Banaan vd race! Maleisië 2013

Gestart door Kootje, 24 maart 2013 - 11:02:21

« vorige - volgende »

Vandaag weer wat bananwaardige momentjes gezien/gehoord. Aan wie de twijfelachtige eer?

ALONSO - rijdt zelf z'n vleugel kapot, blijft dan buiten en kon erop wachten dat dit mis zou gaan
9 (30%)
HAMILTON - stopt bijna bij het verkeerde team, gelukkig letten ze bij McLaren wel op
3 (10%)
MALDONADO - vliegt er tot tweemaal toe af, waarvan de laatste keer fataal en tsja .... een bananenpoll zonder Malle Nado kan ook eigenlijk niet
10 (33.3%)
LOLLIPOPMAN TORO ROSSO - stuurt Vergne weg terwijl Pic al naast hen rijdt, hoe blind kun je zijn
1 (3.3%)
DE FIA STEWARDS - die dit niet gelijk bestraffen maar wachten tot na de race terwijl er maar één conclusie mogelijk is
0 (0%)
IETS OF IEMAND ANDERS, NAMELIJK .......
7 (23.3%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 07 april 2013 - 12:02:21

Wings

Citaat van: Sphinx op 24 maart 2013 - 18:29:34
Ik ga voor Ziek Achtergebleven, want dat betekent "Maldonado" dus. Het lijkt een tweede incarnatie van ons Aller Andrea de Cesaris, beter bekend als De Crasheris. Ik vrees dat hoe meer Bottas laat zien sneller te zijn, hoe meer Pastor gaat forceren en hoe meer fouten gaat maken.

Ik welke taal? Nado betekent zwemmen in het Spaans. Maldo kan inderdaad afstammen van het Latijnse 'male'. Is trouwens interesse geen correctie o.i.d.

Kootje

Deze vind ik leuk, ga gelijk ff checken. ;)
Volgens mijn vertaalsite http://www.vertalen.nu/zinnen/ kan Maldonado het volgende betekenen:

Spaans
Maldonado - Maldonado
Mal Donado - Verkeerd geschonken
Mal do Nado - slecht zwemmen
Mal Dona Do - ziek doneren doen

Maldo Nado & Maldona Do betekenen niets in het Spaans.

taal onbekend maar herkend door vertaalcomputer
Madona Do - van Maldona
Mal Dona Do - Meesteres van het kwaad

Dus ..... take your pick. :)


Super Seb

Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 20:09:21
Deze vind ik leuk, ga gelijk ff checken. ;)
Volgens mijn vertaalsite http://www.vertalen.nu/zinnen/ kan Maldonado het volgende betekenen:

Spaans
Maldonado - Maldonado
Mal Donado - Verkeerd geschonken
Mal do Nado - slecht zwemmen
Mal Dona Do - ziek doneren doen

Maldo Nado & Maldona Do betekenen niets in het Spaans.

taal onbekend maar herkend door vertaalcomputer
Madona Do - van Maldona
Mal Dona Do - Meesteres van het kwaad

Dus ..... take your pick. :)

:o :o :o :o :o :o :o
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje


T.Nuvolari


Fabian


Iceman2012

Wat heeft Maldonado vandaag verkeerd gedaan?? Viel toch buiten zn eigen schuld om uit???

Banaan gaat uiteraard naar Ferrari en Alonso. Ze hebben nu misschien een betere auto als begin vorig jaar, maar wel een pak minder punten na 2 races.

Arthur

Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 21:56:58
Wat heeft Maldonado vandaag verkeerd gedaan?? Viel toch buiten zn eigen schuld om uit???

Banaan gaat uiteraard naar Ferrari en Alonso. Ze hebben nu misschien een betere auto als begin vorig jaar, maar wel een pak minder punten na 2 races.

Maldonado... need I say more? En Ferrari|Alonso... gegokt en verloren! So be it  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Iceman2012

Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 22:02:28
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 21:56:58
Wat heeft Maldonado vandaag verkeerd gedaan?? Viel toch buiten zn eigen schuld om uit???

Banaan gaat uiteraard naar Ferrari en Alonso. Ze hebben nu misschien een betere auto als begin vorig jaar, maar wel een pak minder punten na 2 races.

Maldonado... need I say more? En Ferrari|Alonso... gegokt en verloren! So be it  8)
yes, say more.

Wat betreft Ferrari/Alonso; dit is niet gegokt en verloren, dit was gewoon oerdom. Doorrijden met een loshangende voorvleugel is sowieso al levensgevaarlijk en in dit geval had je ook gewoon kunnen weten dat het in tranen zou eindigen. Bovendien weet je dat doorrijden ook veel tijd kost, dus naar binnen gaan was het enige logische wat ze konden doen.

Arthur

Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 22:07:59
Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 22:02:28
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 21:56:58
Wat heeft Maldonado vandaag verkeerd gedaan?? Viel toch buiten zn eigen schuld om uit???

Banaan gaat uiteraard naar Ferrari en Alonso. Ze hebben nu misschien een betere auto als begin vorig jaar, maar wel een pak minder punten na 2 races.

Maldonado... need I say more? En Ferrari|Alonso... gegokt en verloren! So be it  8)
yes, say more.

Wat betreft Ferrari/Alonso; dit is niet gegokt en verloren, dit was gewoon oerdom. Doorrijden met een loshangende voorvleugel is sowieso al levensgevaarlijk en in dit geval had je ook gewoon kunnen weten dat het in tranen zou eindigen. Bovendien weet je dat doorrijden ook veel tijd kost, dus naar binnen gaan was het enige logische wat ze konden doen.
[/quote

Als vaststond DAT het zou gebeuren dan is het inderdaad OERDOM. Als dat zo is vraag ik me waarom ze het hebben laten gebeuren!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Iceman2012

#40
Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 22:13:52
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 22:07:59
Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 22:02:28
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 21:56:58
Wat heeft Maldonado vandaag verkeerd gedaan?? Viel toch buiten zn eigen schuld om uit???

Banaan gaat uiteraard naar Ferrari en Alonso. Ze hebben nu misschien een betere auto als begin vorig jaar, maar wel een pak minder punten na 2 races.

Maldonado... need I say more? En Ferrari|Alonso... gegokt en verloren! So be it  8)
yes, say more.

Wat betreft Ferrari/Alonso; dit is niet gegokt en verloren, dit was gewoon oerdom. Doorrijden met een loshangende voorvleugel is sowieso al levensgevaarlijk en in dit geval had je ook gewoon kunnen weten dat het in tranen zou eindigen. Bovendien weet je dat doorrijden ook veel tijd kost, dus naar binnen gaan was het enige logische wat ze konden doen.

Als vaststond DAT het zou gebeuren dan is het inderdaad OERDOM. Als dat zo is vraag ik me waarom ze het hebben laten gebeuren!
voor mij stond dat wel min of meer vast. Ik was echt zeer verbaasd dat Alonso de pits niet inging. Nu lijkt het als achteraf praten, maar ik heb dat dus direct geroepen (wat ik niet kan bewijzen) en vele anderen met mij waarschijnlijk.

Arthur

Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 22:23:33
Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 22:13:52
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 22:07:59
Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 22:02:28
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 21:56:58
Wat heeft Maldonado vandaag verkeerd gedaan?? Viel toch buiten zn eigen schuld om uit???

Banaan gaat uiteraard naar Ferrari en Alonso. Ze hebben nu misschien een betere auto als begin vorig jaar, maar wel een pak minder punten na 2 races.

Maldonado... need I say more? En Ferrari|Alonso... gegokt en verloren! So be it  8)
yes, say more.

Wat betreft Ferrari/Alonso; dit is niet gegokt en verloren, dit was gewoon oerdom. Doorrijden met een loshangende voorvleugel is sowieso al levensgevaarlijk en in dit geval had je ook gewoon kunnen weten dat het in tranen zou eindigen. Bovendien weet je dat doorrijden ook veel tijd kost, dus naar binnen gaan was het enige logische wat ze konden doen.
[/quote

Als vaststond DAT het zou gebeuren dan is het inderdaad OERDOM. Als dat zo is vraag ik me waarom ze het hebben laten gebeuren!

voor mij stond dat wel min of meer vast. Ik was echt zeer verbaasd dat Alonso de pits niet inging. Nu lijkt het als achteraf praten, maar ik heb dat dus direct geroepen (wat ik niet kan bewijzen) en vele anderen met mij waarschijnlijk.

Het verbaasde mij ook dat ze niet naar binnen gingen. Ik had het idee dat het te maken had met de weersomstandigheden en ze daarom bij Ferrari de gedachten hadden dat die vleugel het wel zou houden tot de reguliere stop... NIET dus!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Kom op, je kan met zo'n vleugel gewoonweg niet blijven rijden. De vonken trokken er van af, dat ding hing op de grond. Een curbje raken en hij lag er sowieso al af. Bovendien konden ze toch nooit zien hoe los dat ding precies hing. Het is gewoon gevaarlijk om mee rond te rijden. Zo'n ding schiet onder je auto en er kan dan van alles gebeuren. Gewoon ontzettend dom, van Ferrari en Alonso.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 22:40:14
Kom op, je kan met zo'n vleugel gewoonweg niet blijven rijden. De vonken trokken er van af, dat ding hing op de grond. Een curbje raken en hij lag er sowieso al af. Bovendien konden ze toch nooit zien hoe los dat ding precies hing. Het is gewoon gevaarlijk om mee rond te rijden. Zo'n ding schiet onder je auto en er kan dan van alles gebeuren. Gewoon ontzettend dom, van Ferrari en Alonso.

Tja, dan kun je je enkel nog afvragen wat Ferrari  bezielde om hem buiten te laten...   ???
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Ik was ook heel verbaasd dat Alonso niet naar binnen ging! Die gasten weten toch onderhand wel welke krachten op die vleugels komen te staan? (kijk maar hoever een vleugel doorbuigt bij 300+km/h)
Dan had hij kunnen weten dat die vleugel helemaal afbrak tijdens het remmen of op 1 v/d de rechte stukken ???