Banaan vd race! Maleisië 2013

Gestart door Kootje, 24 maart 2013 - 11:02:21

« vorige - volgende »

Vandaag weer wat bananwaardige momentjes gezien/gehoord. Aan wie de twijfelachtige eer?

ALONSO - rijdt zelf z'n vleugel kapot, blijft dan buiten en kon erop wachten dat dit mis zou gaan
9 (30%)
HAMILTON - stopt bijna bij het verkeerde team, gelukkig letten ze bij McLaren wel op
3 (10%)
MALDONADO - vliegt er tot tweemaal toe af, waarvan de laatste keer fataal en tsja .... een bananenpoll zonder Malle Nado kan ook eigenlijk niet
10 (33.3%)
LOLLIPOPMAN TORO ROSSO - stuurt Vergne weg terwijl Pic al naast hen rijdt, hoe blind kun je zijn
1 (3.3%)
DE FIA STEWARDS - die dit niet gelijk bestraffen maar wachten tot na de race terwijl er maar één conclusie mogelijk is
0 (0%)
IETS OF IEMAND ANDERS, NAMELIJK .......
7 (23.3%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 07 april 2013 - 12:02:21

Franky R.

#75
Ok, jullie hebben beiden je kant belicht..Argee to Disagree....

Jehoentelaar

Prima wat mij betreft, ik zou toch maar in herhaling vallen met het uitleggen van het verschil tussen de keuze om te parkeren en de manier waarop.. :)

Charrel

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 11:41:29
Ja, maar wel op een wat idiote manier. Het grind stond op de banden, dus die is niet rustig aan naast de baan gaan staan.

Haha, ik ga geen discussie aan zoals die net is gevoerd.

Feit is inderdaad dat Maldonado in het nieuwe seizoen in het eerste race weekend al aan het spinnen is geweest en race weekend 2 ook. Hij is officieel uitgevallen met een Kers probleem, toen ik het grind op de banden zag dacht ik ook daar is hij weer het grind in geraakt. Ik gok zelf bewust naar de kraan gereden, maar het kan zeker anders zijn geweest.

Veel verschil maakt het ook niet uit, een probleemloos weekend zou is goed zijn voor hem ;)

Vieze baas

Force India, wat een geklungel en goed voorbeeld hoe je een goed resultaat om zeep helpt. Wel een pluspunt voor Di Resta, hij heeft zowaar iemand ingehaald !!!!  ;D