daar historische races gezien hebben. Bovendien is die omloop eigenlijk totaal niet meer van deze tijd, niet meer geschikt voor de Formule 1, dat was mijn idee toen ik daar vorige maand de V8Supercars zag rijden. Mocht de Formule 1 daar nu nog terugkeren, ik vermoed zelfs dat velen teleurgesteld zouden zijn.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 april 2013 - 16:39:51
Zo'n buitengewone baan was Adelaide niet hoor.
Nee, maar vergeleken met Albert Park weer wel... ;)

0634


Super Seb

Goeiemorgen. Eens kijken wie er tussenuit springen in VT1......
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Citaat van: Franky R. op 11 april 2013 - 18:02:58
Citaat van: Jeroen op 11 april 2013 - 16:39:51
Zo'n buitengewone baan was Adelaide niet hoor.
Nee, maar vergeleken met Albert Park weer wel... ;)

Voor mij doen die twee banen niets voor elkaar onder. Toen Adelaide verdween baalde ik, maar Albert Park deed me dat snel vergeten. Ik verwacht dat dit andersom ook het geval zou zijn geweest.

robbert

Citaat van: Kootje op 12 april 2013 - 06:45:54
Citaat van: Franky R. op 11 april 2013 - 18:02:58
Citaat van: Jeroen op 11 april 2013 - 16:39:51
Zo'n buitengewone baan was Adelaide niet hoor.
Nee, maar vergeleken met Albert Park weer wel... ;)

Voor mij doen die twee banen niets voor elkaar onder. Toen Adelaide verdween baalde ik, maar Albert Park deed me dat snel vergeten. Ik verwacht dat dit andersom ook het geval zou zijn geweest.

ik vind het circuit van china ook niet slecht.... Oef, zit in het topic van de race, dacht dat ik verkeerd was ;)

SDG

Citaat van: Kootje op 12 april 2013 - 06:45:54
Voor mij doen die twee banen niets voor elkaar onder. Toen Adelaide verdween baalde ik, maar Albert Park deed me dat snel vergeten. Ik verwacht dat dit andersom ook het geval zou zijn geweest.

Dat had ik met Interlagos ook: eenmaal dat circuit terugkeerde op de kalender, heb ik nooit meer omgekeken naar Rio, hoewel die baan ook absoluut zijn charmes had. Over Rio gesproken, voor de komende Olympische Spelen is die omloop onlangs volledig afgebroken. Op zich wel jammer, een stuk autosportgeschiedenis dat voorgoed verdwenen is. Misschien moet ik daar maar eens een artikel over schrijven...

Jehoentelaar

Perez heeft 'm in FP2 al in het grind gezet, Chilton is stilgevallen met een mogelijk motorprobleem, en Van der Garde parkeerde zijn auto bijna in de zijkant van Grosjean. Wel leuk wakker worden zo.

Charrel

Ja hoor, lekker in bed nog even FP2 kijken en wat gebeurt er weer.. Altijd het eerste moment dat ik Giedo zie doet hij een leuk kunstje;