Webber in het goede team?

Gestart door ReDxVoDkA, 20 maart 2013 - 22:14:10

« vorige - volgende »

ReDxVoDkA

Ondanks dat ik een RB fan ben, vraag ik mezelf toch af of Webber wel in het goede team zit.
Heeft Mark wel de potentie om een kampioenschap te winnen? kunnen ze beter iemand anders regelen? Of is het een prima tweede coureur?


Uploaded with ImageShack.us

0634

Citaat van: ReDxVoDkA op 20 maart 2013 - 22:14:10
Ondanks dat ik een RB fan ben, vraag ik mezelf toch af of Webber wel in het goede team zit.
Heeft Mark wel de potentie om een kampioenschap te winnen? kunnen ze beter iemand anders regelen? Of is het een prima tweede coureur?
Nee. Die potentie heeft Mark niet. Zal nooit kampioen worden.

Maar he; die potentie had DC ook niet, en zat prima op zijn plek bij McLaren, zolang er een kopman naast hem reed. Zo moet je Webber ook zien. Het vervelende is altijd dat de Webbers en DC's van deze wereld zelf het besef niet hebben dat ze gewoon tweede rijder zijn. DC riep ook ieder jaar dat hij dit jaar voor de titel zou gaan, en iedere keer kreeg ik weer pijn in mijn buik van het lachen.

Als tweede man is Webber prima op zijn plek. Kopman bij een subtopteam kan ook. Meer dan dat zit er niet in.

ReDxVoDkA

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:19:15
Citaat van: ReDxVoDkA op 20 maart 2013 - 22:14:10
Ondanks dat ik een RB fan ben, vraag ik mezelf toch af of Webber wel in het goede team zit.
Heeft Mark wel de potentie om een kampioenschap te winnen? kunnen ze beter iemand anders regelen? Of is het een prima tweede coureur?
Nee. Die potentie heeft Mark niet. Zal nooit kampioen worden.

Maar he; die potentie had DC ook niet, en zat prima op zijn plek bij McLaren, zolang er een kopman naast hem reed. Zo moet je Webber ook zien. Het vervelende is altijd dat de Webbers en DC's van deze wereld zelf het besef niet hebben dat ze gewoon tweede rijder zijn. DC riep ook ieder jaar dat hij dit jaar voor de titel zou gaan, en iedere keer kreeg ik weer pijn in mijn buik van het lachen.

Als tweede man is Webber prima op zijn plek. Kopman bij een subtopteam kan ook. Meer dan dat zit er niet in.

Moet er altijd een tweede man zijn in een team? Kan het niet zo zijn dat ze beide voor het kampioenschap gaan. Iets wat we zagen in 2010 bij RBR.


Uploaded with ImageShack.us

Fabian

Webber is voor Red Bull een prima tweede rijder die af en toe een zege meepakt en punten afpakt van de concurrentie.

Arthur

Het frustrerende voor Webber [en Coulthard] is dat ze het team hebben zien groeien tot een topteam dat mee kan en moet doen voor de titel. Helaas voor Webber heeft ie EEN kans gehad maar ging Vettel er mee vandoor. Daarna heeft Webber continu achter de feiten [en Vettel] aangereden en komt het niet meer goed. Het ligt nu ook vaak aan van alles behalve aan Webber. Ik vraag me trouwens af hoe zijn starts zouden verlopen zonder het launchsysteem, mogelijk veel beter want dan kan het daar niet meer aan liggen  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: ReDxVoDkA op 20 maart 2013 - 22:21:43

Moet er altijd een tweede man zijn in een team? Kan het niet zo zijn dat ze beide voor het kampioenschap gaan. Iets wat we zagen in 2010 bij RBR.

Naja, het is wat je wil. Ik zou dat als racefan veel leuker vinden (twee kopmannen), maar als teambaas zou ik altijd gaan voor een kopman en een tweede man om de bekende taferelen uit het verleden te voorkomen.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 20 maart 2013 - 22:23:17
Webber is voor Red Bull een prima tweede rijder die af en toe een zege meepakt en punten afpakt van de concurrentie.
Tja, het zijn lessen uit het verleden geweest die tot de huidige gang van zaken hebben geleid. Prost die een veto over de invulling van het tweede stoeltje uitsprak [Senna], McLaren waar de focus lag op Mika en Ferrari in het Schumacher-tijdperk.

0634

Recenter nog: Alonso - Hamilton.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:31:45
Recenter nog: Alonso - Hamilton.
Ja, en Kimi ging met de titel ervan door

Arthur

Citaat van: Franky R. op 20 maart 2013 - 22:32:55
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:31:45
Recenter nog: Alonso - Hamilton.
Ja, en Kimi ging met de titel ervan door

Geweldig toch! Prachtige ontknoping van 2007 wat dat! Maar je moet als teambaas wel het lef hebben om het te doen. Zet volgend jaar Vettel maar naast Alonso  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ja, ik vond het ook geweldig. Maar als teambaas trek je je haren uit je knar.

Jehoentelaar

Ik heb toen flink zitten balen. Net als in 2010... en in 2012... :'( :P

0634

Je moet niet zo vaak balen. Is niet goed voor je.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:42:20
Ja, ik vond het ook geweldig. Maar als teambaas trek je je haren uit je knar.

Dat moet je ze bij McLaren wel nageven. Na Senna|Prost deden ze het dunnetjes over met Alonso|Hamilton. Lyrisch ;D

Maar ik kan me Montoya|Ralf Schumacher ook nog wel herinneren, dat ging ook niet echt smooth.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Piquet vs Mansell. Poehee. Dat ging ook echt ver. De Brazo noemde Mansell's vrouw op een gegeven moment publiekelijk iets van een lelijke heks... (was ze ook wel hoor).