Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Arthur

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 23:07:50
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 23:01:15
Citaat van: Gerard op 24 maart 2013 - 19:17:28
Ik lees her en der dat Rosberg een "mietje" is, maar warom ??? Als mijn werkgever mij iets vraagt en ik doe het tegenovergestelde, kan ik opzoek naaar een anderee baan...
Is ie ook niet. Ik snap werkelijk niet waar mensen dat vandaan halen. Als je niet bruut met twee wielen in het gras je teamgenoot aan de kant beukt terwijl je baas je dat verbied, ben je blijkbaar meteen een mietje. Vind ik erg vreemd, maar het zal allemaal wel.
Ik vind het zeer zwak om Rosberg erop aan te vallen. Net als Hamilton, omdat deze zegt dat Rosberg eigenlijk beter was [in deze GP!]...Hamilton heeft IMHO niet gevraagd om een teamorder, wel?

De heren hier houden zich wel aan de orders [zij het niet van harte aan de kant van Rosberg] en krijg je de situatie van een race troosteloos uitrijden. Natuurlijk vroeg Hamilton niet om een teamorder maar die had toch ook geen invloed op die van Rosberg? Hamilton kreeg een 'gegarandeerde' podiumplaats dus daar zal ie niet geheel ongelukkig mee zijn. Rosberg aan de andere kant...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Was deze al geplaatst? We zijn al een pagina of 20 onderweg, dus het kan best ;) anyway... Een klein moment na de vlag wat niet werd getoond in de reguliere uitzending...
http://www.youtube.com/watch?v=ykG06ixh92c&feature=youtube_gdata_player

Iceman2012

Citaat van: Gerard op 24 maart 2013 - 23:52:54
Was deze al geplaatst? We zijn al een pagina of 20 onderweg, dus het kan best ;) anyway... Een klein moment na de vlag wat niet werd getoond in de reguliere uitzending...
http://www.youtube.com/watch?v=ykG06ixh92c&feature=youtube_gdata_player
en de middelvinger, tijdens de race

0634

Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 23:15:00
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 23:07:50
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 23:01:15
Citaat van: Gerard op 24 maart 2013 - 19:17:28
Ik lees her en der dat Rosberg een "mietje" is, maar warom ??? Als mijn werkgever mij iets vraagt en ik doe het tegenovergestelde, kan ik opzoek naaar een anderee baan...
Is ie ook niet. Ik snap werkelijk niet waar mensen dat vandaan halen. Als je niet bruut met twee wielen in het gras je teamgenoot aan de kant beukt terwijl je baas je dat verbied, ben je blijkbaar meteen een mietje. Vind ik erg vreemd, maar het zal allemaal wel.
Ik vind het zeer zwak om Rosberg erop aan te vallen. Net als Hamilton, omdat deze zegt dat Rosberg eigenlijk beter was [in deze GP!]...Hamilton heeft IMHO niet gevraagd om een teamorder, wel?

De heren hier houden zich wel aan de orders [zij het niet van harte aan de kant van Rosberg] en krijg je de situatie van een race troosteloos uitrijden. Natuurlijk vroeg Hamilton niet om een teamorder maar die had toch ook geen invloed op die van Rosberg? Hamilton kreeg een 'gegarandeerde' podiumplaats dus daar zal ie niet geheel ongelukkig mee zijn. Rosberg aan de andere kant...

Hoezo gegarandeerd? Hamilton heeft 95% van de race op eigen kracht voor Rosberg gereden maar heeft in de slotfase te weinig benzine om voluit te gaan. Dan zegt het team dat er geen risico's meer genomen mogen worden met het oog op de 3e en 4e plekken. Daar is niks geks aan. Normaal gedrag van het team, normaal dat Hamilton daar blij mee is, normaal dat Rosberg zich daar aan houdt. Allemaal volkomen normaal.

Enzo

Opzich is het ook normaal Jeroen, behalve dat het team er niks mee had verloren door Rpsberg door te laten rijden. Eerder wat gewonnen op moraal vlak en informatie over de auto. Het punt is dat Hamilton echt tergend langzaam ging, dan moet je er niet meer achter willen blijven.

0634

Ja, is ook wel weer zo hoor Enzo. Maar ik vind Rosberg iig geen mietje om stalorders te negeren. Die status heeft hij ook niet.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2013 - 09:32:24
Ja, is ook wel weer zo hoor Enzo. Maar ik vind Rosberg iig geen mietje om stalorders te negeren. Die status heeft hij ook niet.

Nee klopt, dat zijn ook niet mijn woorden. Braaf zou ik het willen noemen, heel braaf.

Gerard

Ik las dat Rosberg zelfs de Red Bulls had kunnen aanvallen..

In dat geval was het een domme fout van Brawn om Nico niet door te laten gaan...

Edwin90

Tsja, dat zullen we nooit weten. Maar als die mogelijkheid er inderdaad was heeft Mercedes zichzelf wel in de voet geschoten.

Of ze waren natuurlijk bang dat Webber zo gefrustreerd was dat hij Rosberg eraf zou rossen.  ;D

ReDxVoDkA

Citaat van: Gerard op 25 maart 2013 - 10:48:04
Ik las dat Rosberg zelfs de Red Bulls had kunnen aanvallen..

In dat geval was het een domme fout van Brawn om Nico niet door te laten gaan...

Dat zullen we nooit weten. Anders hadden we volgens Button hem wel op het podium gezien.


Uploaded with ImageShack.us

TheDoc

Ik kan nu al niet wachten tot Webber het gaat vertikken om Vettel te helpen in cruciale fases in de titelstrijd! :-)

Sabai

Citaat van: TheDoc op 25 maart 2013 - 17:04:50
Ik kan nu al niet wachten tot Webber het gaat vertikken om Vettel te helpen in cruciale fases in de titelstrijd! :-)

Daar hoef je niet op te wachten want daar doet Webber al heel lang niet meer aan. Vorig jaar probeerde hij op Interlagos Vettel zijn WK door zijn neus te boren. Dus waar hij hem dwars kan zitten zal hij doen. Alleen jammer voor Webber dat hij daar vaak te langzaam voor is  ::)

Jehoentelaar

Deed 'ie dat vorig jaar? Bronnetje? Kan zo zijn maar dat heb ik dan finaal gemist.

SanderD

Citaat van: Sabai op 25 maart 2013 - 17:32:04
Citaat van: TheDoc op 25 maart 2013 - 17:04:50
Ik kan nu al niet wachten tot Webber het gaat vertikken om Vettel te helpen in cruciale fases in de titelstrijd! :-)

Daar hoef je niet op te wachten want daar doet Webber al heel lang niet meer aan. Vorig jaar probeerde hij op Interlagos Vettel zijn WK door zijn neus te boren. Dus waar hij hem dwars kan zitten zal hij doen. Alleen jammer voor Webber dat hij daar vaak te langzaam voor is  ::)

Hoe weet jij zo zeker dat dat Mark's bedoeling was?

Iceman2012

Citaat van: SanderAlonso op 25 maart 2013 - 17:39:37
Citaat van: Sabai op 25 maart 2013 - 17:32:04
Citaat van: TheDoc op 25 maart 2013 - 17:04:50
Ik kan nu al niet wachten tot Webber het gaat vertikken om Vettel te helpen in cruciale fases in de titelstrijd! :-)

Daar hoef je niet op te wachten want daar doet Webber al heel lang niet meer aan. Vorig jaar probeerde hij op Interlagos Vettel zijn WK door zijn neus te boren. Dus waar hij hem dwars kan zitten zal hij doen. Alleen jammer voor Webber dat hij daar vaak te langzaam voor is  ::)

Hoe weet jij zo zeker dat dat Mark's bedoeling was?
t was misschien niet zn bedoeling, maar hij was allesbehalve behulpzaam. Hij  blokte Vettel en liet de Ferrari's makkelijk passeren. Ook in races ervoor legde ie Alonso geen strobreed in de weg.

Trouwens, wat denken we hier van? 'Webber ignored Red Bull's order to not pass Vettel'

http://www.f1fanatic.co.uk/2011/07/10/webber-red-bulls-order-pass-vettel/