Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Ik betwijfel het om eerlijk te zijn.

T.Nuvolari

Ik verwacht ook geen Mercedes op het hoogste schavot. Alonso of Vettel wel. Als een ex-F1 ooit een race wint eet ik mijn schoen op.

robbert

Citaat van: M@rc op 07 april 2013 - 12:23:51
Ik verwacht ook geen Mercedes op het hoogste schavot. Alonso of Vettel wel. Als een ex-F1 ooit een race wint eet ik mijn schoen op.
ik eet dan een hele schoenwinkel op, want een ex f1 rijder zal gewoon niet winnen!!! ;D ;D

Kootje

Dus Kimi en Sutil maken geen kans?  ;)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 07 april 2013 - 09:21:13
Ik betwijfel het om eerlijk te zijn.
Bij Mercedes twijfelen ze zelf ook...We zullen het zien.

CitaatDus Kimi en Sutil maken geen kans?
Hoezo? Sutil en Kimi rijden nog steeds, dus ze zijn geen ex-Formule 1 coureurs... 8) 8) 8)
;) 

Kootje

Nee .... Kimi en Sutil rijden wéér, dus zijn het ex-F1 coureurs die wederom actief zijn. ;D

robbert

Citaat van: Kootje op 07 april 2013 - 18:44:54
Nee .... Kimi en Sutil rijden wéér, dus zijn het ex-F1 coureurs die wederom actief zijn. ;D
nee, het zijn geen ex f1 coureurs meer. Ze zijn huidige f1 coureurs, dus die horen daar niet bij ;D ;D

Kootje

Das maar net hoe je het bekijkt hé?  :P ;D

Arthur

Het wordt tijd dat het raceweekend weer begint...  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90


0634

Volgens mij zijn ex-coureurs die terugkeren gewoon weer coureurs en geen ex-coureurs.

Net zoals een ex-wereldkampioen die de titel opnieuw grijpt ook gewoon weer kampioen is en geen ex-kampioen ;).

Maikel0230

Ik heb zo een voorvermoeden dat het Alonso word dit weekend. Ferrari heeft een snelle wagen en Alonso zal vooral om Maleisië te doen vergeten een betere inspanning proberen te leveren. Maar realistisch gezien kan het eenieder van de "front runners" zijn. Zowel Red Bull, Lotus en Mercedes lijken een sterke wagen te hebben. Het zal vooral een weekend van bevestiging (of niet) worden voor veel teams want na twee races zijn de verhoudingen nog steeds niet 100% duidelijk.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Het is inderdaad nog niet helemaal duidelijk, zeker Ferrari niet.

En welkom Maikel :).

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 08 april 2013 - 14:15:03
Ik heb zo een voorvermoeden dat het Alonso word dit weekend. Ferrari heeft een snelle wagen en Alonso zal vooral om Maleisië te doen vergeten een betere inspanning proberen te leveren. Maar realistisch gezien kan het eenieder van de "front runners" zijn. Zowel Red Bull, Lotus en Mercedes lijken een sterke wagen te hebben. Het zal vooral een weekend van bevestiging (of niet) worden voor veel teams want na twee races zijn de verhoudingen nog steeds niet 100% duidelijk.


Welkom Maikel,


Ik denk ook dat Alonso de beste kansen heeft. Doch hoop ik maar dat hij niet te veel zijn best gaat doen, om Maleisië goed te maken. Straks staat hij weer aan de kant... :-X

robbert

Citaat van: Jeroen op 08 april 2013 - 08:54:10
Volgens mij zijn ex-coureurs die terugkeren gewoon weer coureurs en geen ex-coureurs.

Net zoals een ex-wereldkampioen die de titel opnieuw grijpt ook gewoon weer kampioen is en geen ex-kampioen ;).

ja inderdaad, dat is juist :)